Λιτή διαχείριση Οι ιδιαιτερότητες του ευαίσθητου χώρου της υγείας Η πληθώρα των προβλημάτων  λίστες αναμονής  ελλείψεις προσωπικού  προσβασιμότητα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
…με επίκεντρο τον Άνθρωπο ασθενή.
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Η Allianz, ένας από τους κορυφαίους Ομίλους παροχής υπηρεσιών στον κόσμο, δραστηριοποιείται στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης, στον τραπεζικό κλάδο καθώς.
Ασκληπιός Ergobyte Πληροφορική Α.Ε.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Alexander Moore.
Βάσεις δεδομένων οργάνωσης οδοντιατρείου και ιατρικού φακέλου
Νοσοκομειακά Πληροφοριακά Συστήματα: Υποσυστήματα
Financial Auditing in FP6 and FP7 Ελένη Ξυδά Κάτια Γεωργίου Οικονομικές Υπηρεσίες Π.Κ. IGLO Era in Action Workshop Brussels, 13 October 2010.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
Κοκκαλίδης Δημοσθένης
Ο ρόλος του Φυσικού Ιατρικής στην Ακτινοθεραπευτική Ογκολογία
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Βάιος Κ. Περιτογιάννης Γιάννενα 9/4/2011. «Η ψυχική νόσος θέτει τέτοιες απαιτήσεις στο σύστημα υγείας, που καμία ειδικότητα ή υπηρεσία δεν μπορεί από.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.3 Τρόπος σχεδιασμού της επί τόπου υποστήριξης για πρακτικά θέματα και θέματα επιμελητείας.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
Πρωτοβάθμια περίθαλψη οφέλη στον ασθενή και στην πολιτεία Δημήτρης Μάτσιας Διοικητής Γενικού Νοσοκομείου Φιλιατών.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Management – Διεθνείς τάσεις Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
Υγειά και Ποιότητα ζωής Η ποιότητα ζωής είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο -Μετά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο στην Αμερική ο όρος ποιότητα ζωής εκφράζει την.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΝΙΚΟΣ Εργαστηριακός Συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
Σχεδιασμός διαδικασιών
Επίδραση φορολογικής πολιτικής στον κλάδο Κινητής Τηλεφωνίας Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Γενικό Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία » Παρουσίαση εφαρμογής διαγνώσεων ICD-10 και Κ.Ε.Ν. 1.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
Νίκος Μανιαδάκης BSc (Athens), ΜSc (York), PhD (Warwick), Fellow (ESC)
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Η προενεργητική διαχείριση της ασφάλειας και υγείας
Γενική Συνέλευση 17 Μαρτίου 2017
ΕΝΩΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Πρακτική Εφαρμογή.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Βασικοί Ορισμοί (1) Τι είναι ένα Πληροφοριακό Σύστημα;
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
Σχεδιασμός, Οργάνωση, Λειτουργία και Αξιολόγηση Υπηρεσιών Τηλεϊατρικής
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Προβλήματα που πρέπει να λυθούν
Ελάτε να συναποφασίσουμε
Το κόστος Ποιότητας    
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Διαχείριση των περιορισμών
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Αποτελέσματα-Συζήτηση-Συμπέρασμα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Τι είναι η Ακτινοθεραπεία;
ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λιτή διαχείριση Οι ιδιαιτερότητες του ευαίσθητου χώρου της υγείας Η πληθώρα των προβλημάτων  λίστες αναμονής  ελλείψεις προσωπικού  προσβασιμότητα σε υπηρεσίες  ασφαλιστικές καλύψεις  μειωμένα κονδύλια Η αναποτελεσματικότητα εφαρμογής καθιερωμένων τεχνικών διαχείρισης  προκλητή ζήτηση  αντίστροφη επιλογή  σχέση αντιπροσώπευσης Αναζήτηση λύσεων

Με την εφαρμογή της λιτής διαχείρισης στο χώρο της υγείας:  Υλοποιείται μόνο ότι χρειάζεται  Διακόπτεται ότι λειτουργεί λάθος  Περιορίζεται κάθε βήμα που δεν προσθέτει αξία  Αυξάνεται ο σεβασμός και η εμπιστοσύνη στους εργαζόμενους με παροχή αρμοδιοτήτων και ευθυνών  Αξιοποιούνται πλήρως οι δυνατότητες τους Spears S., Bowen H.K, Harvard Business Review, May 2004

Βασικοί στόχοι της λιτής διαχείρισης C. Jimmerson et al, Joint Commission Journal on Quality and Safety, May 2005 Βελτίωση Ποιότητας Μείωση Καθυστέρησης Μείωση Συνολικού Χρόνου Διαδικασίας Μείωση Ολικού Κόστους

7 τύποι καθυστέρησης M.Hoel, E.M.Saether, Journal of Health Economics, July 2003 S.Mathieson, The Health Service Journal, March 2003 ● Αναμονές (ασθενών στα ΤΕΠ) ● Απογραφές ● Ελαττώματα (ιατρικά λάθη) ● Μεταφορές (ασθενών για Εξετάσεις) ● Υπερλειτουργία (επανάληψη ίδιων ερωτήσεων) ● Υπερπαραγωγή (πληθώρα ιατρικών εξετάσεων) ● Κινήσεις (αναζήτηση ελλιπούς εξοπλισμού) Σπατάλη

Εφαρμογή της Λιτής Διαχείρισης στο τμήμα Ακτινοθεραπείας

Συγχρονισμός ακτινοθεραπείας Κλείσιμο ραντεβού Καταχώρηση στοιχείων Πραγματοποίηση απαιτούμενων εξετάσεων Πραγματοποίηση εξομοίωσης Σχεδίαση πλάνου ακτινοθεραπείας στο σύστημα πλάνου ακτινοθεραπείας Επαλήθευση πλάνου Ακτινοβόληση του ασθενή στη μονάδα ακτινοθεραπείας Κλείσιμο ραντεβού Καταχώρηση στοιχείων Πραγματοποίηση εξετάσεων Παραλαβή αποτελεσμάτων

SOE (Ακολουθία γεγονότων)

Προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ασθενής κατά την ακτινοθεραπεία εύρεση του οργανισμού υγείας που θα πραγματοποιήσει τη θεραπεία μετακίνηση των ασθενών σε πολλούς χώρους του νοσοκομείου σωματική και ψυχολογική ταλαιπωρία

Απεικόνιση βημάτων σε συγκεκριμένο νοσοκομείο

προβλήματα Γραμματεία Μετακινήσεις ΙσόγειοΒ’ υπόγειοΙσόγειοΒ’ υπόγειο

Προτάσεις