Public Relations Learn it- Live it- Love it!!!! Νικόλαος Γκόνης, MBA, CTP Εισηγητής στην Humanasset Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων στην Humanasset Εισηγητής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Advertisements

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Προώθηση / Επικοινωνία
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Προώθηση / Επικοινωνία
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Κατερίνα Τζίκα Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής με Πολυμέσα.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Enterprise and Industry Directorate General
Αντικείμενο, συνθήκες και προβλήματα της δραστηριοποίησης των Ελλήνων Τεχνικών στο εξωτερικό Εισήγηση Θεόδωρου Δραγκιώτη, Γ. Γραμματέα ΔΕ ΤΕΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ) ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Προώθηση / Επικοινωνία
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Σταδιοδρομία στο Marketing & τις Δημόσιες Σχέσεις Κωνσταντίνος Παπαχατζής Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού Εταιρεία συμβούλων ανθρώπινου δυναμικού, ΑΝΑΔΕΙΞΗ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 8 η : Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό.
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Στάδια του επιχειρηματικού κύκλου
Το μεγαλύτερο Δίκτυο υποστήριξης ΜμΕ στον κόσμο
Αξιολόγηση Διεθνών Αγορών
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Παρουσίαση Γραφείου Διασύνδεσης ΟΠΑ
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Public Relations Learn it- Live it- Love it!!!! Νικόλαος Γκόνης, MBA, CTP Εισηγητής στην Humanasset Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων στην Humanasset Εισηγητής στο ΕΚΔΔΑ Πιστοποιημένος εκπαιδευτής IBSTPI-CTP

Τι θα δούμε σήμερα What is PR? What PR do? Why PR? Ποια είναι η τάση της αγοράς εργασίας; Ποιες γνώσεις, ικανότητες, δεξιότητες πρέπει να έχει κάποιος υποψήφιος; Ποιο είναι το εργασιακό περιβάλλον; Τι πρέπει να κάνετε άμεσα όλοι!!!!!!!!!!!!!

What is Public Relations? PR Level 3

Δημοσιές Σχέσεις Οι Δημοσιές Σχέσεις είναι ένα κομμάτι της ζωής μας είτε ασχολούμαστε με αυτές είτε όχι. Όλοι διατηρούν σχέσεις αλληλεπίδρασης με μια μυριάδα κοινών (publics) Αυτές οι ομάδες διαμέσου των επαφών που έχουν μαζί μας διαμορφώνουν μια άποψη για εμάς και τον οργανισμό μας, το άθροισμα αυτών των απόψεων είναι η εταιρική εικόνα μας. Εάν η εικόνα αυτή είναι αρνητική ή είναι ανύπαρκτη, είναι βέβαιο ότι δεν θα μπορέσουμε να σταθούμε στην αγορά. PR Level 3

Definition of the (British) Institute of Public Relations ( IPR ) Δ.Σ. είναι η σχεδιασμένη και διαρκής προσπάθεια για τη δημιουργία και διατήρηση καλής θέλησης και αμοιβαίας κατανόησης μεταξύ ενός οργανισμού και των διαφόρων κατηγοριών του κοινού του. (1987) PR Level 3

Τα 8 βασικά κοινά Community Τοπική Κοινωνία Distributors Διανομείς Opinion leaders or formers Money market Consumers Καταναλωτές Suppliers and services Potential employees Employees Υπάλληλοι The 8 major publics PR Level 3

Location of PR in organizations PR Level 3

PR Level 3 What PR do?

Activities normally performed by a PR department

Activities normally performed by a PR department

Επαγγελματικοί τομείς των Δημοσίων Σχέσεων Διαχείριση ηλεκτρονικής επικοινωνίας Διοργάνωση Εκδηλώσεων Διαχείριση Κρίσεων Διοργάνωση Εκθέσεων Διεθνείς Δημόσιες Σχέσεις Lobbying Image maker PR Level 3

Why PR? PR Level 3

Return on investment (ROI)

Return on investment (ROI) PR was considered the best return on investment (Financial Times)

Δημιουργία αξιοπιστίας (credibility) «Οι άνθρωποι θεωρούν ότι ένα άρθρο που αφορά έναν οργανισμό- εταιρεία – πρόσωπο είναι 12 φορές πιο πιστευτό από μια διαφήμιση.» Harvard Business School

US Bureau of Labor Statistics Γραφείο Στατιστικής για την Εργασία των ΗΠΑ

Key facts about PR in Britain Ο ιδιωτικός και δημόσιος τομέας στη Μεγάλη Βρετανία θα ξοδέψουν £6bn για υπηρεσίες δημόσιων σχέσεων φέτος. Δημοσκόπηση της Guardian δείχνει ότι πάνω από το 30% των βρετανικών εταιρειών μέσων μαζικής ενημέρωσης θα αυξήσει τις δαπάνες για λιγότερο ακριβά μέσα προώθησης κατά τη διάρκεια των επομένων ετών, συμπεριλαμβανομένων των δημοσίων σχέσεων, το άμεσο μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Source: The Guardian). Οι PR είναι μία από τις τρεις κορυφαίες επιλογές σταδιοδρομίας για τους αποφοίτους πανεπιστημίου (Source: The UK Graduate Careers Survey).

Key facts about PR in Britain Μια έρευνα σε 300 επαγγελματίες του μάρκετινγκ έδειξε ότι εννέα στους 10 πιστεύουν ότι οι PR θα γίνουν πιο σημαντικές (κατά τα επόμενα πέντε χρόνια) από ό, τι η διαφήμιση στην τηλεόραση / ραδιόφωνο, οι χορηγίες, το marketing και οι εκδηλώσεις / εκθέσεις (Source: Financial Times). Υπάρχουν περίπου 2800 εταιρείες συμβούλων δημοσίων σχέσεων στη Βρετανία. Ο συνολικός ετήσιος κύκλος εργασιών των 20 κορυφαίων εταιρειών συμβούλων δημοσίων σχέσεων ήταν πάνω από £ 366m (Source: PR Week). Όλες οι εισηγμένες εταιρείες στον FTSE100 έχουν εσωτερικό τμήμα δημοσίων σχέσεων.

Προσωπικότητα και προσόντα Βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας: Ακεραιότητα Φιλαλήθεια Αίσθηση της ευγενούς άμιλλας Μεθοδικότητα Δημιουργικότητα Ενεργητικότητα Ευστροφία Υπομονή PR Level 3

Προσωπικότητα και προσόντα Τα βασικά προσόντα: Γνώση Δημοσίων Σχέσεων Ικανότητα Δημοσίων Σχέσεων Δεξιότητες επικοινωνίας Ικανότητα διαχείρισης Ικανότητα εργασίας υπό πίεση Ένα ευρύ φάσμα γενικών γνώσεων Γνώση ξένων γλωσσών Ικανότητα χειρισμού Η/Υ σε υψηλό επίπεδο PR Level 3

Διεθνή πιστοποίηση Δημοσιών Σχέσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου του Λονδίνου (LCCI)

Introduction Εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο του Λονδίνου (London Chamber of Commerce and Industry -LCCI) Pearson ο μεγάλος εκδοτικός οίκος 5000 εκπαιδευτικά κέντρα Σε 120 χώρες 250,000 υποψήφιοι κάθε χρόνο PR Level 3

Ποιο είναι το εργασιακό περιβάλλον; Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον Πίεση της δημοσιότητας Πρέπει να είσαι διαθέσιμος όλο το 24ωρο Απαιτείται η συχνή περιοδική παραμονή σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ή στο εξωτερικό

Τι πρέπει να κάνετε άμεσα όλοι!!!!!!!!!!!!! Να ξεκινήσετε να κτίζετε την εταιρική- ατομική σας εικόνα.

Τι πρέπει να κάνετε άμεσα όλοι!!!!!!!!!!!!! «If you're not in the media, for all intents you don't exist» Daniel Schorr «If you're not in the internet, for all intents you don't exist»

LinkedIn

Στοιχεία επικοινωνίας μου Νίκος Γκόνης Ε-mail: LinkedIn: (Nikos Gonis) Blog: PR Level 3

PR Level 3 Marketing- Advertising-PR

PR Level 3