Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ευχαριστίες στον καθηγητή κ. Στάμο T. Καραμούζης, Regis Univ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Στάμος T. Καραμούζης, Ph.D. ΤΕΙΘ 2005.
Advertisements

Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
Περιοχή / οικόπεδο πρόγραμμα / απαιτήσεις ιδιοκτήτη πολεοδομικοί κανονισμοί δομικά υλικά και προϊόντα κατασκευαστικό περιβάλλον... παρόμοιες επιλύσεις.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΜΑΘΗΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ Διδάσκουσα:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ (MS PROJECT) Διαμόρφωση πόρων Νίκος Μαστρογιάννης Διδάκτορας Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων Παν/μίου Πατρών Προσαρμοσμένο από.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Xαρτογράφηση Εννοιών. Εννοιολογικοί χάρτες Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία.
« Οι μαθητές εκπαιδεύουν μαθητές σε θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου » Ευαγγελία Σιαφαρίκα Υποψήφια Διδάκτωρ Ιατρικής ΕΚΠΑ Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας.
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Η θεωρία επιλογών καταναλωτή κεφάλαιο 21 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part of.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Προσφορά, ζήτηση και κυβερνητική παρέμβαση Κεφάλαιο 6 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of.
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Προγραμματισμός Δράσεως Επιχειρήσεων.
«Η επίδραση του είδους ηγεσίας στη γονεϊκή εμπλοκή στην
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Φυσική Δραστηριότητα και Πρόληψη των Χρόνιων Παθήσεων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Project: Εθισμός στο Internet
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Εργαςτηριο διαχειριςης εργων (Ms Project)
Living with Church Growth
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ GRUNDTVIG
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
<<MOOCS AND WEBINARs>>
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Ενημέρωση για eTwinning
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
ThinkBiz.
Κεφάλαιο 11: Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ιδρύθηκε το 1925
Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Κεφάλαιο 17: Διαδικασίες και Συστήματα Ελέγχου
Κεφάλαιο 4: Ηθική Συμπεριφορά και Κοινωνική Ευθύνη
Κεφάλαιο 9: Θεμελιώδεις Αρχές της Οργάνωσης και Οργανωτικός Σχεδιασμός
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ευχαριστίες στον καθηγητή κ. Στάμο T. Καραμούζης, Regis Univ.

Περίγραμμα Παρουσίασης Ορισμοί Διαδικτυακό Πανεπιστήμιο (ΔΠ) Τριτοβάθμια εκπαίδευση στις ΗΠΑ Παραδείγματα ΔΠ Ενός ΑΕΙ Εταιρικής συνεργασίας Πολλαπλών ΑΕΙ Θεμελιώδης Αρχές Επιτυχίας

Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ορισμοί

Διαδυκτιακό Πανεπιστήμιο (ΔΠ) Ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα το οποίο διευθετεί τις εκπαιδευτικές διαδικασίες μέσω τεχνολογιών διαδικτύου. Μετάδοση γνώσης Επικοινωνία Εγγραφές & άλλες διοικητικές υπηρεσίες Υπηρεσίες βιβλιοθήκης Συμβουλευτικές υπηρεσίες Εξυπηρέτηση κοινωνικών αναγκών...

Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Διετή Κολέγια (Community Colleges) Τεταρτοετή Κολέγια/Πανεπιστήμια Ιδρύματα (ΑΕΙ)

Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ΑΕΙ ΔημόσιαΙδιωτικά Μη Κερδοσκοπικά Κερδοσκοπικά

Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Κατηγορίες ΔΠ Ενός ΑΕΙ Εταιρικής συνεργασίας Πολλαπλών ΑΕΙ

Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ ΔΠ ενός ΑΕΙ

NYU Online Ιδρύθηκε: Νοέμβριος 1998 Κερδοσκοπικό τμήμα του New York University Επένδυση $25εκ. Επίτευγμα 7 μαθήματα Άγνωστος αριθμός φοιτητών Έκλεισε το Δεκέμβριο του 2001

University of Maryland University College Ιδρύθηκε: 1949 Παρούσα περίοδο > φοιτητές 500 μαθήματα 66 προπτυχιακούς τίτλους σπουδών (πτυχία & πιστοποιητικά) 56 μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών

UMUC online Κερδοσκοπικό τμήμα του University of Maryland University College Χρηματοδότηση $20εκ. Έκλεισε το 2001

University of Phoenix Online Ιδρύθηκε: 1976/1989 ΑΕΙ κερδοσκοπικού χαρακτήρα Περίοδο 4-5 εβδομάδων Παρούσα περίοδο 213,000 εγγεγραμμένοι (May 2004) 109,000 attending via the Internet through the University’s Online Campus 44 πτυχία

Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Εταιρικής Συνεργασίας ΑΕΙ και εταιρία

ΔΠ Εταιρικής Συνεργασίας Εκπαιδευτική Φιλοσοφία Μέλη ΔΕΠ Προγρ. Σπουδών & Περιεχόμενο Μαθημάτων Branding Παραγωγή Μαθημ. Licensing Υλικού Φιλοξενία & Μετάδοση Μαθημάτων Μάρκετινγκ Εγγραφές Τεχν. Υποστήριξη ΕταιρίαΑΕΙ

ΔΠ Εταιρικής Συνεργασίας University Alliance (Bisk Education) Bisk Education, Inc., founded in 1971 by Nathan M. Bisk, is the nation’s largest exclusive e-learning provider. Together with its educational partners, including Villanova University, Tulane University, University of South Florida, Regis University, Saint Leo University, Jacksonville University, Florida Institute of Technology, The University of Scranton and Nova Southeastern University, Bisk makes available online an extensive array of the most in-demand degree and certificate programs for working professionals. Total enrollments in these programs exceed 250,000. Embanet Knowledge

Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ ΔΠ Πολλαπλών ΑΕΙ κοινοπραξία ΑΕΙ

Παραδείγματα California Virtual University Southern Regional Electronic Campus JesuitNET Connecticut Distance Learning Consortium Western Governors University

California Virtual University Πύλη (Portal) Τρέχον έτος ~ 153 ΑΕΙ > 4,500 μαθήματα Δεν χορηγεί τίτλους

Southern Regional Electronic Campus Πύλη (Portal) ΑΕΙ από 16 νότιες πολιτείες 2012 ~250 ΑΕΙ > 7,000 μαθήματα > 250 πτυχία Δεν χορηγεί τίτλους Πρόβλημα: Δίδακτρα (in/out-state)

JesuitNET Ιδρύθηκε το ΑΕΙ Ιησουϊτών Υπηρεσίες Πύλη (Portal) Ανάπτυξη Μαθημάτων Δεν χορηγεί τίτλους Χρηματοδότηση Συνδρομές ΑΕΙ Ομοσπονδιακές επιχορηγήσεις ($2,2εκ)

Connecticut Distance Learning Consortium Ιδρύθηκε: Φθινόπωρο 1996 ~ 46 ΑΕΙ > 5,000 φοιτητές > 400 μαθήματα > 25 πτυχία 2003: $1εκ προϋπολογισμό λειτουργικών εξόδων

Connecticut Distance Learning Consortium Charter Oak State College Ενοποιεί μαθήματα σε πτυχία Δίδακτρα επιστρέφουν στο ΑΕΙ Πηγή Εσόδων Πολιτειακή χρηματοδότηση Προσφορά τεχνικής υποδομής Τεχνική υποστήριξη στα μέλη ΑΕΙ

Western Governors University Ιδρύθηκε 1996/1998 από την WGA κυβερνήτες 19 U.S. states Μαθήματα από ΑΕΙ & εταιρίες Τίτλοι με πιστοποίηση επάρκειας (WGU) Σήμερα > 50 τίτλοι σπουδών Μέσος όρος ολοκλήρωσης προπτυχιακών: 35 μήνες 38,000 σπουδαστές από 50 states The average age is 37 (student ages range from 17 to 85 years old) 68% work full time; 13% work part time

Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Θεμελιώδεις Αρχές για ένα επιτυχημένο ΔΠ

1 η Αρχή Το ΑΕΙ πρέπει να προσδιορίσει ξεκάθαρα τη σχέση μεταξύ της αποστολής του ιδρύματος και της λογικής να βρεθεί στο Διαδίκτυο. Ταιριάζει με την αποστολή; Πως την επεκτείνει;

2 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να υιοθετήσει μια ενιαία εκπαιδευτική φιλοσοφία που να οδηγεί τις τεχνολογικές επιλογές. Σαφείς αλλά ευπροσάρμοστες αποφάσεις για την τεχνολογία

3 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να είναι σε θέσει να υποστηρίζει διαφορετικούς μηχανισμούς παροχής εξ. αποστάσεως μάθησης ή επαρκώς να αιτιολογήσει την ανάγκη αλλαγής.

4 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να δομήσει ένα σωστό οικονομικό διακανονισμό προς όφελος όλων των εμπλεκομένων.

5 η Αρχή Το ΔΠ πρέπει να προσδιορίσει το είδος του φοιτητικού πληθυσμού. Παραδοσιακούς, μη-παραδοσιακούς, περάτωσης πτυχίου, μεταπτυχιακούς, μετεκπαίδευσης;

“We will not succeed by attempting to create virtual imitations of existing institutions.” -- Geoffrey M. Cox, provost, Cardean University (in Change, November/December 2000)

Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ.