ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΟΦΙΑ ΣΤ 2 25 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Advertisements

Ευρώπη - Αυστραλία σε 5 ώρες Το αεροσκάφος που θα διανύει την απόσταση Ευρώπη-Αυστραλία σε λιγότερο από 5 ώρες παρουσίασαν Βρετανοί μηχανικοί.
ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ΕΠΟΜΕΝΟ.
Η άλωση της Πόλης από τους Οθωμανούς Τρίτη 29 Μαΐου 1453
ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΥΡΟΥΜΑΛΗΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ Α2
Το μοναστήρι του Αποστόλου Ανδρέα
Οριζόντιος διαμελισμός
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ.
Τα ηφαίστεια του Αιγαίου
Ως Επιβατικό πλοίο χαρακτηρίζεται το πλοίο εκείνο που κρίνεται κατάλληλο και ειδικό για μεταφορά 12 επιβατών και άνω. Η καταλληλότητα έχει σχέση με ειδικές.
Μεγάλοι Ευρωπαίοι Θαλασσοπόροι
Τα σύνορα της Ελλάδας από το 1830 μέχρι σήμερα
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
James Cook Ο James Cook ήταν βρετανός θαλασσοπόρος και εξερευνητής. Ο Κουκ έκανε τρία εξερευνητικά ταξίδια για λογαριασμό της Μεγάλης Βρετανίας και έπλευσε.
ΕΛΛΑΔΑ. Ο Παρθενώνας αποτελεί το λαμπρότερο μνημείο της Αθηναϊκής πολιτείας.
ΓΙΆΝΝΗΣ ΒΑΡΉΣ Ε2’ 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΌ ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
H Βαλκανική χερσόνησο, πριν από τους Βαλκανικούς πολέμους
Οι Θάλασσες της Ευρώπης
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΑ ΠΡΏΤΑ ΧΡΌΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΉΣ ΤΟΥ Γεννήθηκε το 1793 στα Ψαρά. Έμεινε πολύ μικρός ορφανός από πατέρα και έτσι άρχισε να δουλεύει σε πλοία συγγενών.
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
Η επανάσταση στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ Μπενάκη Χριστίνα Τσιμπουκέλλη Μαρία Μάστορη Νίκη.
Κρήτη 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη Ε
Οι ηρωίδες του 1821 Ομαδική εργασία των μαθητών της ΣΤ’ 2 τάξης
ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε-Α.Π.Θ Αντώνης Μπασάκης Ε’
Άλλα προσφυγικά ρεύματα
Άλλα προσφυγικά ρεύματα
Τα αξιοθέατα του Ηρακλείου-Αλικαρνασσού
ΠΑΝΤΑΖΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΗΛΙΑΝΑ ΠΑΤΣΟΥΡΑ
ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ
Ταξίδια Ηρόδοτου Τα σημαντικότερα ταξίδια είναι: οι Σάρδεις, η Έφεσος και η Σμύρνη. Ταξίδεψε με πλοίο από τα δυτικά στα ανατολικά του πόντου για να καταλήξει.
Τα αξιοθέατα του Ηρακλείου. Ονόματα:Νικόλας Μαραυγονικολάκης Μαρία Πασχαλίδη.
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
Από ποιες θάλασσες βρέχεται η Ευρώπη; Ποιο είναι το μήκος της ακτογραμμής της; Τι έχουν προκαλέσει οι πάγοι στις ακτές της Βόρειας Σκανδιναβίας;
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Το Πλοίο Αναφοράς. Σκοπός Να προσδιοριστούν Οι απαιτήσεις για το πλοίο Οι τυχόν περιορισμοί Τα βασικά χαρακτηριστικά Το πλοίο που θα υποδειχθεί αποτελεί.
Η πλειοψηφία όσων διασχίζουν τα θαλάσσια σύνορα της Ευρώπης είναι πρόσφυγες. Οι μισοί από αυτούς είναι από τη Συρία και την Ερυθραία. Στο μπαλκόνι του.
Βυζαντινή Θεσσαλονίκη Ε'Τάξη 43ου Δημοτικού σχολέιου Ηρακλείου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1 Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 10: Γραμμή Φορτώσεως (Ύψος εξάλων) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος.
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου. Στα τελευταία μαθήματα της Έ τάξης γνωρίσαμε ποια ήταν τα προβλήματα που συγκλόνιζαν τη Βυζαντινή αυτοκρατορία.
ΒΑΡΟΣ – ΑΝΤΩΣΗ - ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ. Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό χάνει τόσο από το βάρος του, όσο είναι το βάρος του υγρού που εκτοπίζει. Αρχή του Αρχιμήδους.
Οι Έλληνες των παροικιών και των Παραδουνάβιων Ηγεμονιών.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ. ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ Οι παραδόσεις μας έχουν άμεση σχέση με τη χριστιανική θρησκεία, αλλά ορισμένες από αυτές έχουν καθαρά παγανιστικές.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠΕΥΘYΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Μαριάντζελα Μάθημα Πληροφορικής Ταξη Δ’
αινιτεσ καπετανιοι αινιτεσ φιλικοι
            13ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Ήταν ένα μικρό καράβι… παιχνίδι από τη Μαριάννα Ιωάννου.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΛΕΝΑ ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖ. ΓΙΩΡΓΟΣ Μ. ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
ΚΑΡΑΒΙΑ.
Η εμπορική ναυτιλία Ιστιοφόρα σε ελληνικό λιμάνι.
Σχολική γιορτή 25ης Μαρτίου | Δ.Σ. Λίμνης | ΣΤ’ Τάξη | 2016 – 2017
EΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Υποστηρικτικό υλικό για τη θαλάσσια ρύπανση από πετρέλαιο
ΑΝΤΡΕΑ ΤΟΜΑΖΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΡΕΑΝΑ ΦΛΩΡΙΔΗ
Η μάχη των Νορμανδών-Βυζαντινών στο Δημητρίτσι (1185)
Η επανάσταση στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
30β. Τα ελληνικά κράτη μετά την άλωση της Πόλης
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ
Οι θάλασσες της Ελλάδας Τα μεγάλα νησιωτικά συμπλέγματα της Ελλάδας Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης 2014.
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου εν.2 κεφ. 1 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΟΦΙΑ ΣΤ 2 25 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου

Το ναυάγιο της Ζακύνθου Το Ναυάγιο της Ζακύνθου είναι ένα ναυάγιο πλοίου που ξεβράστηκε σε μια απομονωμένη παραλία της Ζακύνθου και σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αξιοθέατα του νησιού. Το ναυάγιο συνέβη το 1982, όταν το πλοίο Παναγιώτης το οποίο ανήκε σε έναν Κεφαλλονίτη μετέφερε παράνομα τσιγάρα από την Τουρκία, σε διεθνή ύδατα, όπου θα τα πουλούσε σε προσυμφωνημένο σημείο. Καπετάνιος και πλήρωμα ήταν επίσης από την Κεφαλονιά, ενώ το παράνομο φορτίο συνόδευαν κάθε φορά και δύο Ιταλοί λαθρέμποροι, οι οποίοι και επέβλεπαν την παράδοση. Το πλοίο λόγω εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών και χαλασμένης μηχανής βρέθηκε εκτός πορείας και έπεσε στα βράχια της βορειοδυτικής πλευράς της Ζακύνθου. Μέχρι τότε η παραλία ονομαζόταν Άγιος Γεώργιος.

Το ναυάγιο του Ηρακλείου Το επιβατηγό - οχηματαγωγό Ηράκλειον ήταν πλοίο κλειστού τύπου που εκτελούσε την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία Πειραιά - Χανιά και Πειραιά - Ηράκλειο την περίοδο , η κατάληξη του οποίου συνδέθηκε με μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες στην Ελλάδα.

Ο Βρετανικός Ο Βρετανικός επρόκειτο να νηολογηθεί στη γραμμή Νέα Υόρκη – Σαουθάμπτον, αλλά τον πρόλαβε ο Α. Παγκόσμιος Πόλεμος. Το πλοίο επιτάχθηκε από το βρετανικό ναυτικό και από τις 13 Νοεμβρίου 1915 ανέλαβε καθήκοντα πλωτού νοσοκομείου. Άρχισε τη δράση του στην περιοχή του ανατολικού Αιγαίου και της Μέσης Ανατολής, από όπου παραλάμβανε και μετέφερε ασθενείς στη Μεγάλη Βρετανία. Κατόρθωσε ασφαλώς πέντε ταξίδια, πριν το μοιραίο έκτο.

Ο Βρετανικός Στις 21 Νοεμβρίου 1916 στην περιοχή μεταξύ Σουνίου και Κέας, οι επιβαίνοντες αισθάνθηκαν το πλοίο να χτυπά κάπου – ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος αλλά θεώρησαν ότι μάλλον επρόκειτο για κάποια μικρή βάρκα. Η αυτοψία έδειξε ότι τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα. Τα τέσσερα πρώτα στεγανά και το λεβητοστάσιο είχαν γεμίσει με νερό μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Το Ναυάγιο του Νότιου Ευβοϊκού Υπήρξε το χειρότερο και πιο πολύνεκρο δυστύχημα στην ιστορία της χώρας μας. Απέπλευσε στις 8:30 το πρωί της 18ης Ιανουαρίου 1947, από τη Θεσσαλονίκη για τον Πειραιά, με 544 επιβάτες και 86 άνδρες πλήρωμα. Στις 4:10 τα ξημερώματα της 19ης Ιανουαρίου έπλεε στον Νότιο Ευβοϊκό όταν προσέκρουσε λόγω της πυκνής ομίχλης στις βραχονησίδες Βερδούγια, μεταξύ Νέων Στύρων και Αγίας Μαρίνας.

Το ναυάγιο της Καρύστου – Χρυσή Αυγή Το οχηματαγωγό Χρυσή αυγή βυθίστηκε στα ανοιχτά της Καρύστου έπειτα από έκρηξη και ανατροπή, με αποτέλεσμα 26 άτομα να θαφτούν στο υγρό κοιμητήριο του ακρωτηρίου Μαντήλι της Εύβοιας.

Το ναυάγιο της Κύμης - Δύστος Ήταν ελληνικό εμπορικό φορτηγό πλοίο, τύπου "μπαλκ κάριερ", που βυθίστηκε στις 29 Δεκεμβρίου του Είχε ναυπηγηθεί το 1970 και το προηγούμενο όνομά του πριν αγορασθεί ήταν "MINA ENTREGO". Ήταν ναυλωμένο από την ΑΓΕΤ - Ηρακλής για μεταφορικές ανάγκες της, με ειδική διασκευή μεταφοράς "χύμα" τσιμέντου. Στο ναυάγιο αυτό έχασαν την ζωή τους 20 επιβαίνοντες. Από την έρευνα των πραγματογνωμόνων ως αιτία του ναυαγίου θεωρήθηκε αναμφίβολα η μετατόπιση φορτίου η οποία και επέφερε την αύτανδρη ανατροπή του πλοίου.

Το ναυάγιο της Σάμου - Κωστάκος Αραγμένο σε έναν όρμο λίγο έξω από το λιμάνι της Σάμου με τα φώτα του κλειστά, όπως όριζε η άσκηση του Πολεμικού Ναυτικού "Παρμενίων", βρισκόταν η πυραυλάκατος του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού Κωστάκος. Το επιβατηγό Σάμαινα που σύμφωνα με την κατάθεση του καπετάνιου του δεν γνώριζε ότι η πυραυλάκατος βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή το αντιλήφθηκε λίγο πριν από τη σφοδρή σύγκρουση. Το αποτέλεσμα ήταν η βύθιση του Κωστάκος, στις 6.45 το απόγευμα, λίγα μέτρα από το ακρωτήρι Αυλάκια. Το Σάμαινα δεν έπαθε απολύτως τίποτα.