1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
Προσωπικές Πωλήσεις.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα - Αξιοποίηση της Έρευνας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Στρατηγική design στις επιχειρήσεις θανάσης μπάμπαλης
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Διαχείριση Γνώσης &Τεχνολογίες Υποστήριξης Καταστάσεων Επικινδυνότητας Καναβός Αναστάσιος Μεταπτυχιακό Μάθημα: «Τεχνολογίες Υποστήριξης Συνεργασίας» Διδάσκων:
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ" ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Προώθηση / Επικοινωνία
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Σχεδιασμός διαδικασιών
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Το κόστος Ποιότητας    
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Στάδια του επιχειρηματικού κύκλου
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 2 Έννοια Ολοκληρωμένου Προϊόντος Βασικό προϊόν (generic product) Αναμενόμενο Προϊόν (Expected Product) Επαυξημένο Προϊόν (Augmented Product) Δυνητικό Προϊόν (Potential Product)

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 3 Μοντέλο Ολοκληρωμένου Προϊόντος Βασικό Αναμενόμενο Δυνητικό Επαυξημένο

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 4 Παράδειγμα Ολοκληρωμένου Προϊόντος: Δρομολογητής Cisco Βασικό Προϊόν Πρόσθετο Λογισμικό Λύσεις καλωδίωσης Υποστήριξη Πρόσθετο Υλικό Ολοκλήρωση Συστήματος Εγκατάσταση

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 5 Πώληση Προϊόντος Υ/Τ 1. Πώληση ή Συνδρομητική Παροχή Τεχνογνωσίας 2. Πώληση «Απόδειξης Λειτουργίας της Τεχνολογίας» 3. Πώληση Δομημένων τμημάτων και υποσυστημάτων σε ολοκληρωτές κατασκευαστές OEM. 4. Πώληση τελικών προϊόντων ή συστημάτων, έτοιμων για χρήση 5. Πώληση ολοκληρωμένης από άκρη σε άκρη τεχνολογικής λύσης

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 6 Πρακτικές Πωλήσεων και Διάθεσης Υ/Τ ΚανόναςΕπιλογές Πώλησης Τεχνογνωσία«Απόδειξη Λειτουργίας Τεχνολογίας» Υποσυστήματα και Δομημένα Τμήματα Τελικά Προϊόντα Ολοκληρωμένα Προϊόντα Αναντιστοιχία Τεχνολογίας- Επιχειρηματικού Σκοπού Πώληση Αδυναμία Κερδοφορίας από την Προώθηση στην Αγορά Πώληση Μεγάλο Εύρος Ανταγωνιστικών Πώληση Η αγορά χαρακτηρίζεται από την επικαρπία φαινομένων δικτύου Αδειοδότηση Χρήσης Ασυμβατότητα Τεχνολογικής Λύσης με Βιομηχανικά Πρότυπα Εμπορική Διάθεση Ολοκληρωμένη Λύση Η αδειοδότηση της τεχνολογίας προκρίνει την ανάδειξή της σε βιομηχανικό πρότυπο Αδειοδότηση Χρήσης και Εμπορική Διάθεση Περιορισμένα πεδία δράσης και ικανότητες επιχείρησης Αδειοδότηση Χρήσης και Εμπορική Διάθεση Απαίτηση εναλλακτικών από τους μεγάλους πελάτες Αδειοδότη-ση Χρήσης και Εμπορική Διάθεση Αδειοδότηση Χρήσης και Εμπορική Διάθεση

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 7 Τεχνολογικοί Χάρτες Εντοπισμός Τεχνολογίας Λήψη Αποφάσεων για Τεχνολογικές Προσθήκες Λήψη Αποφάσεων για την Εμπορικοποίηση και την Παροχή Αδειών Τεχνολογικές Προσθήκες Συνεχιζόμενη Διοίκηση

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 8 Αλλαγές στις Προϊοντικές Προσφορές

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 9 Πηγές Καινοτομίας Υψηλό Χαμηλό Ανάπτυξη Οδηγούμενη από την Τεχνολογική Εξέλιξη Ανάπτυξη με βάση το Χρήστη Βελτιώσεις Οδηγούμενες από το Χρήστη Ταυτόχρονη Ανάπτυξη Τεχνολογίας/ Αγοράς Νέες Εφαρμογές και Συνδυασμοί Τεχνολογιών

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 10 Πλαίσιο Ορισμού Νέας Καμπύλης Αξίας Η δοκιμασία των προϊοντικών κατηγοριών Η αλλαγή στον ορισμό του καταναλωτή Η επανεξέταση του σκοπού και της έκτασης της λύσης Η διαδικασία αρωγής του πειραματισμού

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 11 Το Μοντέλο Νέας Καμπύλης Αξίας Νέα Καμπύλη Αξίας Αύξηση ΔημιουργίαΚαταστροφή Ελάττωση Ποια νέα στοιχεία πρέπει να δημιουργηθούν τα οποία δεν προσφέρονταν πριν από τη βιομηχανία Ποια στοιχεία πρέπει να καταστραφούν τα οποία η βιομηχανία τα θεωρούσε δεδομένα Ποια στοιχεία πρέπει να προσφερθούν σε μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με όλη την υπόλοιπη βιομηχανία Ποια στοιχεία πρέπει να προσφερθούν σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με όλη την υπόλοιπη βιομηχανία

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 12 Διαδικασία σχεδιασμού αφορά τη δημιουργία & ανάπτυξη της κεντρικής ιδέας, της φυσικής μορφής, των τεχνικών και των τεχνολογικών προδιαγραφών των διάφορων πιθανών υποσυστημάτων  Το βιομηχανικό σχέδιο  Το τεχνικό-τεχνολογικό σχέδιο

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 13 Χαρακτηριστικά Επιτυχημένου Προϊοντικού Σχεδιασμού η εργονομία (ergonomic), η λειτουργικότητα (functional), η δυνατότητα επιδιόρθωσης (serviceable) και η δυνατότητα εύκολης μαζικής παραγωγής (manufacturable).

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 14 Αρχιτεκτονική Διάταξη Προϊόντος η κυκλικότητα (iterative) (Design- build-test cycles) η ολοκληρωσιμότητα (integrative) και η επικέντρωση στο χρήστη (user centered)

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 15 Κύκλος DBT Προϊοντικός Στόχος Παρούσα Κατάσταση Εντοπισμός προβλήματος Εναλλακτική 1 Εναλλακτική ν 1 ν Εκτίμηση Αποτελεσμάτων ΣχεδιασμόςΥλοποίησηΈλεγχος Κενό Εντοπισμός Σχεδιαστικού Προβλήματος Σύλληψη ΕναλλακτικώνΥλοποίηση Πρωτοτύπων Δοκιμαστικές Χρήσεις Αποτυχία Επιτυχία

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 16 Πρωτότυπα Πρωτότυπο ορίζεται το πρώτο εξαγόμενο προϊόν το οποίο η επιχείρηση θεωρεί ότι προσεγγίζει εμφανισιακά και λειτουργικά το επιθυμητό τελικό προϊόν. Εργαλεία Ολοκλήρωσης, Ανάδρασης, Επικοινωνίας, Εκμάθησης

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 17 Κατηγορίες Πρωτοτύπων Επίπεδα μοντέλα δυο διαστάσεων. Μη λειτουργούντα τρισδιάστατα μοντέλα Λειτουργούντα πρωτότυπα. Δοκιμαστικές εκδόσεις. Πιλότοι ή μοντέλα παραγωγής

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 18 Δομημένες vs. Ολοκληρωμένες Αρχιτεκτονικές Δομημένη ΑρχιτεκτονικήΟλοκληρωμένη Αρχιτεκτονική Φορητοί Υπολογιστές Προσωπικοί ΥπολογιστέςΥπολογιστές Παλάμης Απλή αντιστοίχηση μεταξύ των λειτουργικών τμημάτων. Υψηλή σχεδιαστική ευελιξία. Εικονική ολοκλήρωση. Το κύριο πρόβλημα είναι ο έλεγχος της λειτουργικότητας πυρήνα του συστήματος, δηλαδή του αποτελέσματος της σύζευξης των διαφορετικών υποσυστημάτων. Πολύπλοκη αντιστοίχηση μεταξύ των λειτουργικών τμημάτων. Ολοκληρωσιμότητα και σχεδιαστική ακεραιότητα. Ανύπαρκτη ή εξαιρετικά χαμηλή σχεδιαστική ευελιξία. Κάθετη ολοκλήρωση. Το ζητούμενο είναι η μείωση του ρίσκου μέσω της σχεδιαστικής ανελαστικότητας.

Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας 19 Τέλος 8ης Συνάντησης