Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΕΠΑΚ- ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 25 Νοεμβρίου 2011 ΝΙΚΟΣ ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ: ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ Επιστημονικός Υπεύθυνος: Π. Καφετζής.
Advertisements

Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Αλφαβητισμός, εκπαίδευση και αγωγή στα μέσα επικοινωνίας: Ορισμοί και διευκρινίσεις Μπετίνα Ντάβου Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ/ΜΕΘΟΔΟΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Μιχάλη Αργυρώς.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Alfred Schutz. O Alfred Schutz θεωρείται ως ένας από τους σημαντικότερους θεωρητικούς της φαινομενολογίας στις κοινωνικές επιστήμες. Η συνεισφορά του.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Εξάσκηση στην αποδεικτική ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς μπορούν να αντιδράσουν οι τηλεθεατές;»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Κριτήρια επιλογής υλικού (α)
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
David Warren: Η Αναζήτηση θεωρητικού πλαισίου για έρευνες που σχετίζονται με τα τυφλά παιδιά Βασίλης Αργυρόπουλος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ.
Οι Επιδράσεις των Πολιτιστικών Οργανισμών στο Κοινό τους 10 η Εβδομάδα 10 η Εβδομάδα.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ © 2004 Δράσεις, Πρότυπα & Τεχνολογικές λύσεις για την ανάπτυξη Συστημάτων Διαχείρισης Δικαιωμάτων (DRMs) Σπύρος Ν. Νικολόπουλος.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Δρ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
11η Εβδομάδα – Α Διάλεξη Agenda Setting
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις των κοινωνικών αναπαραστάσεων 1. Πειραματική μελέτη των κοινωνικών αναπαραστάσεων 2. Πειραματικές έρευνες- αναπαράσταση και.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΩΔΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ
 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΚΑΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΤΕΛΑ ΨΩΜΙΑΔΟΥ ΜΑΓΔΑ  ΤΣΟΥΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ  ΚΑΤΣΑΜΠΙΡΗ ΣΤΕΛΑ ΠΑΤΡΙΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ & ΜΜΕ Πανεπιστημιο Αθηνών, Τμήμα ΕΜΜΕ Καθηγητής Νίκος Δεμερτζής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Η λογική της συγκριτικής ανάλυσης
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Η διαδικασία της επιλογής ειδήσεων
Βασικές αρχές για την εκπόνηση Α.Π.
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
ΔΙΑΛΕΞΗ 1η ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΜΕ
Τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας της ενημέρωσης ΙΙ Η Θεματολογία
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Από τις θεωρίες μάθησης… στην θεωρία του BLOOM
Ποσοτικές Μέθοδοι Έρευνας Αρχική μέθοδος στην οποία στηρίχτηκε η συγκρότηση της εμπειρικής ή πειραματικής παιδαγωγικής ήταν το πείραμα, κάτω από την επίδραση.
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Δρ. Λεμπέση Γεωργία Ελένη
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 4-ΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΣΠΕΙΡΟΕΙΔΕΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 4-ΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Πληροφορίες – Αναλυτικό πρόγραμμα:
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΕΠΑΚ- ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 25 Νοεμβρίου 2011 ΝΙΚΟΣ ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ; ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ

 micro vs macro  μεταστροφή vs σταθεροποίηση  μακροπρόθεσμες vs βραχυπρόθεσμες  σωρευτικές vs μη σωρευτικές ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΜΕ

ΜΟΝΤΕΛΑ ΙΣΧΥΡΩΝ ΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΠΕΙΡΟΕΙΔΗΣ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ

ΠΕΡΙ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ Η ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ: θεματολογία/ημερήσια διάταξη (agenda) είναι ένα γενικό σύνολο πολιτικών αντιπαραθέσεων, οι οποίες σε τρέχοντα χρόνο νομίμως απασχολούν και εμπίπτουν στη δικαιοδοσία των οργάνων της πολιτείας

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ Μια αιτιώδης συνάρτηση ανάμεσα στην έμφαση που δίδουν τα ΜΜΕ σε ορισμένα δημόσια θέματα και στις απόψεις του κοινού περί του τι αξίζει να προσεχθεί και τι όχι. «Τα προβλήματα που δέχονται τη μεγαλύτερη προσοχή των εθνικών δελτίων ειδήσεων γίνονται αυτά τα οποία το κοινό των εφημερίδων και της τηλεόρασης θεωρούν ως τα πλέον σημαντικά προβλήματα του έθνους» (Iyenger- Kinder)

Θεωρητικές και Μεθοδολογικές Καινοτομίες στη μελέτη της ημερήσιας διάταξηςΈκδοση στην οποία πρωτοδημοσιεύτηκε η επιστημονική καινοτομία 1. Υπόθεση της σχέσης μεταξύ της θεματολογίας των ΜΜΕ και της δημόσιας θεματολογίας Walter Lippmann (1922) 2. Αναγνώριση της συμβολικής λειτουργίας των Μέσων, δια της οποίας αποδίδεται εξέχουσα σημασία σε επιμέρους θέματα Paul F. Lazarsfeld και Robert Κ. Merton (1948 /1964) 3. Η μεταφορική διατύπωση περί του καθορισμού της ημερήσιας διάταξηςBernard C. Cohen (1963) 4. Η οριστική ονομασία: ημερήσια διάταξη/θεματολογίαMaxwell McCombs και Donald Shaw (1972) 5. Μελέτη του καθορισμού της δημόσιας θεματολογίας για μια ομάδα ιεραρχημένων θεμάτων Maxwell McCombs και Donald Shaw (1972) 6. Εφαρμογή ενός μοντέλου για τη διαδικασία καθορισμού της πολιτικής θεματολογίαςRoger W. Cobb και Charles D. Elder (1972/ 1983) 7. Διαχρονική μελέτη της ημερήσιας διάταξης σε μακροσκοπικό επίπεδο ανάλυσης και διερεύνηση της σχέσης των αντικειμενικών δεικτών πραγματικότητας με τη ημερήσια διάταξη των ΜΜΕ G. Ray Funkhouser (1973a) 8. Πειραματική διερεύνηση του καθορισμού της ημερήσιας διάταξης σε μικροσκοπικό επίπεδο ανάλυσης Shanto iyengar και Donald R. Kinder (1987)

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ – ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΠΊΔΡΑΣΗΣ α) την επίδραση ενός συνόλου θεμάτων στην κοινή γνώμη β) την επιρροή ενός μεμονωμένου θέματος στην κοινή γνώμη γ) τις επιδράσεις ενός συνόλου θεμάτων σε ένα μόνο άτομο δ) την επίδραση ενός μεμονωμένου θέματος σε ένα μόνο άτομο

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ

ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ Ενδιάμεσες μεταβλητές ως προς:  Το κοινό  Τα θέματα

ΑΝΑΓΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΓΝΩΣΗ - ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ – ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΕΝΤΟΝΗ – ΜΕΤΡΙΑ – ΧΑΜΗΛΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΑΗΜΟΣΥΝΗ/ΓΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΗ ΠΑΡΕΙΣΦΡΗΤΙΚΑ (+) VS ΠΑΡΕΙΣΦΡΗΤΙΚΑ (-) ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ (+) VS ΑΦΗΡΗΜΕΝΑ (-)

ΕΡΕΥΝΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ (συναφή ερωτήματα)  ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ (ταυτόσημο ερώτημα)