Εργασία των μαθητριών Ιωάννα Σαρδέλη & Αθανασία Ψυχογυιού Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Τα ονόματα των πλανητών, σύνδεση με τη μυθολογία!
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Spiderman.
Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗ ΛΑΤΡΕΙΑ
Η Κέρκυρα.
Θεά Άρτεμη Όλυμπος.
Μουσικό Σχολείο Αγρινίου Αγρίνιο,14 Ιουνίου 2013,ώρα 11π.μ. Αγρίνιο,14 Ιουνίου 2013,ώρα 11π.μ. Αίθουσα Eκδηλώσεων Μουσικού Σχολεί ου Μιχάλης Γκανάς Γεννήθηκε.
Τα τέσσερα κεριά….
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Βακχυλίδης ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ (20/5/2014)
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΗΡΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΤΟ ΓΑΜΟ,
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Δευτερεύουσες προτάσεις
1. Παρακαλώ βοηθήστε με!!! Πονάω πολύ!! 2 Μην ανησυχείς, είναι μόνο μια μικρή ανοιχτή πληγή στο πόδι σου!! 3.
Οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 Α΄ ΚΛΙΣΗ.
Καβαφικές Φωνές.
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Μέρος της παρουσίασης από το αφιέρωμα για το Πάσχα Από κείμενο του
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε στην αυλή ενός χωριάτικου σπιτιού µια χελώνα, που είχε έναν µεγάλο καηµό. Ήθελε να πετάξει στον ουρανό όπως τα πουλιά. -
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
Ακούω Αγγέλους να ψέλνουν! Κάτι πρόκειται να συμβεί! ( Τζέσικα )
‘’ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Η ΠΟΙΗΣΗ’’  PROJECT ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:  ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.  Πράξη Συλλόγου: 43/  ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ 21 η ΜΑΡΤΙΟΥ  Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑ.
ΑΕΜ: ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Σελ Πόσοι είναι Ποιοι είναι Τί θεοί είναι και τί προστατεύουν Ποιο είναι το σύμβολο τους.
Έλα στη φάτνη μας, Χριστέ να γεννηθείς, στο λίκνο της καρδιάς μας Συ, γλυκά ν’ αναπαυθείς. Σε καρτερούν όλου του κόσμου τα παιδιά στην παγωμένη τούτη,
Μια γατούλα έχω εγώ ποπό! Να τη χαρώ έχει γούνα τρυφερή παίζει, τρέχει εδώ κι εκεί.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Τα ζώα που ζουν κοντά μας
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ Στίχοι: Σπύρου Λάμπρου.
ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Έλση Ζήκου Γ1 τάξη.
Αχ. Παράσχου, Προς τον Χριστόν
Οδηγώντας ένα παιδί στο Χριστό
Η γεννηση του Ηρακλη Ιστορία Τάξη: Γ΄.
Ο Ναζιανζηνός ως ποιητής ΟΙ ΣΘΕΝΑΡΟΊ ΘΕ 2 ΚΕ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
AORIST PASSIVE PARTICIPLES
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ Θεοφάνεια σημαίνει Φανέρωση το ῦ Θεο ῦ, ἀ πό τίς λέξεις Θεός + φαίνομαι.
Ο Θεοσ στην εντατικη Ψαλμός 22.
Το διαδίκτυο έχει ρίζες παντού
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
«Ζωντανεύοντας τον Όμηρο» Η ραψωδία Α της Ιλιάδας με εικόνες
Η θεά Δήμητρα ήταν η θέα της Γεωργίας και έμαθε στους ανθρώπους να
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία των μαθητριών Ιωάννα Σαρδέλη & Αθανασία Ψυχογυιού Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή

«Δία πατέρ’, αν κάποτε με λόγον ή με έργον σ’ έχω οφελήσει, ευδόκησε σε αυτό να με εισακούσεις τον ολιγοημέροτατον υιόν αχ ! Τιμησέ μου …

« Ἦ καί κυανέ ῃ σιν ἐ π’ ὀ φρύσι νε ῦ σε Κρονίων ἀ μβρόσιαι δ’ ἄ ρα χα ῖ ται ἐ περρωσαντο ἂ νακτος κρατός ἀ π’ ἀ θανάτοιο μέγαν δ’ ἐ λέλιξεν Ὂ λυμπον.»

«Ήρα μην ελπίσεις όλους μου τους στοχασμούς να μάθεις, δεν θα τους έβρεις εύκολα, και ας είσαι ομόκλινη μου αλλ’ ότι αρμόζει ν’ ακουστεί, κανείς δεν θα γνωρίσει ή των θέων ή των θνητών, πριν συ το μάθεις πρώτα: αλλ’ ό,τι εγώ ανάμερα των αθανάτων θέλω να στοχασθώ, μην το ερωτάς, μην θέλεις να εξετάζεις.»

«Υπόμεινε, μητέρα μου, και βάστα αν και θλιμμένη, μήπως εμπρός στα μάτια μου δαρθείς, γλυκιά μητέρα και τότε δεν θα δυνηθώ ποσώς να σε βοηθήσω ο θλιβερός αντίσταση δεν έχει ο Βροντοφόρος άλλη φορά το τόλμησα, και αυτός από τον πόδα μ’ έπιασε και μ’ απόλυσε του Ολύμπου το κατώφλι»

«Κι όλες χάρηκαν οι καρδιές στο ισόμοιρο τραπέζι, του Φοίβου ακόμη την λαμπράν κιθάραν και τες Μούσες ως έψαλαν κολόφωνα με την σέιραν τους όλες …»