2 ο ΕΠΑΛ Σερρών «Εξωραϊσμός του σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις» Σχολ. έτος 2014-2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Advertisements

Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Δημιουργική Απασχόληση
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
«Αισθητικές παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο του σχολείου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Συντελεστές: Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης: - Επιθεωρητής Τέχνης - Επιθεωρητής Τέχνης - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών - Σύμβουλοι.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
 Η χώρα μας εξαιτίας της μακρόχρονης ιστορίας της, διατηρεί πολυάριθμα μουσεία με ποικίλα θέματα.  Ωστόσο, οι νεοέλληνες δεν δείχνουν μεγάλη ευαισθησία.
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Εικαστικά έργα: Σιαφάκας Σπύρος Γ4
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Λουσικών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 ο ΕΠΑΛ Σερρών «Εξωραϊσμός του σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις» Σχολ. έτος

Κατά το σχολικό έτος πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Β 1 περιβαλλοντικό πρόγραμμα με υπεύθυνες καθηγήτριες την κ. Αντωνία Κριαρά (Μαθηματικό) και την κ. Κλεονίκη Παυλίδου (Φιλόλογο) και θέμα «Εξωραϊσμός σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις», το οποίο οι μαθητές το προσέγγισαν διαθεματικά.

Σκοπός του προγράμματος ήταν να αποκτήσουν οι μαθητές περιβαλλοντική συνείδηση, να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με το χώρο του σχολείου και να βρουν τρόπους για να επέμβουν εικαστικά και να τον βελτιώσουν. να αποκτήσουν οι μαθητές περιβαλλοντική συνείδηση, να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με το χώρο του σχολείου και να βρουν τρόπους για να επέμβουν εικαστικά και να τον βελτιώσουν.

να αναπτυχθεί η κριτική και δημιουργική τους σκέψη με στόχο να γίνουν ενεργοί μαθητές και πολίτες. να αναπτυχθεί η κριτική και δημιουργική τους σκέψη με στόχο να γίνουν ενεργοί μαθητές και πολίτες. Να δραστηριοποιηθούν, έτσι ώστε να εντοπίζουν και να επιλύουν θέματα που έχουν να κάνουν με την αισθητική του σχολείου. Να δραστηριοποιηθούν, έτσι ώστε να εντοπίζουν και να επιλύουν θέματα που έχουν να κάνουν με την αισθητική του σχολείου.

Να συνειδητοποιήσουν την αξία της τέχνης στην καθημερινή μας ζωή. Να συνειδητοποιήσουν την αξία της τέχνης στην καθημερινή μας ζωή.

Να μάθουν να αναγνωρίζουν τη Γεωμετρία και τα Μαθηματικά σε διάφορες μορφές τέχνης. Να μάθουν να αναγνωρίζουν τη Γεωμετρία και τα Μαθηματικά σε διάφορες μορφές τέχνης.

Να χρησιμοποιούν πρακτικά γνώσεις της Γεωμετρίας και των Μαθηματικών για τη δημιουργία των διακοσμητικών μοτίβων. Να χρησιμοποιούν πρακτικά γνώσεις της Γεωμετρίας και των Μαθηματικών για τη δημιουργία των διακοσμητικών μοτίβων.

Να μάθουν να χειρίζονται με μεγάλη ακρίβεια και προσοχή τα γεωμετρικά όργανα με σκοπό να παραχθεί ένα άρτιο από αισθητικής άποψης αποτέλεσμα. Να μάθουν να χειρίζονται με μεγάλη ακρίβεια και προσοχή τα γεωμετρικά όργανα με σκοπό να παραχθεί ένα άρτιο από αισθητικής άποψης αποτέλεσμα.

Να προβληματισθούν και να πειραματισθούν με τα χρώματα και το σωστό συνδυασμό τους και να γνωρίσουν τα μυστικά της ζωγραφικής σε μουσαμά. Να προβληματισθούν και να πειραματισθούν με τα χρώματα και το σωστό συνδυασμό τους και να γνωρίσουν τα μυστικά της ζωγραφικής σε μουσαμά.

Να μυηθούν στη μαγεία της Ιστορίας της Τέχνης και να εντοπίσουν και να αναγνωρίσουν τα διακοσμητικά μοτίβα τόσο

στην αρχαία τέχνη (μαρμάρινα ανάγλυφα, διακόσμηση αγγείων …), στην αρχαία τέχνη (μαρμάρινα ανάγλυφα, διακόσμηση αγγείων …),

όσο και στη βυζαντινή (ξύλινα τέμπλα, άμφια, χειρόγραφα …) όσο και στη βυζαντινή (ξύλινα τέμπλα, άμφια, χειρόγραφα …)

και στη λαϊκή παράδοση (υφαντά, φορεσιές …) και στη λαϊκή παράδοση (υφαντά, φορεσιές …)

Οι μαθητές δουλεύοντας κατά τη διάρκεια της χρονιάς ομαδοσυνεργατικά συμμετείχαν στις παρακάτω δράσεις: Συνάντηση με την υπεύθυνη του γραφείου σχολικών δραστηριοτήτων Σερρών κ. Σοφία Ευθυμιάδου στην αρχή της χρονιάς. Συνάντηση με την υπεύθυνη του γραφείου σχολικών δραστηριοτήτων Σερρών κ. Σοφία Ευθυμιάδου στην αρχή της χρονιάς.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σερρών Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σερρών

στο Εκκλησιαστικό Κειμηλιαρχείο Σερρών «Άκος Ψυχής» στο Εκκλησιαστικό Κειμηλιαρχείο Σερρών «Άκος Ψυχής»

και εικονική περιήγηση στο Μουσείο Σαρακατσάνων Σερρών και εικονική περιήγηση στο Μουσείο Σαρακατσάνων Σερρών

Ενημέρωση από τον Διευθυντή του Γυμνασίου Σκουτάρεως και ειδικό στην τέχνη του ψηφιδωτού, κ. Παύλο Τουραμανίδη, με θέμα «Μνημειακή Ζωγραφική (Σπουδή στην τέχνη του ψηφιδωτού)»

Δημιουργικές δραστηριότητες Στο τέλος του προγράμματος οι μαθητές δημιούργησαν:

Κολάζ

Βιντεάκι με όλες τις δράσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Βιντεάκι με όλες τις δράσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ζωγραφισμένες ταμπέλες σε μουσαμά για κάθε τμήμα της Β΄ Τάξης, οι οποίες διακοσμούν – και ελπίζουμε για πολλά χρόνια - τους διαδρόμους του σχολείου. Ζωγραφισμένες ταμπέλες σε μουσαμά για κάθε τμήμα της Β΄ Τάξης, οι οποίες διακοσμούν – και ελπίζουμε για πολλά χρόνια - τους διαδρόμους του σχολείου.

Τμήμα Β1

Τμήμα Β2

Τμήμα Β3

Τμήμα Β4

Τμήμα Β5

Τμήμα Β6

Αξιολόγηση του προγράμματος Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και οι μαθητές είδαν από μια άλλη οπτική γωνία τη σχολική ζωή. Έτσι: συνειδητοποίησαν ότι το σχολείο δεν είναι ένας απρόσωπος χώρος, για τον οποίο οι ίδιοι δεν έχουν κανένα λόγο συνειδητοποίησαν ότι το σχολείο δεν είναι ένας απρόσωπος χώρος, για τον οποίο οι ίδιοι δεν έχουν κανένα λόγο

τους δόθηκε η δυνατότητα να αφήσουν στο σχολείο τα δικά τους ίχνη και για τους επόμενους μαθητές τους δόθηκε η δυνατότητα να αφήσουν στο σχολείο τα δικά τους ίχνη και για τους επόμενους μαθητές αντιμετώπισαν τα «αδιάφορα» μέχρι τώρα μαθήματα των Μαθηματικών και της Γλώσσας με περισσότερο ενδιαφέρον και χαρά αντιμετώπισαν τα «αδιάφορα» μέχρι τώρα μαθήματα των Μαθηματικών και της Γλώσσας με περισσότερο ενδιαφέρον και χαρά

Γνώρισαν καλύτερα τη δική τους πόλη και τον πολιτιστικό της θησαυρό μέσα από τις επισκέψεις στα μουσεία και μέσα από συγκεκριμένο φύλλο εργασίας έμαθαν να αντλούν χρήσιμα στοιχεία από τα εκθέματα ενός μουσείου Γνώρισαν καλύτερα τη δική τους πόλη και τον πολιτιστικό της θησαυρό μέσα από τις επισκέψεις στα μουσεία και μέσα από συγκεκριμένο φύλλο εργασίας έμαθαν να αντλούν χρήσιμα στοιχεία από τα εκθέματα ενός μουσείου

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1. Ποιες συλλογές φιλοξενεί το αρχαιολογικό μουσείο (από ποιες ιστορικές περιόδους και ποιες περιοχές); ……………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………….. 2. Τι είδους ευρήματα υπάρχουν από την Αμφίπολη; ……………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………….. 3. Ποια είναι τα παλαιοχριστιανικά και βυζαντινά εκθέματα από την πόλη των Σερρών; ……………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………….. 4. Ποια προϊστορικά εκθέματα έχουμε από τις ανασκαφές στον Προμαχώνα και στο Κρυονέρι; ……………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………….. 5. Ποια αρχαϊκά, κλασικά, ελληνιστικά και ρωμαϊκά εκθέματα (κυρίως κεραμική, αγάλματα και επιγραφές) έχουμε από τον Άργιλο, τη Βέργη, την Τερπνή, το Νέο Σκοπό, το Γάζωρο, την αρχαία Τράγιλο και τις Σέρρες. ……………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………… 6. Ποια διακοσμητικά μοτίβα εντοπίζετε στα αγγεία και στα μαρμάρινα ανάγλυφα; ……………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………..

Έμαθαν να δουλεύουν σε ομάδας και να συμπληρώνουν με τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους ο ένας τον άλλο Έμαθαν να δουλεύουν σε ομάδας και να συμπληρώνουν με τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους ο ένας τον άλλο Ένιωσαν χρήσιμοι και δημιουργικοί Ένιωσαν χρήσιμοι και δημιουργικοί

Η περιβαλλοντική ομάδα Αγριανίδου Χριστίνα Αμασιαλίδης Δημοσθένης Αμέτ - Ντουφαλή Άννα-Μαρία Αναστασιάδης Άρης Αντίκογλου Χρήστος Αποστολίδης Γεώργιος Αποστόλου Χρυσοβαλάντης Βαργεμίδης Γιάννης Βασιλειά Παρθενόπη Βεργιώτης Γιώργος Βιττανόπουλος Γιάννης Βλασάκης Κωνσταντίνος Βλάχος Δημήτριος Βλάχος Κωνσταντίνος Βουγιουνδρούκα Ελευθερία Βρίζα Χρυσούλα Γαλάνη Βικτώρια Γανίτης Κωνσταντίνος Γαρόπουλος Ορέστης Γιαγτζόγλου Ηλίας

Η περιβαλλοντική ομάδα

Ευχαριστούμε το Διευθυντή του 2 ου ΕΠΑΛ, κ. Κ. Τενεκετζή, που διευκόλυνε την πραγματοποίηση του προγράμματός μας και όλους εσάς για την προσοχή σας! Ελπίζουμε να σας αρέσει το βιντεάκι μας! Καλή διασκέδαση!