 Λογικό συλλογισμό  Οργάνωση της διαδικασίας της διδασκαλίας  Έννοιες  Γνωστικό προϊόν  Συμβάλλει στην οργάνωση του περιεχομένου της διδασκαλίας 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεδρία Εργασίας: «Ζητήματα Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Σύγχρονων Συνεργατικών Συστημάτων Μάθησης με Υπολογιστές» 2/10/2004 ACT: Ένα Διαδικτυακό Προσαρμοστικό.
Advertisements

Οδηγίες δημιουργίας προσβάσιμων εγγράφων PDF από προσβάσιμα έγγραφα MS-Word και MS-PowerPoint2013 Ασημίνα Σπανίδου
INTENTIONALITY AND WORD PROBLEMS IN SCHOOL DIALOGUE Alena Hospesova & Jarmila Novotna University of South Bohemia Charles University Prague.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Σχεδιασμός Λογισμικού ATM loop Print_input_message (” Welcome - Please enter your card”) ; exit when Card_input ; end loop.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Instructional Design Competencies Δεξιότητες Διδακτικής Σχεδίασης.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Προσθήκη στη Λίστα «Αγαπημένα»: View Favorites, feeds and history Add to Favorites Name + Create In Add Διαγραφή Σελιδοδείκτη:
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών «Παρουσίαση Προγράμματος ARIS» Διδάσκοντες: Αγγελική Πουλυμενάκου Αγγελική Κωστάκη Τμήμα: Διοικητικής Επιστήμης.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
IMDG code International Maritime Dangerous Goods Code.
ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Constructivist Learning Environments on the Web: Engaging.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
Προσομοίωση Δικτύων 3η Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη σύνθετων τοπολογιών.
1 Εισαγωγικά για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 2 Το Περίγραμμα του Μαθήματος Περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:  Τις βασικές έννοιες της.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει.
Το πρόγραμμα σπουδών στην Ελληνική εκπαίδευση. Σκοπός Σκοπός της διάλεξης είναι η περιγραφή και ανάλυση της θέσης της Πληροφορικής και των ΤΠΕ στην ελληνική.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας «Επιστημονικός σχεδιασμός – Συντονισμός και υποστήριξη ΥΥΚΑ & ΥΠΕ για την ανάπτυξη και βελτίωση συστημάτων οικονομικού προγραμματισμού.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Μαίρη Κουτσελίνη Ημερίδα ΑΚΙΔΑ Νοέμβριος  Κατανόηση του τι είναι, πριν την εφαρμογή  Αποδοχή της επιστημολογικής βάσης των Δεικτών  Σύνδεσή τους.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Παρουσίαση των τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα της Ιστορίας Ενότητα 2.1,
Chapter 16 Control Unit Implemntation. A Basic Computer Model.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Τεχνολογία και Εκπαίδευση Περιεχόμενο της έννοιας
Web Services στη C# Εργαστήριο 5
Κάποια θεωρητικά θέματα της μοντελοποίησης
State Diagrams.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Η πρόληψη της πτώχευσης Ιδίως η προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης Δημήτρης Κ. Αυγητίδης Αν. Καθηγητής Νομικής Δ.Π.Θ. Κομοτηνή, 2016.
Διαφημιστική εκστρατεία
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
Δ. Ζμπάινος Λέκτορας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης & Σχολικών προγραμμάτων
9 Η Γλώσσα SQL Εισαγωγή – Βασικές Έννοιες Τύποι Δεδομένων
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Ως μέρος μιας επιδημιολογικής μελέτης, 2 ομάδες γυναικών ρωτήθηκαν (με συνέντευξη) για την ύπαρξη ναυτίας και στομαχικού πόνου. Σε μια σύγκριση.
1992 ΜΑΚΣΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΜΕΣΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
«Επαγγελματικές Μονογραφίες» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μόσχου Σοφία
Μαθητές με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ)
Θεόδωρος Τερζόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ Learning Apps
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΚΟΖΑΝΗ
Ο δάσκαλος ως εμψυχωτής
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΣΧΕΣΙΑΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Οδηγίες σύνταξης σχεδίου μαθήματος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Κατερίνα Φαλτσέτα Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
ThinkBiz.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΑΔΑ (1) Όλες οι κλινικές & τα νοσοκομεία της Ελλάδος, πλην εκείνων στο λεκανοπέδιο Αττικής ΕΛΛΑΔΑ (2) Όλες οι κλινικές & τα.
The Scientific Method and Engineering Practices
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Λογικό συλλογισμό  Οργάνωση της διαδικασίας της διδασκαλίας  Έννοιες  Γνωστικό προϊόν  Συμβάλλει στην οργάνωση του περιεχομένου της διδασκαλίας 1

 Οργάνωση διαδικασίας διδασκαλίας  Συλλογή  Οργάνωση  Ανάλυση  Δεδομένων  Λογικοί συλλογισμοί  Μεταγνώση  Δομικά στοιχεία της κριτικής σκέψης 2

 α. Επιλέγονται οι έννοιες  β. Αποφασίζεται η σπουδαιότητα των σημείων  γ. Καθορίζονται οι προσδοκίες  δ. Επιλέγεται το εποπτικό υλικό 3

 Όλα τα ρήματα κλίνονται  Η λέξη διδάσκω είναι ρήμα  Η λέξη διδάσκω κλίνεται  Λιγότερο χρόνο από την επαγωγική στη πραγμάτωσή της 4

 Ορισμούς  Χαρακτηριστικά  Όρους  Παράδειγμα  Εννοιολογική Ιεράρχηση 5

 Χαρακτηριστικά της  Ποια θα επιλέξει να διδάξει  Με τι παραδείγματα και με ποια σειρά  Ιεραρχικά δομημένο σύστημα εννοιών  Αν γενίκευση  Οι μαθητές πρέπει να κατανοούν τις έννοιες που εμπεριέχονται στη γενίκευση 6

 Γνωστοποίηση των στόχων  Σύνδεσή τους με αναλυτικό πρόγραμμα  Σύνδεσή τους με τις εμπειρίες και τις γνώσεις των μαθητών  Χρήση διαγράμματος  Κατανόηση από πλευράς μαθητών τη λογική δομή των γνωστικών δραστηριοτήτων 7

 Οι όροι εκφράζουν έννοιες αλλά δεν είναι έννοιες  Η δυνατότητα κατηγοριοποίησης δηλώνει αν μπορεί να κατέχει την έννοια  Μπορεί να γνωρίζει την έννοια όχι όμως και την σχετική ορολογία  Διδακτικές ερωτήσεις για προβληματισμό 8

 Όνομα  Χαρακτηριστικά  Σχέση χαρακτηριστικών  Κύρια και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά  Αποφυγή ταυτολογιών  Συσχετισμός έννοιας με κατώτερες όμοιες και ανώτερες έννοιες με αυτή  Ιεραρχία και επιστημονική πληρότητα εξαρτάται από τους μαθητές 9

 Ολιγόλεπτη επανάληψη  Συσχετισμός με το τι έχει ήδη διδαχθεί  Παρουσίαση της νέας γνώσης μέσα από σχεδιάγραμμα  Έννοιες =νοητικά πλέγματα κωδικοποίησης και ερμηνείας της πραγματικότητας 10

 Ανάλυση της έννοιας στα χαρακτηριστικά της  Σύνδεση με παραδείγματα  Σωστό παράδειγμα  Αισθητικοποίηση της αφηρημένης έννοιας  Εικόνες σχεδιαγράμματα σχήματα παραστάσεις  Παράδειγμα που να δείχνει την απουσία χαρακτηριστικών 11

 Ουσιαστική εμπλοκή μαθητών  Κατηγοριοποιούν τα παραδείγματα και αιτιολογούν τις επιλογές τους  Κάνει ερώτηση στην τάξη αφήνει χρόνο σκέψης  Ταχύτητα και βαθμός συμμετοχής καθορίζει την εξέλιξη της διαδικασίας  Άσκηση εμπέδωση και λειτουργική παρουσίαση της νέας γνώσης 12

 Εξάσκηση σε παρόμοιες καταστάσεις  Κατανόηση εμπέδωση  Διαδικαστική μάθηση  Μεταφορά της γνώσης σε διαφορετικά γνωστικά πλαίσια  Αυτοματοποιημένη εφαρμογή της γνώσης 13

 Ολοκληρώνει την εφαρμογή  Ποικιλία παραδειγμάτων  Modeling  Μεταφορά γνώσεων  Δεξιοτήτων και στάσεων  Πλάγια (Ασκήσεις βιβλίου)  Κάθετη (Άλλα γνωστικά αντικείμενα) 14

 Ανατροφοδότηση ταυτόχρονα με τη διδασκαλία και όχι στο τέλος της  Ερωτήσεις απαντήσεις  Έλεγχος ατομικών εργασιών  Ασκήσεις εμπλουτισμού  Επαναλήψεις διορθώσεις 15

 Να αξιολογεί τις γνώσεις του  Να επανέρχεται με διορθωτικές παρεμβάσεις  Να καταστρώνει σχέδιο δράσης και να το κατευθύνει 16

 Λεκτική Περίληψη  Αναπαραστασιακή Διάγραμμα  Απολογιστική  Τι έμαθε τι ήταν λάθος τι πρέπει να μάθει ακόμα 17

ΚατηγορίαΟρισμόςΥποκατηγορίες Θυμάμαι (Remember ) Ανακαλώ την προηγούμενη γνώσηαναγνωρίζω (recognize), ανακαλώ (recall) Κατανοώ (Understan d) Προσδιορίζω το νόημα των διδακτικών μηνυμάτων ερμηνεύω (interpret), δείχνω με παράδειγμα (exemplify), ταξινομώ (classify), συνοψίζω (summarize), συμπεραίνω (infer), συγκρίνω (compare), εξηγώ (explain) Εφαρμόζω (Apply) Εκτελώ ή χρησιμοποιώ μια διαδικασία σε μια δεδομένη κατάσταση εκτελώ (execute), υλοποιώ (implement) Αναλύω (Analyze) Αναλύω το υλικό στα συστατικά του μέρη ώστε να το κατανοήσω ως σύνολο διαφοροποιώ (differentiate), οργανώνω (organize), αποδίδω (attribute) Αξιολογώ (Evaluate) Κάνω κρίσεις βασισμένες σε κριτήρια ή κανόνες εξετάζω (check), κρίνω (critique) Δημιουργώ (Create) Συνθέτω στοιχεία για να σχηματίσω ένα καινοτόμο λειτουργικό σύνολο ή φτιάχνω ένα πρωτότυπο προϊόν δημιουργώ (generate), σχεδιάζω (plan), παράγω (produce) 18

Πρόσληψη Να είναι ενήμερος να μην παρακολουθεί παθητικάΑκου παρακολούθησε μοιράσου ενημερώσου έλεξε Ανταπόκριση Συμμόρφωση σε προσδοκίες συζήτηση αντίδραση Συμορφώσου ακολούθησε συζητησε εξασκήσου Αποτίμηση Προτίμηση βεβαιότητα πεποίθησηΒοήθησε οργάνωσε συζήτησε επιχειρηματολόγησε Οργάνωση Βασίζουν τις προτιμήσεις και τις επιλογές τους σε ένα σύστημα αξιών Συγκρίνω συστηματοποιώ διαλέγω Χαρακτηρισμός από αξία ή πλέγμα αξιών Συνέπεια με τις αξίες του ατόμου Αναθεώρησε αντιστάσου εσωτερίκευσε 19

 698/1095_01_oaed_enotita07_v04.pdf 698/1095_01_oaed_enotita07_v04.pdf  Κομμάτια  Κεφάλαιο 4 σ.270 και μετά  Κεφάλαιο 4 σ. 290 και μετά Διδακτικές λειτουργίες της ερώτησης 20