Υπεύθυνοι καθηγητές : Μαρία Τσιομπάνη Μαρία Τσιομπάνη Δημήτρης Λεβέντης Δημήτρης Λεβέντης Σχ. Έτος 2015-2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Advertisements

Αξιοποίηση του χώρου των παλιών διυλιστηρίων Λάρνακας
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
9ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Τομέας Ηλεκτρονικής.
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
Θετικά και τα αρνητικά οροσειρών. Θετικά και αρνητικά πεδιάδων.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Να σκέπτεσαι και... να ενεργείς Η διαφορά μεταξύ φτωχών και πλούσιων χωρών δεν έγκειται στην ηλικία της χώρας.
Τα Κύθηρα Τουριστικός Οδηγός.
1) Αρχαία μνημεία και έργα γλυπτικής με σπουδαία ιστορία.
«ΕΘΙΜΑ kai παραδοσεις του τοπου μου»
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΑΞΗ Α΄ ΣΧ. ΕΤ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Θετικά και τα αρνητικά οροσειρών. Θετικά και αρνητικά πεδιάδων.
Υπολογιστές Στέφανος Ρηγόπουλος Χρήστος Ρίμπας Νάγια Σακελλαράκου
Η Σάμος διαθέτει πολλά αξιοθέατα για τον επισκέπτη της, αυτό οφείλεται τόσο στην μεγάλη ιστορία της όσο και  στης φυσικές ομορφιές της. ΣΑΜΟΣ.
ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:Κ.ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
ΣΚΙΑΘΟΣ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Χριστόφορος Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος Μάριος Ρουβάς Δημήτρης Φάγκρας.
Νίκος Καφενίδης, Αγγελική Μιχαλέλλη Μαθήματα: Γεωγραφία & Πληροφορική.
Πρόγραμμα «Ευ Ζην» Συνεργασία ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΜΟΥ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Το Κάστρο της Μονεμβασιάς
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
ΒΛΕΠΩ 19 ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Συμμετέχουν οι μαθητές: Εμμανουήλ Γρηγοριάδης Ελευθερία ΔρεστηλιάρηΓρηγόρης ΔρίλλιαςΠαναγιώτης ΚεραμιδάςΓιώργος Νασόπουλος.
Η ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΣΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΥΝ
Η Ιθάκη Γιώργος Καρανάσιος Ε’2 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Θέμα : « Στα χνάρια των Πορφυρογένηδων στον τόπο και στο χρόνο»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Λεβεντούλα Καματάκη Ε2 1 ο Πρότυπο Πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης.
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
Διαδικασία Αστικοποίησης - Αίτια Ανάπτυξης των Πόλεων n Δύο βασικές κατηγορίες αιτίων: –Αίτια απομάκρυνσης από την ύπαιθρο –Αίτια προσέλκυσης στην πόλη.
Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Αναστασία Σπηλιοπούλου Μαρία Κοτσίρη Νεφέλη Τσαούση ΤΑΞΗ Δ2 Εργασία 4 ΤΠΕ 2016.
ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Σ.Ε.Κ.).
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: ΠΑΡΑΓΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εργασία των μαθητών του Β3
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΚΟΥ ΜΑΡΙΟΣ ΓΕΟΡΓΙΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΑΝΤΡΕΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Ερευνητική εργασία Α Λυκείου Σχολικό έτος «Τα επαγγέλματα του τόπου μου : ποικιλία, συνθήκες άσκησης, ελλείψεις και προοπτικές άσκησης για.
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Ήπιες Μορφές Τουρισμού
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
1ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης Ομάδα εθελοντισμού
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Διδάσκουσα : Μαρία Φακίρη. Η έννοια της κατοίκησης Κατοίκηση : κατοικία Ανάγκες : Aσφάλεια Φυσιολογία Κοινωνικός χαρακτήρας Εργασία Ελεύθερος χρόνος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπεύθυνοι καθηγητές : Μαρία Τσιομπάνη Μαρία Τσιομπάνη Δημήτρης Λεβέντης Δημήτρης Λεβέντης Σχ. Έτος

Κύθηρα, ένα πανέμορφο νησί των Επτανήσων, απέναντι από το νότιο άκρο της Πελοποννήσου, με 3500 κατοίκους. Μέσα από το φακό της φωτογραφικής μηχανής μας θα γνωρίσουμε το νησί, εστιάζοντας σε κάποια θετικά στοιχεία του, που θα θέλαμε να διατηρηθούν, αλλά και σε κάποια αρνητικά που θα θέλαμε να αλλάξουν.

Στο νησί μπορεί να φτάσει κανείς ακτοπλοϊκώς αλλά και με αεροπλάνο.

Το νησί έχει πολύ γραφικές παραλίες που ο χαρακτήρας τους δεν έχει αλλοιωθεί από τουριστικές παρεμβάσεις

Χαρακτηριστικά γεφύρια και ρομαντικά ηλιοβασιλέματα.

Έχει όμως και πανέμορφα ορεινά χωριά με πηγές, καταρράχτες, πλούσια βλάστηση,

αγριολούλουδα και …..

επιβλητική φύση….

Οι κάτοικοι παράγουν και καταναλώνουν αγνά προϊόντα.

Ασχολούνται με την αλιεία, την κτηνοτροφία,

με τον τουρισμό και την γεωργία.

Φτιάχνουν αγνά προϊόντα με πρώτες ύλες που παράγονται στο νησί.

Οι άνθρωποι του νησιού έχουν στενές σχέσεις μεταξύ τους αλλά και την ευκαιρία να απολαύσουν την φύση.

Ακόμη έχουν χώρους αθλητικούς αλλά και πολιτιστικούς.

Ένα από τα προβλήματα στο νησί είναι ο αποκλεισμός του λόγω κακών καιρικών συνθηκών και ακριβών εισιτηρίων.

Η έλλειψη συγκοινωνίας στο εσωτερικό του νησιού και οι μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα στα χωριά δυσκολεύουν την μετακίνηση.

Οι δρόμοι του νησιού θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι.

Στο νησί υπάρχει γυμνάσιο και γενικό λύκειο αλλά όχι ΕΠΑΛ ή ΙΕΚ και έτσι οι μαθητές αναγκάζονται να φεύγουν.

Οι τιμές στο νησί είναι πιο ανεβασμένες σε σχέση με τα αστικά κέντρα.

Υπάρχουν πολλά αξιοθέατα στο νησί που όμως δεν συντηρούνται όπως πρέπει.

Το χειμώνα, οι ευκαιρίες διασκέδασης για τους κατοίκους αλλά, κυρίως, για τους νέους, είναι λίγες.

Λόγω του ότι η κοινωνία του νησιού είναι κλειστή, η κοινωνική κριτική είναι έντονη.

Οι νέοι αναγκάζονται να φεύγουν για δουλειά ή σπουδές, έτσι στο νησί μένουν οι γηραιότεροι.

Το περιβάλλον ρυπαίνεται από διάφορες ανθρώπινες ενέργειες…

Όμως η ομορφιά της φύσης και οι φιλόξενοι κάτοικοι σε αποζημιώνουν

Και σε καλούν να μοιραστείς

μαζί τους το νησί της καρδιάς τους !!

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν μαθητές της Α και Β τάξης του γενικού λυκείου Κυθήρων Σχολικό έτος ΟνοματεπώνυμοΤμήμαΟνοματεπώνυμοΤμήμα ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ Γ.Α1ΜΟΥΤΣΟΛΑΡΙ Α.Β1 ΓΚΙΚΑ Ε.Α1ΒΟΤΣΙ Σ.Β1 ΚΟΨΑΥΤΗ Χ.Α1ΝΟΤΑΡΑ Μ.Β1 ΚΑΨΑΛΗΣ Γ.Α1ΚΙΟΡΙ Σ.Β1 ΜΠΙΡΑΚΗ Α.Α1ΜΟΥΛΟΥ Β.Β1 ΤΣΑΤΣΑΝΗ Ε.Α2ΑΡΓΥΡΗ Α.Β1 ΦΑΤΣΕΑ Ν.Α2ΚΑΣΙΜΑΤΗ Ο.Β1 ΝΤΟΥΣΝΙΚΟΥ Κ.Α2ΤΡΙΦΥΛΛΗ Μ.Β2 ΣΑΛΚΑ Ε.Α2ΘΩΜΑΙ Α.Β2 ΜΗΤΡΟΛΛΑΡΗΣ Α.Α1ΒΡΕΤΤΟΣ Σ.Β2 ΤΡΑΚΑΔΑ ΜΤΖΑΝΝΕ Κ.Β2