Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Advertisements

Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΕνΟτητα # 4: Ms Word I CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
ΕνΟτητα # 5: Ms Word IΙ CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΜΥΛΟΙ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 4: Κοστολόγηση Συνεχούς Παραγωγής
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Τύπου Α- Δρ. Σπυρίδων Χρονόπουλος Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΙ Ηπείρου ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος 2014 ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ

άδεια χρήσης Το παρόν υλικό υπόκειται σε άδεια χρήσης Creative Commons. Η αναφορά στην Παρουσίαση αυτή να γίνεται ως εξής: Χρονόπουλος, Σ. (2014), «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου- Δημιουργία Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Τύπου Α-», «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου», Ημερίδα ενημέρωσης 31.10.2014

χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Περιεχόμενα Παρουσίασης Αναφορά στις προδιαγραφές Μαθημάτων Α-. Παράδειγμα δημιουργίας εγγράφου με τη χρήση Word 2010. Παράδειγμα δημιουργίας παρουσίασης με τη χρήση Powerpoint 2010.

Αναφορά στις προδιαγραφές Μαθημάτων Α-

Τα ανοιχτά ψηφιακά μαθήματα με βάση το περιεχόμενό τους κατατάσσονται σε τρεις κατηγορίες εκ των οποίων η Α- έχει τις λιγότερες απαιτήσεις σε σχέση με τις υπόλοιπες (A και Α+): Ένα μάθημα κατηγορίας Α- περιέχει στη δημοσιευμένη έκδοσή του την αναλυτική του περιγραφή έτσι ώστε ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος μπορεί να πληροφορηθεί εκ βαθέων για την ύλη του και αναλόγως να επιλέξει αν το μάθημα υπόκειται στη θεματική περιοχή των ενδιαφερόντων του. Οι στόχοι του μαθήματος πρέπει να αναφέρονται αναλυτικά ώστε π.χ. ο ενδιαφερόμενος να έχει μία αρχική εικόνα των ικανοτήτων και γνώσεων που μπορεί να αποκομίσει μετά το πέρας παρακολούθησης και μελέτης της εκάστοτε μαθησιακής ενότητας.

Τα ανοιχτά ψηφιακά μαθήματα με βάση το περιεχόμενό τους κατατάσσονται σε τρεις κατηγορίες εκ των οποίων η Α- έχει τις λιγότερες απαιτήσεις σε σχέση με τις υπόλοιπες (A και Α+): Οι λέξεις-κλειδιά, βασικοί όροι καθώς και η οργάνωση του υλικού σε θεματικές ενότητες βοηθούν εκτός των άλλων στη γρήγορη εύρεση του επιθυμητού γνωστικού όρου. Οι σημειώσεις, οι διαφάνειες και το υπόλοιπο υποστηρικτικό υλικό αποτελούν την καρδιά του μαθήματος. Η αναφορά βιβλιογραφίας του μαθήματος μπορεί να βοηθήσει τον κάθε ενδιαφερόμενο να εντρυφήσει ακόμη περισσότερο στο επιθυμητό αντικείμενο μελέτης του με τη χρήση επιπρόσθετων πηγών μελέτης.

Υποχρεωτικό υλικό για την δημιουργία ενός μαθήματος Α- Θεματικές ενότητες. αναλυτική περιγραφή στόχων. λέξεις κλειδιά ή βασικούς όρους. Σημειώσεις ή Διαφάνειες. λοιπό υποστηρικτικό υλικό. αναφορές βιβλιογραφίας ή ασκήσεις. Ενότητες διαλέξεων.

Προαιρετικό υλικό για την δημιουργία ενός μαθήματος Α- Διαφάνειες και Σημειώσεις ανά θεματική ενότητα. Ασκήσεις. Γενικές. Ειδικές. Online υλικό.

Παράδειγμα δημιουργίας εγγράφου με τη χρήση Word 2010

Μεταδεδομένα

Ιδιότητες  Σύνθετες Ιδιότητες

Αλλαγή γλώσσας (Αρχείο Επιλογές …)

Αυτόματη ενεργοποίηση γλώσσας

Επικεφαλίδες

Στυλ και Διαμόρφωση εγγράφου Στοίχιση. Διάστιχο και Διαστήματα. Έντονη και πλάγια γραφή. Χρώμα και γραμματοσειρά. Αριθμοί Σελίδων. Προσθήκη κεφαλίδας και υποσέλιδου. Προσθήκη εικόνας. Εισαγωγή υπερσύνδεσης λεζάντας και παραπομπής. Εισαγωγή αναφοράς. Εισαγωγή πίνακα και περιεχομένων. Δημιουργία βιβλιογραφίας.

Στοίχιση

Διάστιχο και Διαστήματα Δεξί κλικ  κείμενο

Παράδειγμα Δημιουργίας εγγράφου με τη χρήση Word 2010 Έντονη και πλάγια γραφή. Χρώμα και γραμματοσειρά. Δεξί κλικ  κείμενο

Παράδειγμα Δημιουργίας εγγράφου με τη χρήση Word 2010 Αριθμοί Σελίδων. Προσθήκη κεφαλίδας και υποσέλιδου.

Προσθήκη εικόνας

Εισαγωγή Υπερσύνδεσης Δεξί κλικ  κείμενο

Εισαγωγή Λεζάντας και Παραπομπής 1 2

Εισαγωγή αναφοράς

Εισαγωγή Πίνακα

Εισαγωγή Περιεχομένων

Δημιουργία Βιβλιογραφίας

Συμβουλές Χρήση απλής γλώσσας (εάν είναι εφικτό). Χρήση βασικών χρωμάτων. Δημιουργία σύντομων προτάσεων για καλύτερη κατανόηση. Χρήση σύντομων επικεφαλίδων διαφόρων επιπέδων. Χρήση κουκίδων. Χρήση πινάκων. Πίνακας περιεχομένων.

Παράδειγμα δημιουργίας παρουσίασης με τη χρήση Powerpoint 2010

Χρήση ενσωματωμένου οδηγού

Συμβουλές Χρήση απλής γλώσσας (εάν είναι εφικτό). Χρήση κουκίδων. Χρήση σύντομων επικεφαλίδων διαφόρων επιπέδων. Χρήση πινάκων με όσο το δυνατόν λιγότερα στοιχεία. Ευδιάκριτα και απλά σχήματα. Μεγάλο μέγεθος γραμματοσειράς > 18 (Garamond) Περιεχόμενα.

Βιβλιογραφία Μπαλαούρας, Π., και Μεράκος, Λ., «Προδιαγραφές Ανοικτών Μαθημάτων v1.01», «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών», Μάιος 2014. Σπανίδου, Α., και Κουρουπέτρογλου Γ., «Δημιουργία προσβάσιμων εγγράφων MS-Word 2010 - Μέρος Α», Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο – Gunet, 2013. Σπανίδου, Α., και Κουρουπέτρογλου Γ., «Δημιουργία προσβάσιμων εγγράφων MS-Word 2010 - Μέρος Β», Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο – Gunet, 2013. Σπανίδου, Α., και Κουρουπέτρογλου Γ., «Δημιουργία προσβάσιμων παρουσιάσεων με το MS-PowerPoint 2010 - Μέρος A», Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο – Gunet, 2013. Σπανίδου, Α., και Κουρουπέτρογλου Γ., «Δημιουργία προσβάσιμων παρουσιάσεων με το MS-PowerPoint 2010 - Μέρος B», Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο – Gunet, 2013.

ευχαριστώ για την προσοχή σας! Σπυρίδων Χρονόπουλος, ευχαριστώ για την προσοχή σας! Σπυρίδων Χρονόπουλος, schrono@cc.uoi.gr ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος 2014 ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ