ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Στατιστική Ι Παράδοση 5 Οι Δείκτες Διασποράς Διασπορά ή σκεδασμός.
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & Η ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Φάσεις της Διοίκησης Αμοιβών
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4186/2013. Το νέο Γενικό Λύκειο σχηματικά Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥΒ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Σε ένας τεστ ένας φοιτητής βαθμολογήθηκε με 640. Να βρεθεί το ποσοστό των φοιτητών που είχαν χειρότερες επιδόσεις από αυτόν δεδομένου ότι η κατανομή της.
ΜΑΘΗΜΑ 10ο. Ανάρρωση και πρόγνωση  Είναι χαρακτηριστικό του εγκεφαλικού ότι οι περισσότεροι ασθενείς παρουσιάζουν βελτίωση, ανεξάρτητα από το αν μπαίνουν.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτριες:
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ για επεξεργασία δεδομένων έρευνας Εμμανουήλ Κακάρογλου Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Δειγματοληψία Στην Επαγωγική στατιστική οδηγούμαστε σε συμπεράσματα και αποφάσεις για τις παραμέτρους ενός πληθυσμού με τη βοήθεια ενός τυχαίου δείγματος.
Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου
θέμα : ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Σχολική Επίδοση και Αξιολόγηση
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
Βεβαίωση Πρόσβασης ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Ιανουάριος 2011
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Οι επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Δημήτρης Μπουναφάτσος, ΠΕΣΥΠ ΄Β εξάμηνο.
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η   Για τη διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος Σας γνωρίζουμε.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια: ΓΛΑΤΣΑΚΗ ΚΡΥΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια: ΓΛΑΤΣΑΚΗ ΚΡΥΣΤΑ 1

Καταγραφή του προφίλ των αποφοίτων μαθητών του Γυμνασίου Σκουτάρεως που εγγράφονται στο 2 ο ΕΠΑΛ ως προς την βαθμολογική επίδοσή τους και των ποιοτικών στοιχείων τους. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ 2

Τα προγράμματα γραμματειακής υποστήριξης των σχολείων (ΕΠΑΦΟΣ, my- school). Χρονική περίοδος έρευνας από το σχολ. έτος έως και Εργαλεία της έρευνας 3

Στατιστικά βαθμολογιών Απολυτηρίων. Κατανομή αποφοίτων Γυμνασίου Σκουτάρεως ανάμεσα στο ΓΕΛ Σκουτάρεως και στο 2 ο ΕΠΑΛ Σερρών. Ταξινόμηση σε βαθμολογικές κλίμακες ως προς το βαθμό του απολυτηρίου των εγγραφόμενων μαθητών στο 2ο ΕΠΑΛ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ 4

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ Σ. ΕΤΟΥΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σ. ΕΤΟΥΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΉ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΤΩΝ , , Το 2011 σε σύνολο 52 αποφοίτων το 44,2% έχει μέση βαθμολογία από Το 2012 σε σύνολο 53 αποφοίτων το αντίστοιχο ποσοστό είναι 49%. Ενώ το 2013 σε σύνολο 31 αποφοίτων το ποσοστό με βαθμολογία από είναι 61,2%. 8

Έχουμε λοιπόν μια σημαντική αύξηση του ποσοστού των μαθητών στην κλίμακα σε σχέση με τα δυο προηγούμενα χρόνια. Παρατηρούμε επίσης κατά το τελευταίο έτος μείωση των μαθητών στην κλίμακα και ταυτόχρονα μετατόπιση των βαθμών των μαθητών που βαθμολογούνται ανάμεσα στο σε σχέση με την κλίμακα Φαίνεται ότι ο περιορισμένος αριθμός μαθητών στα τμήματα επηρεάζει σημαντικά την βαθμολογία προς τα πάνω. Αυτό κατά τη γνώμη μου αποδίδεται στο γεγονός ότι οι καθηγητές έχουν τη δυνατότητα καλύτερης παρακολούθησης της απόδοσης τους και επιπλέον στη θετική ανταπόκριση των μαθητών σε αυτή την κατάσταση. Τα στοιχεία αφορούν το Γυμνάσιο Σκουτάρεως. 9

Η κατανομή των αποφοίτων του Γυμνασίου είναι ισοσκελισμένη ανάμεσα σε μαθητές με μέτρια έως καλή επίδοση και σε αρκετά καλούς έως πολύ καλούς μαθητές. Κατανομή μαθητών με βαθμολογίες από έως και 16,

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΟ &

Η αριθμητική αναλογία των εγγραφόμενων μαθητών ανάμεσα στο ΓΕΛ Σκουτάρεως και στο 2 ο ΕΠΑΛ, όπως θα παρατηρήσουμε στις επόμενες διαφάνειες είναι περίπου τρία (ΓΕΛ Σκουτάρεως), προς ένα (2 ο ΕΠΑΛ Σερρών) Κατανομή αποφοίτων ανάμεσα στο ΓΕΛ Σκουτάρεως και στο 2 ο ΕΠΑΛ Σερρών. 12

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ 2 ο ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΛ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ 2 ο ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΛ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ 2 ο ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΛ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ

Παρατηρούμε ότι ενώ θα ήταν πιο λογικό η πλειονότητα των παιδιών που ζουν σε ημιαστικές περιοχές να κατευθύνονται προς τα τεχνικά επαγγέλματα, προτιμούν το ΓΕΛ. Η πιο λογική εξήγηση σε αυτό είναι, η οικονομική δυσκολία που έχουν οι γονείς να μετακινούν τα παιδιά από και προς το αστικό κέντρο και ίσως και η απαξίωση των ΕΠΑΛ για την επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών. Οι γονείς και τα παιδιά διακινδυνεύουν μια πιο κλασική εκπαίδευση με αβέβαιο μέλλον σε σχέση με μια πιο πρακτική εκπαίδευση που ενώ παρέχεται από τα εκάστοτε ΕΠΑΛ δεν αξιολογείται αναλόγως από τους γονείς των μαθητών λόγω της επικρατούσας προκατάληψης και νοοτροπίας ως προς την δυνατότητα των ΕΠΑΛ να παρέχουν επαγγελματική αποκατάσταση. Καλό θα ήταν να έχουμε και στοιχεία προ της οικονομικής κρίσεως για να γνωρίζουμε αν οφείλετε και σε αυτόν τον παράγοντα! 16

Ποιοι μαθητές προτιμούν την εισαγωγή τους στα ΕΠΑΛ; Ταξινόμηση σε βαθμολογικές κλίμακες εγγραφόμενων μαθητών στην Α’ τάξη του ΕΠΑΛ. 17

ΤΑΞΙ Ν ΟΜΗΣΗ ΣΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ 2 ο ΕΠΑΛ 18 Βλέπουμε ότι το σχολικό έτος σε σύνολο 52 μαθητών 14 μαθητές εγγράφηκαν στο ΕΠΑΛ(ποσοστό 26,9% ). Από τους 14 μαθητές με βαθμό απολυτηρίου από αποφοίτησαν 4 εγγράφηκαν 4, ποσοστό 100%, από αποφοίτησαν 14 εγγράφηκαν 7, ποσοστό 50%, από αποφοίτησαν 11 εγγράφηκαν 2, ποσοστό 18%, 0% από και από αποφοίτησαν 14 εγγράφηκε 1, ποσοστό 7,1%.

Στην περίπτωση αυτή διαπιστώνουμε μια διαφορετική προσέγγιση της επικρατούσας άποψης που αναφέρθηκε παραπάνω. Ο μεγαλύτερος βαθμός ευκολίας των θεμάτων στις Πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑΛ και συνεπώς οι αυξημένες δυνατότητες επίτευξης υψηλής βαθμολογίας ενός άριστου μαθητή αποτελεί ένα “έξυπνο” και πιο “σίγουρο” κριτήριο για την εισαγωγή του στη σχολή της αρεσκείας του. 19

ΤΑΞΙ Ν ΟΜΗΣΗ ΣΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ 2 ο ΕΠΑΛ 20 Κατά το σχολικό έτος αποφοίτησαν 53 και εγγράφηκαν στα ΕΠΑΛ 16 μαθητές (ποσοστό 30%). Από τους 16 μαθητές το 50% των εγγραφόμενων είχε βαθμό απολυτηρίου από (αποφοίτησαν 2, εγγράφηκαν 1), το 80% είχε από (αποφοίτησαν 15, εγγράφηκαν 12), 10% από (αποφοίτησαν 10, εγγράφηκαν 1), και ομοίως το 10% στην κλίμακα και το 6,2% από 18-20(αποφοίτησαν 16, εγγράφηκαν 1).

ΤΑΞΙ Ν ΟΜΗΣΗ ΣΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ 2 ο ΕΠΑΛ 21 Κατά το σχολικό έτος αποφοίτησαν 31 και εγγράφηκαν στα ΕΠΑΛ 9 μαθητές (ποσοστό 29%). Από τους 9 μαθητές το 0% των εγγραφόμενων είχε βαθμό απολυτηρίου από (αποφοίτησαν 1, εγγράφηκαν 0), το 50% είχε από (αποφοίτησαν 6, εγγράφηκαν 3), 40% από (αποφοίτησαν 5, εγγράφηκαν 2), και το 15,3% στην κλίμακα (αποφοίτησαν 13, εγγράφηκαν 2), και το 0% από (αποφοίτησαν 6, εγγράφηκαν 0).

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ 2 ο ΕΠΑΛ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΗ , ,

Το γεγονός ότι το σχολικό έτος δεν εγγράφησαν στο ΕΠΑΛ οι χαμηλόβαθμοι μαθητές όπως είθισται τόσα χρόνια, πιθανόν οφείλεται κατά τη γνώμη μας στην εισαγωγή της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ στις προαγωγικές εξετάσεις τόσο στο ΓΕΛ όσο και στο ΕΠΑΛ. Αυτό λειτούργησε και σαν πρόσθετος παράγοντας μη εγγραφής τους στο ΕΠΑΛ στο ήδη υπάρχον πρόβλημα της οικονομικής αδυναμίας των γονέων να μετακινούν τα παιδιά τους στο αστικό κέντρο. Αξιοπρόσεκτη είναι ωστόσο η αυξητική τάση εγγραφής μαθητών με μεσαίες βαθμολογίες. 23