Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΑΕΠΠ: Ζητήματα Διδακτικής
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος α
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MATLAB-SIMULINK
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
1 Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Δημήτρης Πλεξουσάκης 10/2/2015ΗΥ180 – Μάθημα 1ο Διδάσκων: Δημήτρης Πλεξουσάκης Καθηγητής
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Χρήση του ελεύθερου λογισμικού "Γλωσσομάθεια" για την διδασκαλία εννοιών αλγοριθμικής - προγραμματισμού στη Γ' Γυμνασίου Φουστέρης Νικόλαος Μηχανικός.
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
Πληροφορική - εισαγωγή ΜΑΘΗΜΑ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Δ΄ ΩΡΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 120 (Θ: 45 – Ε: 75) 5 ώρες / βδομάδα = εργαστήριο Η/Υ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΔΠΘ- ΜΠΔ:ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ / 00 1 ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης ΕΞΑΜΗΝΟ B’ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΙΟΥΝΙΟΣ.
Γενικά Άνοιξη 2012 Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν ανήκουν στο Τμήμα Πληροφορικής (ΕΠΛ) Διαλέξεις: Τρίτη και Παρασκευή, 12:00 – 13:30, ΧΩΔ-02.
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής
Εφαρμογές Υπολογιστών
Κωδικός Διαφανειών: MKT119
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
Κωδικός Διαφανειών: MKT119
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Εφαρμογές Υπολογιστών
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Βάσεις Δεδομένων Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
Ενημέρωση Μαθητών Για Τo Μάθημα Δίκτυα CISCO
HY112 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή.
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας & Ανάπτυξης Εργαστήριο Πληροφορικής

Καθηγητής Νίκος Λορέντζος 0. Στόχοι – Ύλη Μαθήματος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας & Ανάπτυξης Εργαστήριο Πληροφορικής

Σκοπός Μαθήματος Απόκτηση βασικών γνώσεων στον Προγραμματισμό Η/Υ 3

Στόχοι Μαθήματος 4 Επίλυση πραγματικών προβλημάτων με χρήση - Η/Υ και - Γλώσσας Προγραμματισμού Δόμηση σκέψης Ανάπτυξη αναλυτικής και συνθετικής σκέψης

Πρόσθετοι Στόχοι 5 Συμπλήρωση Βασικής Παιδείας Πρακτική στην Ελλάδα - Διδασκαλία μαθημάτων που δεν έχουν σχέση με τον τίτλο του πτυχίου π.χ. Ιστορία στο Τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ Πρακτική στο εξωτερικό - Ομοίως (Μείζονες/Ελάχιστες Σπουδές) - Επιλογή πολλών μαθημάτων άσχετων με την κύρια επιστήμη

Ειδικά για Γεωπόνους 6 Λύση προβλημάτων πρακτικού ενδιαφέροντος (επεξεργασία δεδομένων του Εργαστηρίου και της Έρευνας) Θα γίνουν οι Γεωπόνοι Πληροφορικοί; Όχι!!! Δεν θα γίνουν ούτε Μαθηματικοί ούτε Χημικοί ούτε Φυσικοί κ.τ.τ. Ούτε οι Πληροφορικοί του ΕΚΠΑ θα γίνουν Ιστορικοί. Αύξηση προοπτικών επαγγελματικής απασχόλησης

Διδασκαλία των εντολών της Γλώσσας Visual Basic 7 Εξοικείωση στη σύνταξη προγραμμάτων στην Visual Basic Έμφαση στην επίλυση προβλημάτων - πρακτικού ενδιαφέροντος - με εφαρμογές στο Γεωπονικό χώρο. Εργαστήριο Θεωρία

Είναι εύκολη (βασική) 8 Γιατί Visual Basic;

Θεωρία Μεταβλητές της Visual Basic(Τύποι Δεδομένων) Εντολή εκχώρησης Αριθμητικές πράξεις Ενσωματωμένες Συναρτήσεις Εντολές Εκτυπώσεων Αποτελεσμάτων Εντολές Ανάγνωσης Δεδομένων Τελεστές Συγκρίσεων Εντολή If-Then-Else Επαναληπτική Εντολή For-Next Επαναληπτική Εντολή Do-While Επαναληπτική Εντολή Do-Until Διαχείριση Πινάκων 1 ή 2 διαστάσεων Διαχείριση Αρχείων Υποπρογράμματα-Συναρτήσεις Υποπρογράμματα-Διαδικασίες Εργαστήριο Εξοικείωση με το περιβάλλον της Visual Basic Σύνταξη Προγραμμάτων (Ασκήσεις) 9 Ύλη Μαθήματος

Συγγράμματα Σημειώσεις Διδασκαλίας (στο eclass) Διαφάνειες και Προγράμματα (στο eclass) Visual Basic στο Διαδίκτυο Ενδεικτικά και αναζήτηση 10 Βοηθήματα

11 Διαφάνειες μαθήματος Λυμένες ασκήσεις Ασκήσεις προς λύση Λύσεις Ασκήσεων (μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής) Περιεχόμενο eclass

12 Τρόπος Διδασκαλίας Θεωρία Διδάσκεται το μάθημα (εντολές και προγράμματα κατανόησης των εντολών) Εργαστήρια Πρακτική εξάσκηση στα προγράμματα που διδάχθηκαν και σύνταξη νέων

13 Εργαστήρια Να γνωρίζουν τι διδάχθηκε στη θεωρία. Να γνωρίζουν τι κάνουν τα προγράμματα που διδάχθηκαν στη θεωρία. Να κατεβάζουν από το eclass και να εκτελούν τα προγράμματα που διδάχθηκαν. Να συντάσσουν τα προγράμματα που θα τους δίδονται ως άσκηση.

14 Τρόπος Αξιολόγησης Τελική εξέταση Σύνταξη προγραμμάτων -στον Η/Υ (στην πρώτη εξέταση) -Στο αμφιθέατρο (σε μεταγενέστερες εξετάσεις) (Μόνο ένας βαθμός) Προσοχή Αδύνατη η επιτυχία χωρίς προσπάθεια σύνταξης στον Η/Υ των προγραμμάτων που τους έχουν δοθεί στη διάρκεια του εξαμήνου.