ΕΘΝΙΚΌ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΌ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

ΣΕΙΣΜΟΣ!!!!!!!!!!!! Τμήμα: ΣΤ2 Σχ. έτος: Η δασκάλα: Εύα Παρασκευοπούλου.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ ΣΤΙΣ ΔΕΥΑ Λάρισα 7 & 8 Απριλίου 2016 Δέσποινα Μπώκου, Αναπληρώτρια Δ/ντρια ΔΕΥΑ Λέσβου Κωνσταντίνος.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΚΙΡΡΩΣΗΣ. ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΥΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ – WEB GIS ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΩΝ.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Π.Μ.Σ. «ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΝΙΚΌ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΌ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Τομέας Ιστορικής Γεωλογίας & Παλαιοντολογίας ΠΜΣ Στρωματογραφίας- Παλαιοντολογίας Τα Τσουνάμι της Ανατολικής Μεσογείου- Kαταγραφή και Ανάπτυξη Θεματικών Χαρτών και Γεωπεριβαλλοντική Αξιοποίηση Μεταπτυχιακή διατριβή της Ιωάννας Τριανταφύλλου Μέλη Τριμελούς Επιτροπής: Τριανταφύλλου Μ. (Καθηγήτρια) Πομόνη Φ.(Καθηγήτρια) Λέκκας Ε. (Καθηγητής)

Περιεχόμενα Τσουνάμι-σχετική ορολογία- ιστορική, γεωλογική, ενόργανη καταγραφή- επιπτώσεις Μεθοδολογία – Γεωλογικές Παρατηρήσεις Υπαίθρου - Δημιουργία νέου παραμετρικού καταλόγου Επιλογή περιοχών μελέτης: Αρχαία Φαλάσαρνα- Ρόδος- Κούριον Θεματικοί Χάρτες- Ανάπτυξη εφαρμογής Web GIS Γεωπεριβαλλοντική Ανάπτυξη Συμπεράσματα

Τσουνάμι Το τσουνάμι είναι κύμα βαρύτητας, μεγάλου μήκους και μεγάλης περιόδου. Προκαλείται από υποθαλάσσιους σεισμούς, ηφαιστειακές εκρήξεις και κατολισθήσεις. Takahashi, 2006

Παγκόσμια Κατανομή των Τσουνάμι (1410 π.Χ. – 2011 μ.Χ.) Παγκόσμια Κατανομή των Τσουνάμι (1410 π.Χ. – 2011 μ.Χ.) NOAA, 2010

Καταστροφικές συνέπειες των τσουνάμι Ανθρωπογενές περιβάλλον Θάνατοι και τραυματισμοί ανθρώπων Καταστροφές κτιρίων και υποδομών Οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες Καταστροφή καλλιεργημένων εκτάσεων Φυσικό περιβάλλον Καταστροφή υποθαλάσσιας και παράκτιας πανίδας και χλωρίδας Διάβρωση του εδάφους

Δημιουργία Νέου Παραμετρικού Καταλόγου Τσουνάμι της Μεσογείου Διάφοροι υπάρχοντες κατάλογοι (π.χ. project EU-FP6 TRANSFER, Maramai et al., 2014). Δημιουργία νέου παραμετρικού καταλόγου. Περιλαμβάνει μόνο αξιόπιστα συμβάντα με βαθμό αξιοπιστίας 3 ή 4 σε κλίμακα από 1 έως 4. Ο νέος κατάλογος περιλαμβάνει 219 συμβάντα.

Τσουνάμι 365 μ.Χ. Date 21/7/365 μ.Χ. Source Earthquake Lat. / Long. 35,12/23,12 Magnitude 8,3 Reliability 4 Source Region West Crete Isl. Localities of tsunami observation Methoni, Panephysis,Epidavros, modern Cavtat, Phalasarna, Balos

Τσουνάμι 1303 μ.Χ. Date 8/8/1303 μ.Χ. Source Earthquake Lat. / Long. 35,00/27,00 Magnitude 8,0 Reliability 4 Source Region East Crete Isl.- Dodecanese Localities of tsunami observation Heraklion, Dalaman (SW Turkey)

Επιλογή Περιοχών Μελέτης με Γεωπεριβαλλοντικό Ενδιαφέρον Αρχαία Φαλάσαρνα Ρόδος Κούριον Κύπρου

Φαλάσαρνα: υπαίθριες παρατηρήσεις Συν-σεισμική ανύψωση στην ακτή ~ 6,5 m Αποθέσεις τσουνάμι μέσα στο αρχαίο λιμάνι στην τάφρο των Pirazzoli et al., 1992

Ρόδος: υπαίθριες παρατηρήσεις Σκαρίφημα για τρεις αποθέσεις ιζημάτων που βρέθηκαν στο Dalaman (ΝΔ Τουρκία) και αποδόθηκαν σε ιστορικά τεκμηριωμένα τσουνάμι που έπληξαν τη Ρόδο το 1303, 1481 και το 1741 (Papadopoulos et al., 2012) Συν-σεισμική ανύψωση στην ακτή ~3m

Φαλάσαρνα Ρόδος Εδαφική συν – σεισμική ταπείνωση Σεισμός και τσουνάμι ?? 2ο αι. π.Χ. Ρόδος Εσχάρες καθέλκυσης στο αρχαίο λιμάνι που αποδίδονται σε συν – σεισμική ταπείνωση το 227 π.Χ. (Stiros &Blackman 2014)

Κούριον (ΝΔ Κύπρος): αρχαιολογικές παρατηρήσεις Ο αρχαιολογικός ορίζοντας σεισμικής καταστροφής (~370 μ.Χ.) είναι αναμφισβήτητος. Αλλά δεν τεκμηριώνεται η παρουσία τσουνάμι παρά τους ισχυρισμούς των ανασκαφέων (Soren & Davis, 1985, Soren &James, 1988).

Δημιουργία Webmap Εφαρμογής με το ArcGIS Desktop (Arc Map)

Δημοσίευση Webmap Εφαρμογής με το ArcGIS Server (Arc Catalog)

Δημιουργία διαδραστικού χάρτη http://www.arcgi s.com/home/we bmap/viewer.ht ml?useExisting=1

Γεωπεριβαλλοντική αξιοποίηση στην αρχαία Φαλάσαρνα: προτεινόμενη διαδρομή Η παράκτια ζώνη της Φαλάσαρνας και η προτεινόμενη διαδρομή επίσκεψης σε σημεία γεωπεριβαλλοντικού ενδιαφέροντος. Το κόκκινο βέλος δείχνει την έναρξη της διαδρομής. Προχωρώντας μπορεί κάποιος να παρατηρήσει σε πολλά σημεία συν-σεισμικές ανυψώσεις παλαιοακτών. Φθάνοντας στο σημείο που δείχνει το λευκό βέλος ο επισκέπτης μπορεί να εισέλθει στον αρχαιολογικό χώρο και να δει πολλά στοιχεία γεωπεριβαλλοντικού ενδιαφέροντος.

Γεωπεριβαλλοντική αξιοποίηση στη Ρόδο: προτεινόμενη διαδρομή Κυριότερα σημεία της Ρόδου που έχουν Γεωπεριβαλλοντικό Ενδιαφέρον από την άποψη των συν-σεισμικών ανυψώσεων και την πιθανή γένεση τσουνάμι

Συμπεράσματα Η γένεση τσουνάμι στην Ελλάδα, και την ανατολική Μεσόγειο γενικότερα, τεκμηριώνεται από πληθώρα ιστορικών, γεωλογικών και αρχαιολογικών στοιχείων. Τα ιστορικά στοιχεία παρέχουν συγκεκριμένες περιγραφές και συμβάλλουν σημαντικότατα στην αναγνώριση τσουνάμι του παρελθόντος. Τα γεωλογικά στοιχεία περιλαμβάνουν χερσαίες και υποθαλάσσιες αποθέσεις ιζημάτων τσουνάμι αλλά και ανυψώσεις παλαιοακτών που προκλήθηκαν από ισχυρούς σεισμούς. Καταρτίστηκε ένας νέος βελτιωμένος παραμετρικός κατάλογος των τσουνάμι της ανατολικής Μεσογείου, ο οποίος περιλαμβάνει 219 συμβάντα τσουνάμι και επιλέχθηκαν τρεις παράκτιες περιοχές για μελέτη: Φαλάσαρνα, Ρόδος και Κούριον. Η μεγάλη ποικιλία δεδομένων που παρέχουν η ιστορική, αρχαιολογική και γεωλογική έρευνα, αλλά και οι ενόργανες καταγραφές, δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης των δεδομένων αυτών με εργαλεία διαδικτυακών εφαρμογών (WebGIS) με πολλαπλά οφέλη : Εκπαιδευτικοί σκοποί Επιστημονική έρευνα Χρήσεις για πολιτική προστασία Γεωπεριβαλλοντική αξιοποίηση (τουρισμός)