ΟΔΟΝΤΟΦΡΑΚΤΟ ΚΡΑΝΟΣ Φανή Λαζάρου-Τρανού ΣΤ ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλεξία -Ιωάννα -Γιώργος Ε2’ ΤΑΞΗ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Ζωφορος θησαυρου σιφνιων
Ιλιάδα και Οδύσσεια Κωνσταντίνα Ντούρα.
Χρυσελεφαντινο αγαλμα της θεας Αρτεμις
O Οδυσσέας Ο Οδυσσέας, μυθικός βασιλιάς της Ιθάκης είναι ο βασικός ήρωας στο επικό ποίημα του Ομήρου, Οδύσσεια, και επίσης διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο.
Άι- μπάι Πάολα Αλυσανδράτου.
ΑΣΤΡΑΔΕΝΗ Ας δούμε πού βρίσκεται η Σύμη, το νησί από το οποίο κατάγεται η Αστραδενή. Θεσσαλονίκη Σύμη.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΠΑρθενωνασ 1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Δ2
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ 5 ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ! ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
Άγαλμα Αγία (Δελφοί) Γιάννης Βαρής
Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
(Παλιά εποχή της πέτρας)
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΔΑΝΑΗ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ Δ2 ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Αρχαία Ελλάδα Μάνος Καλαβάτσης Οι 12 θεοί του Ολύμπου Οι Μυθικοί ήρωες
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
Οι λιβελούλες Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε2 2014
MYKHNAΪΚΗ ΚΑΙ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Εργασία 6: Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή & η σύγκριση με άλλες εποχές, καθώς και σύγκριση με την σύγχρονη εποχή. Ρωμανός.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΛΙΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ
Ζώα σε κίνδυνο Φανή Λαζάρου- Τρανού Ε2 2015
Φανή Λαζάρου – Τρανού Ε ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσ / νίκης.
Ροτόντα, Καμάρα, ανάκτορο Γαλέριου
ΛΟΓΟΤΥΠΟ(ΟΝΟΜΑ-ΣΗΜΑ-ΣΛΟΓΚΑΝ)
Τι σημαίνει ο όρος έκφραση ; ΕΚΦΡΑΣΗ: Ο όρος έκφραση προέρχεται από την αρχαία ελληνικ ή γραμματεία >.Συγκεκριμένα από την αρχαιότητα ο όρος έκφραση σήμαινε.
1ο Πειραματικό 12\Θ δημοτικό σχολείο
Ιθάκη Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσ/νίκης.
Φανή Λαζάρου - Τρανού Δ ο πρότυπο δωδεκαθέσιο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσ / νίκης Π. Τ. Δ. Ε.- Α. Π. Θ.
ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΣΙΦΝΙΩΝ «ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ» 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΣΑΚΗΣ Δ’2.
Επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο Στ΄ τάξη 9 Δεκεμβρίου 2014.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΔΩΔΩΝΗ Γιώργος Καρανάσιος Ε2 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ.
Ισθμός της Κορίνθου και Αρχαία Διολκός
 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε 2.
Λευτέρης Δάλπης 1 ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\ Θ Σχολείο Π. Τ. Δ. Ε Α. Π. Θ Ε ’
Το θέατρο της Δωδώνης Έλενα Τασίου Ε ’ ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ.
Η Καμάρα-Η Αψίδα του Γαλερίου
Παναθηναϊκό Στάδιο 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε 2.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Βυζαντινή Θεσσαλονίκη Ε'Τάξη 43ου Δημοτικού σχολέιου Ηρακλείου.
Πεπλοφόρος Θεοδώρα Μπάφα Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ
Θεοδώρα Μπάφα Στ2 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ
Κωστής Παλαμάς Φανή Λαζάρου-Τρανού Στ ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Δημοσθένης Τσελεπίδης Ανέστης Παπάς Άννα Μαρία Τζώρτζη Βασιλική Σούτη.
Η γυναίκα ως πολεμικό λάφυρο και ερωμένη στην ομηρική κοινωνία
Αντιγόνη Μαραγκάκη Α’ Ο «ΜΑΓΙΚΟΣ» ΑΡΙΘΜΟΣ 3 Αντιγόνη Μαραγκάκη Α’
8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑ ΣΤ΄2
Λεωνίδας Κραλίδης 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νίκης ΣΤ2 –
Λεωνίδας Κραλίδης ΣΤ2 – ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νίκης
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης
Τα 5 ψηλότερα βουνά Φανή Λαζάρου-Τρανού ΣΤ
1ο πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. - Α.Π.Θ
ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ υποφέρουν στο κλουβί
Βασίλης Α. 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκη Τάξη Ε
ΤΙΤΛΟΣ:Οδύσσεια ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ:Γιάννης Σμυρνιωτάκης ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΓΕΝΟΣ:Ελληνική μυθολογία ΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΕΙΔΟΣ:Ηρωικό έπος ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ:Εκδόσεις Καλοκαθή ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ.
 ΣΤΑΔΙΟ  ΔΙΑΥΛΟΣ  ΔΟΛΙΧΟΣ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΚΑΙ ΠΑΛΗ  ΠΥΓΜΗ  ΤΕΘΡΙΠΠΟ  ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΙΠΠΟΥ ΚΕΛΗΤΟΣ  ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΠΑΙΔΩΝ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΠΑΙΔΩΝ 
Η ΡωμαϊκΗ ΑυτοκρατορΙα
Κακοποίηση των ζώων στο τσίρκο
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Η ανάπτυξη της μνήμης γεγονότων και της αυτοβιογραφικής μνήμης.
Έλενα Τασίου Τάξη:Δ’ ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΔΟΝΤΟΦΡΑΚΤΟ ΚΡΑΝΟΣ Φανή Λαζάρου-Τρανού ΣΤ ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης

ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Το οδοντόφρακτο κράνος περιγράφεται αιώνες μετά με εξαιρετική ακρίβεια στην Ιλιάδα, τη στιγμή που συμπληρώνει την αρματωσιά του Οδυσσέα. Στο έπος παρακολουθούμε την πολυτάραχη διαδρομή του κράνους από χέρι σε χέρι, κλοπιμαίο, χάρισμα φιλοξενίας, τρυφερό δώρο πατέρα σε γιο, έτσι που αβίαστα προκύπτει η εικόνα ενός πολύτιμου, παλιού αντικειμένου. Η ανάμνησή του λοιπόν διατηρήθηκε ολοζώντανη ως την εποχή των ομηρικών επών, πιθανόν μαζί και με πραγματικά κράνη που περνούσαν από γενιά σε γενιά ως οικογενειακά κειμήλια.

ΑΠΟ ΤΙ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ Το κράνος κατασκευάστηκε από λωρίδες χαυλιόδοντα αγριογούρουνου που συνδέθηκαν. Η βάση είναι φτιαγμένη από δέρμα και έχει τσόχινη επένδυση σε σειρές. Το οδοντόφρακτο κράνος με παραγναθίδες αποτελούμενο από δόντια κάπρου και όστεινο διπλό άγκιστρο στην κορυφή

ΠΗΓΕΣ /%CE%B1%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7/ 13/%CE%B1%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7/ 2. %CE%BC%CF%85%CE%BA%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%A E-%CE%BA%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AE- %CE%AC%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B1-%CE%BC%CE%B5- %CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CF%84%CF%8C%CF%86/ %CE%BC%CF%85%CE%BA%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%A E-%CE%BA%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AE- %CE%AC%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B1-%CE%BC%CE%B5- %CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CF%84%CF%8C%CF%86/

ΟΔΟΝΤΟΦΡΑΚΤΟ ΚΡΑΝΟΣ Φανή Λαζάρου-Τρανού ΣΤ ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης