ΑΣΚΗΣΕΙΣ ερωτήσεις για επανάληψη Τζένη Παγγέ Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
σας παρουσιάζουμε SlidePlayer.gr
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Δημιουργία λογαριασμού .
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Support.ebsco.com Εισαγωγή στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
Εργασία στην Πληροφορική Από τους μαθητές: Γιώργο Γκρέγκορυ Νίκο Βρεττό.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Δημιουργία του δικού σας χάρτη στο
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Google docs Google docs forms
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση βίντεο, μουσικής.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Κεφάλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG wordpress
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Google docs Google docs forms
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Εργαλεία μάθησης Ομαδική εργασία φοιτητών ΠΤΝ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Καλώς ορίσατε στο νέο PowerPoint
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ερωτήσεις για επανάληψη Τζένη Παγγέ Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Ακολουθεί μέρος εργασίας φοιτητών με θέμα τα κοινωνικά δίκτυα

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΕΜΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΤΖΕΝΗ ΠΑΓΓΕ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΕΛΕΝΑ ΑΥΓΕΡΗ Α.Μ.: 4542

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ONLINE ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ FACEBOOK Το Facebook είναι μια ανοιχτή online υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι άνθρωποι μπορούν να επικοινωνούν με τους φίλους τους, να δημιουργήσουν νέες σχέσεις και να συγκροτήσουν ομάδες κοινού ενδιαφέροντος. Η ιστορία του Facebook ξεκίνησε το 2004 μέσα από το Χάρβαρντ, όταν ο τριτοετής φοιτητής τότε Μαρκ Ζουκερμπεργκ σκέφτηκε να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό δίκτυο για την επικοινωνία μεταξύ των συμφοιτητών του. Στην αρχή το Facebook προοριζόταν μόνον για τους φοιτητές του Χάρβαρντ. Στη συνέχεια επεκτάθηκε και σε άλλα πανεπιστήμια της Βοστώνης και της ευρύτερης περιοχής της Νέας Αγγλίας, αλλά παρέμενε πάντα σε πλαίσια πανεπιστημιακά και μαθητικά. Το Σεπτέμβριο του 2006 η ιστοσελίδα όμως έγινε προσβάσιμη σε όλο τον κόσμο και έκτοτε ξεκίνησε η ραγδαία άνοδός του. Το Facebook αποτελεί τον αγαπημένο προορισμό εκατομμυρίων Ελλήνων χρηστών του Διαδικτυου. Οι χρήστες του Facebook μπορούν να εγγραφούν σε αυτό καταχωρώντας προσωπικά στοιχεία όπως όνομα, επίθετο, ηλεκτρονική διεύθυνση, ηλικία κλπ. Σε αυτόν τον χώρο μπορούν άτομα από οποιαδήποτε χώρα να επικοινωνήσουν, να μοιραστούν εικόνες, βίντεο, μουσική και ότι άλλο επιθυμούν χωρίς εμπόδια.

Η εγγραφή μπορεί να δημιουργηθεί μέσα σε ελάχιστο χρόνο και μάλιστα είναι δωρεάν. Τα μέλη διατηρούν λίστα φίλων, τους οποίους έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν, να προσκαλέσουν ή να αποδεχτούν/αρνηθούν τη “φιλία” τους. Από την τρυφερή ηλικία του νηπιαγωγείου > τα παιδιά στα μυστικά του Διαδικτύου και των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το Facebook. Η νηπιαγωγός μπορεί ακόμη να κάνει μια σελίδα στο Facebook που να αφορά το νηπιαγωγείο, έτσι ώστε να μοιράζεται και να ανταλλάσει με άλλους νηπιαγωγούς διάφορες ιδέες για την καλύτερη διαπαιδαγώγηση των νηπίων.

ΜYSPACE Το Μyspace είναι μια ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης με έδρα της το Beverly Hills της Καλιφόρνια. Το Μyspace έγινε ο πιο δημοφιλής ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Ιούνιο του Είχε ξεπεράσει σε διεθνές επίπεδο τον κύριο ανταγωνιστή του, το Facebook, τον Απρίλιο του 2008 με βάση τους μηνιαίους επισκέπτες. Απασχολεί εργαζόμενους, μετά την απόλυση του 30% του εργατικού δυναμικού της, τον Ιούνιο του Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα έσοδα ή τα κέρδη της. Τον Αύγουστο του 2010 περιορίστηκε στα 95 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες. Οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύσουν υλικό όπως κείμενο, εικόνες, βίντεο και συνδέσμους. Μπορεί επίσης η νηπιαγωγός να κάνει ένα προφίλ στο Myspace όπου θα μπορεί να δημοσιεύει εικόνες και βίντεο από το νηπιαγωγείο.

YOUTUBE Το YouTube είναι μια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης με περιεχόμενο που αποτελείται από βίντεο που δημιουργούν και δημοσιεύουν τα μέλη του. Μέσα από την σελίδα του YouTube οι χρήστες μπορούν να αναπαράγουν τα βίντεο που ανήκουν σε άλλους χρήστες και να “ανεβάσουν” και τα δικά τους βίντεο. Επίσης έχουν τη δυνατότητα να σχολιάσουν τα βίντεο και τα τραγούδια που ακούν και να δείξουν αν τους αρέσουν ή όχι απλά πατώντας ένα κουμπί. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το περιεχόμενο τους να είναι δημόσιο ή ιδιωτικό για τους ίδιους και συγκεκριμένους χρήστες. Το YouTube αποτελεί τη μεγαλύτερη σε χρήστες και όγκο περιεχομένου μηχανή αναζήτησης και παροχής βίντεο. Η νηπιαγωγός μέσα από το Youtube μπορεί να βάλει τα νήπια να παρακολουθούν και να μαθαίνουν εκπαιδευτικά τραγούδια και βίντεο.

BLOGGER BLOGGER Το Blogger είναι μια υπηρεσία δημιουργίας ιστολογιών. Οι χρήστες δημοσιεύουν σε αυτά υλικό με τη μορφή κειμένου, φωτογραφιών ή βίντεο. Οι υπόλοιποι χρήστες μπορούν να προσθέτουν σχόλια και αντιδράσεις στο δημοσιευμένο υλικό. Τα blog αποκτούν όλο και μεγαλύτερη δημοτικότητα, γιατί έχουν εμπλακεί στο παιχνίδι δημοσίων σχέσεων των παραδοσιακών μέσω επικοινωνίας. Η νηπιαγωγός, επίσης, μπορεί να δημιουργήσει ένα Blog όπου θα παρουσιάζει διαθεματικές δημιουργικές δραστηριότητες, σχέδια εργασίας, χριστουγεννιάτικες-καλοκαιρινές γιορτές και παραμύθια για το νηπιαγωγείο. Ακόμη άλλοι νηπιαγωγοί μπορούν να προσθέσουν και άλλες ιδέες πάνω σε αυτά ή να σχολιάζουν το ήδη δημοσιευμένο υλικό.

FLICKr Το Flickr είναι ένα κοινωνικό δίκτυο δημοσίευσης φωτογραφιών. Οι χρήστες του ανεβάζουν, οργανώνουν και δημοσιεύουν τις φωτογραφίες τους. Μπορούν να προσθέσουν άτομα που είναι επίσης μέλη του δικτύου και εμφανίζονται στις φωτογραφίες, καθώς και κατηγορίες, σημειώσεις, σχόλια και προτιμήσεις για συγκεκριμένες φωτογραφίες. Το flickr παρέχει δυνατότητες αναζήτησης φωτογραφιών με βάση παγκόσμια τοποθεσία, με βάση το μοντέλο της φωτογραφικής μηχανής με την οποία τραβήχτηκαν, αλλά και με βάση τις κατηγορίες ή ετικέτες που συνδέεται με τις φωτογραφίες. Η νηπιαγωγός μέσω του Flickr έχει τη δυνατότητα να ανεβάζει φωτογραφίες στην ιστοσελίδα.

TWITTER Το Twitter δημιουργήθηκε το 2006 και έχει περίπου 200 εκατομμύρια χρήστες, οι οποίοι δημοσιεύουν καθημερινά 65 εκατομμύρια μηνύματα. Τα μηνύματα είναι μικρού μεγέθους όσο και τα μηνύματα κινητής τηλεφωνίας. Τα μέλη μπορούν να ακολουθούν τα μηνύματα άλλων χρηστών καθώς και να απαντούν σε αυτά. Το δίκτυο προσφέρει στους χρήστες του τη δυνατότητα να αναφέρουν ενόχληση από άλλα μέλη του δικτύου, των οποίων ο λογαριασμός μπορεί να ανασταλεί για αυτό το λόγο. Όταν ένας χρήστης δημοσιεύει ένα μήνυμα δεν είναι δυνατόν να το αλλάξει, αλλά μόνο να το διαγράψει. Η νηπιαγωγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το Twitter τόσο για τον ευατό της όσο και για τα νήπια. Η εισαγωγή του Twitter σύμβολο, αρχίζει να δημιουργεί μια > των ιδεών στην τάξη που να αντιπροσωπεύουν τις ιδέες για το τι κάνουν στο νηπιαγωγείο. Η χρήση του Twitter στην εκπαίδευση αυξάνεται όλο και πιο συχνά και εκπαιδευτικοί από όλες τις βαθμίδες παρουσιάζουν τον τρόπο και τη μεθοδολογία που ακολούθησαν προκειμένου να εντάξουν το Twitter σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

LINKEDΙN Το Linkedin είναι ένας ιστότοπος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης με επιχειρηματικό προσανατολισμό. Δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν ένα δίκτυο από υπάρχουσες και νέες επαγγελματικές επαφές. Έχει περίπου 100 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες και αυξάνει με ρυθμό ένα νέο μέλος ανά δευτερόλεπτο. Το δίκτυο linkedin στοχεύει στη δικτύωση επαγγελματιών και διευκολύνει τα μέλη του στη διατήρηση επαγγελματικών σχέσεων ακόμα και στην εύρεση εργασίας. Δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν ένα δίκτυο από υπάρχουσες και νέες επαγγελματικές επαφές. Η δικτύωση των μελών επεκτείνεται σε 3 επίπεδα: κάθε μέλος διασυνδέεται αυτόματα με τους άμεσους γνωστούς του, αλλά και με τους γνωστούς των γνωστών του.

DELICIOUS Η Delicious είναι μια διαδικτυακή ιστοσελίδα κοινωνικής σελιδοσήμανσης που επιτρέπει οι χρήστες να διαμοιράζονται σελιδοδείκτες (boomarks) ή αγαπημένα μεταξύ τους. Επιπρόσθετα βοηθά στο να παρακολουθεί ο κάθε χρήστης τη συλλογή των σελιδοδεικτών του, αλλά και να βρει νέους ενδιαφέροντες σελιδοδείκτες από ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα. Η ιστοσέλιδα ξεκίνησε το 2003 και αγοράστηκε από τη Yahoo το Έχει περισσότερους από 5,3 εκατομμύρια χρήστες και περισσότερα από 180 εκατομμύρια μοναδικά boomarks. Μέσω του διαμοιραζόμενου λογαριασμού delicious οι χρήστες μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν μια διαμοιραζόμενη βάση δεδομένων σε μια ομάδα αλλά και την κατηγοριοποίηση περιεχομένου με τη χρήση ετικετών. Αυτή η συγκεκριμένη λειτουργία διαμοιρασμού είναι και η πιο χρήσιμη στην εκπαίδευση, μια και μπορούμε να μοιραστούμε κάποιους από τους σελιδοδείκτες που έχουμε αποθηκεύσει με τους μαθητές ή τους συναδέλφους. Έτσι μπορούμε να κατευθύνουμε τους μαθητές σε ιστοσελίδες που να αφορούν σε ένα συγκεκριμένο μάθημα ή ενότητα, αφού πρώτα τους έχουμε επιλέξει και έχουμε αποφασίσει και αξιολογήσει ότι οι συγκεκριμένοι δικτυακοί πόροι προσφέρουν στους μαθητές επιπλέον γνώση χωρίς διαδικτυακούς κινδύνους.

Twitter και YouTube ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣΔΙΑΦΟΡΕΣ Και στα δύο υπάρχει ελεύθερη εγγραφή, χρειάζεται το όνομα του , φωτογραφίες και επίσης και στα δύο μπορούμε να φτιάξουμε άλμπουμ. Και στα δύο η σύνδεση γίνεται μέσω αιτήματος Οι χρήστες μπορούν να στέλνουν μηνύματα ο ένας στον άλλον. Και στα δύο μπορούμε να βάλουμε εικόνες και συνδέσμους, μόνο που στο twitter το κείμενο μπορεί να έχει μέχρι 140 χαρακτήρες. Και στα δύο μπορούμε να φτιάξουμε άλμπουμ, μόνο που στο twitter γίνεται μέσω εφαρμογής τρίτων. Στο YouTube έχουμε 1 δισεκατομμύριο προβολές, ενώ στο twitter 200 εκατομμύρια.

Σημείωση Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υλικό και από το διαδίκτυο με την ανάλογη αναφορά ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ Τι είναι η παράλληλη επεξεργασία Τα δεδομένα στον υπολογιστή αποθηκεύονται ως…… Τι είναι η CPU Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός δικτύου Υπολογιστών Ποία είναι τα ευρέως χρησιμοποιούμενα μέσα επικοινωνιών Τι είναι το λειτουργικό σύστημα Πως λέγεται η λίστα συνδέσμων που έχετε επισκεφθεί στο διαδίκτυο ΑΣΚΗΣΕΙΣ Για να επεξεργαστείτε εικόνες και βίντεο ποιο λογισμικό θα χρησιμοποιήσετε? Να κάνετε ένα πρόγραμμα για το νηπιαγωγείο πράσινης πληροφορικής Δημιουργείστε μια συζήτηση στο web Βρείτε λογισμικό για προσχολική εκπαίδευση ανά θεματική ενότητα