Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΕΣΤΙΑΣΗ. → Οι άνθρωποι τείνουν να συζητούν για αυτά που λένε οι άλλοι άνθρωποι. → Το μοντέλο που παρέχουμε ως σύμβουλοι, συμβάλλει και προσδιορίζει το.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μια τοπική εμπορική επιχείρηση προσφέρει στο σχολείο σας τα εκπαιδευτικά υλικά για τις Φυσικές επιστήμ ες. Τα υλικά έχουν υψηλή ποιότητα, είναι έγχρωμα.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Διδακτική Πληροφορικής
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Αξιολόγηση στο νηπιαγωγείο
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
«Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι» ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ Ανοικτόγλου Γιώργος Αϊβαλιώτης Χρήστος.
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης

Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές μου είναι δασκάλες και τις είχα δει σε κάποιες στιγμές το πώς συζητάνε με τα παιδιά και είχα δει και την τάξη τους, αλλά κυρίως τον ενθουσιασμό τους όταν ήταν φοιτήτριες. Επίσης και οι γονείς μου είναι εκπαιδευτικοί στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε όχι και τόσο σημαντικά μαθήματα, αλλά είχα δει και θαύμαζα το κύρος που ενέπνεαν απέναντι στους μαθητές τους και τους συναδέλφους τους. Οι συνθήκες που με έκαναν να επιλέξω αυτήν την σχολή συνδέονται με την επαγγελματική αποκατάσταση, αφού έκανα το μηχανογραφικό μου το 2010 που κανείς δεν ήξερε ποιο επάγγελμα θα έχει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση και έβλεπα παράλληλα ότι και οι θέσεις για τους δασκάλους είχαν σχεδόν καλυφτεί. Παράλληλα το ότι είμαι δυσλεκτική με έκανε να φοβάμαι να γίνω δασκάλα γιατί πίστευα ότι θα έκανα συνέχεια ορθογραφικά και φοβόμουν για τον γραφικό χαρακτήρα, ότι ήταν δηλαδή θα ήταν δυσανάγνωστός. Ως ευκαιρία θεωρώ το ότι έκανα κάποια σειρά από τεστ ΣΕΠ που με βοήθησαν να κατασταλάξω εκεί. Επίσης το ότι είχα γνωρίσει κάποιες νηπιαγωγούς, μου φαίνονταν τόσο ξέγνοιαστες και ευχαριστημένες με το επάγγελμά τους. Δεν μπορώ να θυμηθώ κάποιες σχέσεις που καθόρισαν την επιλογή μου. Ίσως το ότι έβλεπα τόσο πιεσμένους από την ύλη τους δασκάλους μου στο δημοτικό και τόσο χαλαρή την νηπιαγωγό μου, ήταν ένα κίνητρο να μην έχω την πίεση του αναλυτικού προγράμματος.

Περιστατικά-εμπειρίες Ως σημαντικά περιστατικά μπορώ να ξεχωρίσω τρία. Όταν πήγαινα στο νηπιαγωγείο, μαζί με την νηπιαγωγό κάναμε πρόβες και σχεδιάζαμε μια θεατρική παράσταση χωρίς να το ανακοινώσουμε στους γονείς μας. Υπήρχε δηλαδή ένα ευχάριστο μυστήριο για το τι πρόκειται να γίνει. Την ίδια περίπου χρονιά η νηπιαγωγός μου, μας ανακοίνωσε ότι ήταν έγκυος και ήταν πολύ τρυφερά τα λόγια που μας είπε όχι τόσο για το γεγονός αλλά πώς θα την προσέχουμε αυτήν και το παιδάκι της. Στο δημοτικό στον τέλος της χρονιάς ο πατέρας μου είχε πάει να πάρει τους βαθμούς και για να ενημερωθεί για την πρόοδό μου. Η δασκάλα μου τότε του είπε ότι δεν πρόκειται να χαθώ στην ζωή μου και ότι θα έχω μια καλή πορεία, επειδή έχω πείσμα και επιμένω στην άποψη μου. Το σημαντικό είναι ότι και τώρα αν την συναντήσω τυχαία στο δρόμο και συζητήσουμε λίγο, το ίδιο θα μου πει, για το πείσμα μου και την επιμονή μου. Στην α’ λυκείου πάλι, που είχα το δίλημμα σε ποια κατεύθυνση θα πάω και παράλληλα την μητέρα μου να μου στροβιλίζει το μυαλό να πάω σε τεχνικό λύκειο, είχε έρθει ο πατέρας μου για να ενημερωθεί στο σχολείο για την πρόοδό μου. Τότε ρώτησε την φιλόλογό μου αν πίστευε ότι θα μπορούσα ανταποκριθώ στη θεωρητική κατεύθυνση και αυτή με μεγάλη βεβαιότητα του είπε ότι σίγουρα μπορώ να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις αυτής της κατεύθυνσης.

Στοχασμός Άμεση σχέση νομίζω ότι δεν έχουν τόσο τα μέλη της οικογένειά μου γιατί αισθάνομαι έναν συνεχές ανταγωνισμό και μία αγωνία αναγνώρισης για της επιλογές μου και για το (τυχόν) εκπαιδευτικό μου έργο. Νομίζω πιο πολύ άμεση σχέση έχει η παρουσία και τα λόγια των δάσκαλών για μένα και η διδασκαλία της νηπιαγωγού μου. Δεν μπορώ να με φανταστώ εύκολα στην τάξη, αλλά αυτό που θα επιδίωκα είναι να είναι ήρεμη με τα παιδιά και να μην αγχώνομαι για τις δραστηριότητες που πρέπει να ετοιμάσω. Ίσως θα είμαι αυστηρή, δηλαδή θα θέτω συγκεκριμένα όρια στην ανάγκη μου να τους προσφέρω ασφάλεια.

Άλλος ένας λόγος… Αυτό που με οδήγησε στο να δηλώσω το ΤΕΑΠΗ, που ήταν μάλιστα και η πρώτη μου επιλογή, ήταν συνδυασμός επιθυμιών. Είχα και έχω την βαθιά επιθυμία να γίνω ηθοποιός και να ασχοληθώ με το θέατρο. Γνωρίζω όμως ότι ανέκαθεν οι καλλιτέχνες δυσκολεύονται να βιοποριστούν. Γι αυτό σκέφτηκα ότι μπορώ να κάνω θέατρο μέσα στην τάξη. Στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν ήθελα γιατί ως θεατρολόγος θα δυσκολευτώ να διοριστώ, ως φιλόλογος, που συνήθως αναλαμβάνει τις θεατρικές ομάδες, έπρεπε να κάνω αρχαία και λατινικά που δεν ήθελα και ως δασκάλα θα είχα την πίεση της διδακτέας ύλης. Οπότε επέλεξα να γίνω νηπιαγωγός που μπορώ να εντάξω θεατρικές συμβάσεις με τα νήπια αρκετά εύκολα, πέρα από το συμβολικό παιχνίδι.

Θέματα – Κατηγορίες Ανάλυσης Το είδος της ιστορίας Βασικά θέματα Σημαίνουσες εμπειρίες Σημαντικές μορφές Επαγγελματικές προσδοκίες Προσωπικές και εκπαιδευτικές αξίες

Νέες ερωτήσεις Τι είδους μαθητής/τρια ήσουν κατά τη διάρκεια της σχολικής σου εκπαίδευσης (από το νηπιαγωγείο μέχρι και το λύκειο); Είχες κάποιον ή κάποια αγαπημένο/η εκπαιδευτικό; Γιατί ήταν ο/ αγαπημένος/η σου εκπαιδευτικός; Με ποιους τρόπους εσύ μάθαινες καλύτερα; Ποια από τις μαθητικές σου εμπειρίες πιστεύεις ότι θα αξιοποιήσεις ως εκπαιδευτικός και με ποιο τρόπο; Σε ποιο βαθμό οι σπουδές σου ενδυνάμωσαν την επιθυμία σου να γίνεις εκπαιδευτικός; Άλλαξαν καθόλου οι προσδοκίες σου και ως προς τι;