Δραστηριότητα 5 η συζητήσαμε με τα παιδιά την ακόλουθη πρόταση: -σεβασμός είναι το να νιώθω καλά με τον εαυτό μου ρωτήσαμε τα παιδιά: πότε νιώθετε καλά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία ιστοσελίδων στο διαδίκτυο με Dreamweaver, PHP, MySQL και Apache ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι (Β ή Γ Λυκείου) ΜΑΘΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ(2ωρο) [Στην περίπτωση που.
Advertisements

Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Virtual Dentist Game URL: tual-dentist-game.html tual-dentist-game.html.
Γνωριμία με το διαδίκτυο
Uniform Resource Locators (URLs) Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World Wide Web) Στη Java,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ WEBSITE. Tι προσφέρει ένα Web Site; Δηλώνει την ύπαρξη της επιχείρησης στον κόσμο του www Επιτρέπει την ολοκληρωμένη.
Κεφάλαιο 11.1 Uniform Resource Locators (URLs). Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Θέματα Βάσεων Δεδομένων Καθορισμός της εργασίας κάθε ομάδας.
ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Μηνάς Διακολιός.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία Πρώτης έκδοσης του Δικτυακού τόπου του έργου Ιωάννης Γ. Τσούλος ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος.
ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Τ.Ε. ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
Τα υφαντά ως προστατευόμενα πολιτιστικά αγαθά και η αξιοποίησή τους Αρχοντούλα Παπαπαναγιώτου Δικηγόρος, LL.M. Εξειδικευμένη σε θέματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας.
Δημιουργώντας έναν «ελκυστικό» υβριδικό χώρο Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την εκπαίδευση και την «εμπλοκή» των συμμετεχόντων σε.
Πληροφορική στο Γυμνάσιο Ειδικός σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
ΣΩΣΤΗ ΑΜΥΝΑ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΓΕΙΩΝ ΣΩΣΤΗ ΑΜΥΝΑ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΓΕΙΩΝ.
Στόχος διαδικασίας παρακολούθησης, είναι η διασφάλιση της  υλοποίησης της πράξης σύμφωνα με τους όρους έγκρισής της  συμμόρφωσης των πράξεων με τους.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΡΔΙΩΝ Ζητήσαμε από τα παιδιά να μας πουν τι σημαίνει να έχεις καλή καρδιά και κακή καρδιά. Τα παιδιά είπαν τις απόψεις τους και ζητήσαμε.
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Διεργασίες Παραγωγής Υλικών
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ πρακτικης
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Σεμινάρια Κατασκευής Φυτικών Προϊόντων
9η δραστηριότητα –το σχολείο της καρδιάς
AudioTool – podcasting, sound
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Ransomeware.
Καλώς ορίσατε στο Hour of Code™
ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Μηχανές Αναζήτησης.
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Ποιος άλλος μένει εδώ; ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο
Ανατομια καρδιασ προβατου
Φορολογική & Τελωνειακή Ακαδημία
Ενότητα A5.1.2β (Εντοπισμός Πληροφοριών στον Ιστό )
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ
Preserving Access to Digital Information
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριότητα 5 η συζητήσαμε με τα παιδιά την ακόλουθη πρόταση: -σεβασμός είναι το να νιώθω καλά με τον εαυτό μου ρωτήσαμε τα παιδιά: πότε νιώθετε καλά για τον εαυτό σας? Τα παιδιά είπαν: -όταν δεν τσακώνομαι -όταν βοηθάω τη μαμά μου στο σπίτι -όταν παίζω με τους φίλους μου και δεν μαλώνουμε -όταν είμαι χαρούμενος επειδή έχω φίλους και παίζουμε ωραία -όταν μου λέει η μαμά μου μπράβο όταν δεν κάνω αταξίες -όταν μου λέει η μαμά μου ότι είμαι καλό παιδί και κάθομαι να με χτενίσει -όταν βοηθάω το μπαμπά μου με τα εργαλεία και τα κατσαβίδια. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΌΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ

Ζητήσαμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τα χεράκια τους και να πουν τι όμορφες και καλές πράξεις μπορούν να κάνουν με τα χέρια τους Καταγράψαμε τις απαντήσεις των παιδιών στην ζωγραφιά τους και εκείνα αντέγραψαν όπως μπορούσαν τις απαντήσεις τους.

Οι ειρηνικές πράξεις των χεριών μας….

Τα χέρια αγκαλιάζουν, χαϊδεύουν, παίζουν, δουλεύουν, πιάνουν, γράφουν, χαιρετάνε, ντύνουν ζυμώνουν

Ένα βιντεάκι μας και η διεύθυνση URL

Δραστηριότητα Φτιάχνοντας ένα δικό μας ποιηματάκι με τίτλο ΤΙ ΚΑΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ Με τα παιδιά φτιάξαμε ένα δικό μας τραγουδάκι το οποίο τραγουδούμε στην τάξη μας. Το τραγουδάκι αυτό το ζωγραφίσαμε, το γράψαμε όπως μπορούμε, και το μετατρέψαμε σε βιντεάκι.

ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΑ ΧΩ ΜΟΝΟ

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΟ

ΝΑ ΧΑΙΔΕΥΟΥΝ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΝ

ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ

ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ

ΓΡΑΦΩ ΓΡΑΜΜΑ ΚΙ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΥΡΓΟΥΣ ΦΤΙΑΧΝΩ ΔΡΟΜΟΥΣ

ΓΕΦΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟΥΣ

ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΝΟ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΝ

ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΟΥΝ

Το βιντεακι με την εργασία μας και η διεύθυνση URL

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΠΑΛΑΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ: ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΑ ΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ

Φτιάξαμε κάρτες δώρο για την οικογένεια μας Έκοψαν κάρτες σε σχήμα καρδιάς, τις διακόσμησαν κολλώντας ότι ήθελαν στο εξωτερικό της κάρτας. Ζωγράφισαν κι έκοψαν τα χεράκια τους και μας είπαν τρία πιο όμορφα πράγματα που μπορούν να κάνουν με τα χεράκια τους, το οποίο το γράψαμε εμείς στην καρτούλα τους

Δημιουργήσαμε ακόμα ένα δικό μας τραγουδάκι για τα όμορφα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με τα χεράκια μας

Τίτλος: με τα δυο μου τα χεράκια

Με τα χέρια μου μπορώ να σου γράψω σ αγαπώ

Δυο φιλάκια να σου στείλω και να σε έχω πάντα φίλο

Να σε πάρω αγκαλιά με τα χέρια μου αυτά

Να χαϊδέψω τα μαλλιά σου Να σου γνέψω φίλε, γεια σου

Με τα δυο μου τα χεράκια

Πλάθω πλάθω κουλουράκια

Με τα χέρια μου ποτίζω τα λουλούδια τα φροντίζω

Με το χέρι χαιρετάω κι όλους σας σας αγαπάω

Με τα χέρια μου ζυμώνω Το χεράκι μου απλώνω

Θέλεις να γίνουμε φίλοι? Δως μου χέρι και σταφύλι

Χέρι, χέρι, ένα-δυό Μ αγαπάς και σ αγαπώ

Με τα χέρια μου μπορώ να σου γράψω σ αγαπώ

Κάναμε βιντεάκι το τραγουδάκι μας και παραθέτουμε τη διεύθυνση URL 30BVWc3Ae0KJSLampLW2ZIISe9R9