Ερευνητική Εργασία Α΄τετραμήνου. Οικονομική κρίση και παράγοντες που επηρεάζουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο τομέας της Πληροφορικής
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Δέσποινα Σιδηροπούλου-Δημακάκου Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
επιπτώσεις της στους νέους
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (δημιουργία νέων επαγγελμάτων, διαμόρφωση παλαιών επαγγελμάτων και κατάργηση άλλων)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Comenius 1.  Επιστημονικά Αποτελέσματα από: › Καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα › Career Gate Test  Προβλέψεις των προοπτικών στην ελληνική αγορά εργασίας.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
{ Κοινωνικοοικονομικό & εργασιακό περιβάλλον εν μέσω οικονομικής κρίσης Απόψεις – Στάσεις μιας ομάδας φοιτητών Κυραγγέλου Χριστίνα Αρ. Μητρώου 6983.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΚΑΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΤΕΛΑ ΨΩΜΙΑΔΟΥ ΜΑΓΔΑ  ΤΣΟΥΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ  ΚΑΤΣΑΜΠΙΡΗ ΣΤΕΛΑ ΠΑΤΡΙΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Το νο1 site για την εργασία στην Ελλάδα «Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας» Φάνης Ρήγας, kariera.gr.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Επαγγελματικές προοπτικές στον τομέα της πληροφορικής Τάσος Λαδιάς Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Επαγγελματική.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Μερικά βασικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς εργασίας: εργατικό δυναμικό, δομή της απασχόλησης, ανεργία Συνεχής αύξηση της συμμετοχής στην αγορά εργασίας.
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Κοινωφελής Απασχόληση
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Καθηγητής Δημήτρης Γκίνογλου
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία Α΄τετραμήνου

Οικονομική κρίση και παράγοντες που επηρεάζουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό.

ΜΑΘΗΤΕΣ Αλεξιά Αρετή Κατσιούρη Λόϊς Παπαγιάννης Κωνσταντίνος Τάτσιου Δήμητρα Φιλλίπου Αγγέλα

Τίτλος Ερευνητικής εργασίας: Οικονομική κρίση και παράγοντες που επηρεάζουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό Στόχοι: Διερεύνηση των τάσεων στην αγορά εργασίαςΔιερεύνηση των τάσεων στην αγορά εργασίας Κριτήρια επιλογής σπουδών –επαγγέλματοςΚριτήρια επιλογής σπουδών –επαγγέλματος Περιεχόμενο της εργασίας: Η εργασία αποτελείται από πέντε ενότητες 1.Πως να επιλέξω το επάγγελμα που μου ταιριάζει 2.Πως επηρεάζει το επάγγελμα τη ζωή μας 3.Ποιά επαγγέλματα μπορούν να ανθίσουν στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης της οικονομικής κρίσης 4.Ποιά είναι η κοινωνική αξία της εργασίας 5.Αποτελέσματα ερωτηματολογίου

Πώς να επιλέξω το επάγγελμα που μου ταιριάζει;

 Αποτελεί μια από τις δυσκολότερες αποφάσεις ειδικά για τα νέα άτομα.  Γίνεται ακόμη πιο δύσκολη μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε.  Nα θυμάστε δεν υπάρχει μόνο ένα επάγγελμα που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μας και στα ενδιαφέροντά μας.

 Αυτογνωσία  Αυτογνωσία για τον τύπο της προσωπικότητας, τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις, τις κλίσεις, τα ταλέντα, τις επιδόσεις, τις ικανότητες και τις δεξιότητες.  Προοπτικές των επαγγελμάτων  Προοπτικές των επαγγελμάτων των συνθηκών και αμοιβών εργασίας.  Οικογενειακά και οικονομικά  Οικογενειακά και οικονομικά δεδομένα.  Εκπαιδευτικά  Εκπαιδευτικά δεδομένα.  Τυχαίοι  Τυχαίοι παράγοντες.

Πώς επηρεάζει το επάγγελμα τη ζωή μας Ενότητα 2 η

Η εργασία μας, ο επαγγελματικός μας προσανατολισμός μπορεί να ταυτιστεί με: τον σχεδιασμό της ζωής μας τον σχεδιασμό της ζωής μας επηρεάζει την προσωπικότητά μας επηρεάζει την προσωπικότητά μας τον τρόπο που ζούμε στην καθημερινότητά τον τρόπο που ζούμε στην καθημερινότητά μας μας τις προσωπικές μας επιλογές τις προσωπικές μας επιλογές την οικογενειακή και κοινωνική μας ζωή την οικογενειακή και κοινωνική μας ζωή

 Η Εργασία εξασφαλίζει την αποδοχή ενός ατόμου από τους γύρω του και ταυτόχρονα τη διαφορετικότητα.  Μέσα από την Εργασία ο άνθρωπος οδηγείται στην αυτοπραγμάτωσή του.

 Μέσα από την Εργασία αναδεικνύονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός ατόμου, οι ικανότητες και οι δεξιότητες του.  Το άτομο εξελίσσεται.  Επιτυγχάνεται η κοινωνική αναγνώριση, η ικανοποίηση προσωπικών φιλοδοξιών και η σύναψη κοινωνικών σχέσεων.

 Το άτομο αισθάνεται πως έχει χάσει τον έλεγχο της ζωής του.  Η αυτοπεποίθησή του καταρρακώνεται και βιώνει συναισθήματα που μπορούν να οδηγήσουν σε καταθλιπτικές συμπεριφορές όπως πικρία, θυμό και απογοήτευση.  Οι άνεργοι οδηγούνται στην απαισιοδοξία, στον μηδενισμό, στην παρανομία, στην εγκληματικότητα, στις επαναστατικές κοινωνικές ιδεολογίες.

 Πολλές φορές περιθωριοποιούνται.  Νιώθουν ενοχή, γιατί ζουν σε βάρος των οικογενειών τους.  Εξαναγκάζονται να ασκούν επαγγέλματα διαφορετικά απ’ αυτά που διάλεξαν οι ίδιοι.  Η ανεργία δημιουργεί άγχος, ανασφάλεια, ψυχοπάθειες.

Ενότητα 3 η

Υπάρχουν επαγγέλματα και δραστηριότητες που όχι μόνο αντέχουν στην κρίση, αλλά πάνε καλύτερα από ότι τα προηγούμενα χρόνια.

Λογιστές:Το επάγγελμα αυτό δεν «πεθαίνει» ποτέ και πολύ περισσότερο στην εποχή μας όπου οι λογιστές έχουν την τιμητική τους. Ασφάλεια:Επιχειρήσεις αλλά και φυσικά πρόσωπα δίνουν μεγάλη βαρύτητα στις υπηρεσίες ασφάλειας Ασφάλεια:Επιχειρήσεις αλλά και φυσικά πρόσωπα δίνουν μεγάλη βαρύτητα στις υπηρεσίες ασφάλειας.

Υπηρεσίες επισκευών Επαγγέλματα που συνδέονται με την πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες.

Ο τουρισμός αποτελεί τον ισχυρότερο κλάδο της Ελληνικής οικονομίας Ο γεωργικός- πρωτογενής τομέας

Οι έρευνες δείχνουν ότι τα επαγγέλματα που θα Έχουν υψηλότερη ζήτηση, θα προκύψουν Λόγω της γήρανσης του πληθυσμού, της μεταβολής της λειτουργίας των επιχειρήσεων και της πράσινης ανάπτυξης.

Οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας αναπτύσσονται διαρκώς. Τα «πράσινα επαγγέλματα», Τα «πράσινα επαγγέλματα», θεωρούνται επαγγέλματα του μέλλοντος. θεωρούνται επαγγέλματα του μέλλοντος.

 Βιοτεχνολόγοι  Βιογενετιστές  Μηχανικοί ενεργειακών τεχνολογιών  Χημικοί μηχανικοί  Γενετικοί προγραμματιστές

Ποιά είναι η κοινωνική αξία της εργασίας; Ενότητα 4 η

 Η εργασία προσφέρει στον άνθρωπο την δυνατότητα να εξασφαλίσει όλα εκείνα τα αναγκαία στοιχεία που συμβάλουν στην ικανοποίηση των βιοτικών και κοινωνικών του αναγκών.  Η εργασία συντελεί στην πνευματική του ανάπτυξη  Η εργασία συντελεί στην ανάπτυξη της κοινωνικότητας  Η εργασία φέρνει τους ανθρώπους σε επικοινωνία

 Η εργασία, το πολύτιμο ανθρώπινο κεφάλαιο, με βάση τις αρχές και αξίες που θεμελιώνονται στα ευρωπαϊκά συντάγματα και στις διεθνείς συνθήκες, πρέπει να αποτελεί το κύριο μέλημα της πολιτείας.  Η ευημερία των πολιτών θα πρέπει να αποτελεί τον κεντρικό στόχο κάθε πολιτικής εξουσίας

 Η παραγωγή και η κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών συνεπάγονται, ανεξάρτητα από τη θέλησή μας, «εξωτερικό κόστος» και «εξωτερικά οφέλη» τα οποία άλλοτε είναι άμεσα και άλλοτε ετεροχρονισμένα.  Για τον καθορισμό της καθαρής κοινωνικής συμβολής ενός επαγγέλματος πρέπει να λάβουμε υπόψη και τις έμμεσες επιπτώσεις του στην οικονομία, στο περιβάλλον και στην κοινωνία.

Ας δούμε δύο περιπτώσεις. »

Φοροτεχνικόςσύμβουλος Εργαζόμενη σε βρεφονηπιακόσταθμό Χάρη στις ικανότητές του το κοινωνικό σύνολο στερείται φορολογικών εσόδων. Χάρη στις ικανότητές του το κοινωνικό σύνολο στερείται φορολογικών εσόδων. Έτσι καταστρέφει 47 φορές περισσότερη κοινωνική αξία απ' όση δημιουργεί. Έτσι καταστρέφει 47 φορές περισσότερη κοινωνική αξία απ' όση δημιουργεί. Μ ε τις υπηρεσίες που προσφέρει στα παιδιά αλλά και στους γονείς, έτσι ώστε να μπορούν να εργαστούν, προσφέρει στην κοινωνία οφέλη 9,43 φορές μεγαλύτερα από τον μισθό που λαμβάνει.

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου

Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας δημιουργήθηκε από τους μαθητές ερωτηματολόγιο, με στόχο μέσα από τις απαντήσεις να προκύψουν συμπεράσματα, για τη σύνδεση του σχολείου με την αγορά εργασίας, την ανεργία, τις ιδιαίτερες συνθήκες οικονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα. Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει 22 ερωτήσεις και το δείγμα είναι 166 μαθητές Εσπερινών σχολείων της περιοχής μας.

Άρρεν 94 56,63% Θήλυ 72 43,37% Σύνολο ,00%

6 στους 10 εργάζονται και οι υπόλοιποι 4 είναι άνεργοι

Ρωτήσαμε τους εργαζόμενους »

Πριν τα ,04% Από 15 μέχρι ,50% Από 20 μέχρι ,21% Από 30 και πάνω 5 5,21% Δεν απαντώ 1 1,04% Σύνολο ,00%

Δημόσιος υπάλληλος 15 15,63% Ιδιωτικός υπάλληλος 56 58,33% Ελεύθερος επαγγελματίας 23 23,96% Δεν απαντώ 2 2,08% Σύνολο ,00%

Έως 500€ 44 45,83% 500€-700€ 21 21,88% 700€-1000€ 19 19,79% 1000€-1500€ 5 5,21% 1500€ και άνω 3 3,12% Δεν απαντώ 4 4,17% Σύνολο ,00%

Ποτέ 34 35,41% Μία φορά 22 22,92% Επιμορφώνομαι συχνά 29 30,21% Δεν απαντώ 11 11,46% Σύνολο ,00%

Εργάζομαι πάντα στην ίδια επιχείρηση/υπηρεσία 30 31,25% Έχω αλλάξει επιχείρηση τουλάχιστο μία φορά 63 65,63% Δεν απαντώ 3 3,12% Σύνολο ,00%

Σύμφωνα με τις κλίσεις/ επιθυμίες μου 32 33,33% Μου το επέβαλε το οικογενειακό περιβάλλον 15 15,63% Οικονομική εξασφάλιση 45 46,88% Δεν απαντώ 4 4,16% Σύνολο ,00%

Ρωτήσαμε αυτούς που δεν εργάζονται »

Είμαι σπουδαστής 14 20,00% Είμαι συνταξιούχος 2 2,86% Δεν εργάστηκα ποτέ 10 14,29% Εργαζόμουν και παραιτήθηκα 8 11,43% Εργαζόμουν και απολύθηκα 30 42,86% Δεν απαντώ 6 8,56% Σύνολο ,00%

Ο εργοδότης σου 4 13,33 % Εσύ 1 3,33% Η οικονομική κρίση 20 66,67% Άλλοι λόγοι 5 16,67% Σύνολο ,00% Η ερώτηση απαντήθηκε μόνο από τους απολυμένους

Ναι 45 64,29% Όχι 22 31,43% Δεν απαντώ 3 4,28% Σύνολο ,00%

Η επόμενη ερώτηση απαντήθηκε από όλους. »

Παροχή υπηρεσιών 8 4,82% Αγροτικός τομέας 70 42,17% Βιομηχανία 23 13,86% Εμπόριο 13 7,83% Άλλο 17 10,24% Δεω απαντώ 35 21,08% Σύνολο ,00%

 Οι μαθητές των Εσπερινών σχολείων πλήττονται από την ανεργία.  Όσοι από αυτούς εργάζονται αμοίβονται με πολύ χαμηλούς μισθούς.  Εργάζονται από πολύ μικρή ηλικία  Επιλέγουν επαγγέλματα με κριτήριο την οικονομική τους εξασφάλιση.  Κάποια στιγμή στη ζωή τους βίωσαν την ανεργία.  Δεν έχουν πολλές ευκαιρίες για επιμόρφωση πάνω στη δουλειά τους.  Πολλοί πιστεύουν ότι ο αγροτικός τομέας έχει μέλλον στην Ελλάδα  Ένα μεγάλο ποσοστό σκέφτεται να μεταναστεύσει.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ.εδώ