Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Advertisements

Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
ΑΝΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦYΛΛΟΥ ΣΧ.ΣYΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ05 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΄΄COMENIUS΄΄: ΒΟΗΘΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Γιάννης Δ. Καραντζής τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Μάιος 2016.
 Αίτηση στις 1/9/2011  Συνέντευξη στις 2/9/2011  Αρχή πρακτικής άσκησης στις 5/9/2011  Διάρκεια προγράμματος: 300 ώρες.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η   Για τη διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος Σας γνωρίζουμε.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
ΘΕΜΑ: ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ … ΤΙ;
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια: Ράπτη Βασιλική

 Στο συγκεκριμένο τμήμα (Γ2) του Γυμνασίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, φοιτούν μαθητές από τις εξής χώρες:  Φιλιππίνες  Μαλί  Μπαγκλαντές  Αφγανιστάν  Ρωσία  Βουλγαρία  Ακτή Ελεφαντοστού  Συρία

 Γενικότερος στόχος ήταν η ομαλή ένταξη και διευκόλυνση της καθημερινότητας τόσο των μαθητών, όσο και των γονέων ή κηδεμόνων τους.  Αξιοποίηση των μητρικών ξένων γλωσσών τους, στον επαγγελματικό προσανατολισμό και σταδιοδρομία.

 Να γνωρίσουν οι μαθητές:  Τη σύνταξη και χρησιμότητα δημοσίων και ιδιωτικών εγγράφων.  Τη σύνταξη βιογραφικού σημειώματος  Τις δημόσιες υπηρεσίες  Τα ΕΠΑΛ.  Να έρθουν σε επαφή με τον κλάδο του τουρισμού.

 Αναλύθηκαν οι βασικές αρχές σύνταξης βιογραφικού σημειώματος (ελληνικού και ξενόγλωσσου).  Δόθηκε έμφαση στη σύνταξη στοχευόμενων βιογραφικών, ανάλογα με τη θέση και την εταιρεία που αποστέλλονται.  Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη χρήση κατάλληλου λεξιλογίου.

 Στα πλαίσια αυτής της δράσης, αναλύθηκαν βασικά σχολικά έγγραφα και οι μαθητές ενημερώθηκαν για την ορθή συμπλήρωση τους, αλλά και για τη χρησιμότητα αυτών.

 Συγκεκριμένα τα έντυπα ήταν:  Βεβαίωση δικαιολογημένων απουσιών (1)  Υπεύθυνη δήλωση για άδεια από γονέα ή κηδεμόνα για εκπαιδευτική επίσκεψη (2).  Υπεύθυνη δήλωση για άδεια από γονέα ή κηδεμόνα για διδακτική -εκπαιδευτική επίσκεψη (3).  Συμπλήρωση Αίτησης προς το σχολείο ή προς άλλη αρχή (4,5).

 Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συμπλήρωση Δημοσίων Εντύπων, καθώς και στη χρησιμότητα αυτών.  Συγκεκριμένα:  Υπεύθυνη Δήλωση του Νόμου 1599/1986 (6)  Συμπλήρωση Εξουσιοδότησης (7)

 Στα πλαίσια αυτής της δράσης πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Δημόσιο 1 ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, «Δημόκριτος», στις 4 Απριλίου  Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δούνε τις σχολικές εγκαταστάσεις και να ενημερωθούν για τους τομείς που λειτουργούν.

 Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, το 1 ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης συμμετέχει στο πρόγραμμα Εκπαίδευσης Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων μαθητών ΔΙΑΠΟΛΙΣ. (

 Στα πλαίσια των Προγραμμάτων αγωγής σταδιοδρομίας και δεδομένου της πολυπολιτισμικότητα της συγκεκριμένης τάξης, επιλέχθηκε από τον πίνακα εμπειρογνωμόνων η κυρία Ράπτη Βασιλική (ΠΕ 18.35, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων), προκειμένου να μιλήσει στα παιδιά για τις δυνατότητες απασχόλησης στον τομέα του τουρισμού.

 Η κυρία Ράπτη, σε συνεργασία με τις υπεύθυνες καθηγήτριες, στις συναντήσεις που πραγματοποίησε με τους μαθητές, στα πλαίσια του μαθήματος ΠΑΣ, παρουσίασε τα εξής θέματα.  Η έννοια του τουρισμού και του τουρίστα  Μορφές τουρισμού  Επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα  Τουριστικά επαγγέλματα  Αναζήτηση εργασίας στον τομέα του τουρισμού (Μικρές αγγελίες)  Προσόντα και απαραίτητη εκπαίδευση.

 Οι μέθοδοι που επιλέχθηκαν κατά τις συναντήσεις ήταν ο διάλογος και η ομαδο- συνεργατική ώστε να ενισχυθεί η ενεργητική συμμετοχή των μαθητών.  Οι μαθητές κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, ανέλυσαν, συμπλήρωσαν και ενημερώθηκαν για τα θέματα που αφορούν στον τομέα τουρισμού.

 Οι υπεύθυνες του προγράμματος συζητώντας με τους μαθητές, κατέληξαν σε αυτή τη διδακτική μέθοδο, προκειμένου οι μαθητές να συλλέξουν στοιχεία και να ετοιμάσουν μία παρουσίαση των χωρών καταγωγής τους.

Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και βρίσκονται αναρτημένες στο επίσημο blog του σχολείου και συγκεκριμένα στο

 Αναλύοντας τη σπουδαιότητας της σύνταξης και χρήσης των επίσημων εντύπων, κρίθηκε απαραίτητη, ως ένα είδους πρακτικής άσκησης των όσων έχουν διδαχθεί σε όλη τη σχολική χρονιά, η επίσκεψη σε ένα ΚΕΠ.  Σκοπός της επίσκεψης ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές πως μπορούν να εξυπηρετηθούν και ποιες υπηρεσίες παρέχονται μέσω των ΚΕΠ.

 Έτσι λοιπόν στις 11 Μάιου 2015, το Γ2 τμήμα του σχολείου επισκέφτηκε το ΚΕΠ, στην οδό Αγγελάκη.

 Ευχαριστούμε τους μαθητές, τους συναδέλφους και όσους βοήθησαν στην επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας, του τμήματος Γ2 του Γυμνασίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης.