3-month Marketing Plan Summer 2014. Spring Goals & Evaluation Website Ετοιμάσαμε το υλικό και μένει η υλοποίηση Survey Θα τρέξει το καλοκαίρι που είναι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CC – Chemical Creativity
Advertisements

Marketing ( newsletters)
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΗΝΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ.
3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
BizExperts. ΤI EINAI ? Πρόκειται για μια δυναμική πλατφόρμα παροχής όλων των υπηρεσιών που έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις Πρόκειται για.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ BSc ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Archimedean Academy Mr. Panagiotis Tsakalis 3rd/4th Grade Greek Language Days/Months/Seasons Pronunciation & Spelling Review Study Packet *Click anywhere.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΝΕΕΣ ΔΙΑΤΙΜΗΣΕΙΣ από την 1η Σεπτεμβρίου 2017
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Proposal.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Πως δημιουργούμε ένα Wiki στο PBWorks
4 ΕΠΟΧΕΣ.
Ρομαντισμός.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΡΓΟΥ
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Επιλογή Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου
2010 Μηνιαίο ημερολόγιο Μπορείτε είτε να εκτυπώσετε αυτό το πρότυπο για να το χρησιμοποιήσετε ως ημερολόγιο τοίχου είτε να αντιγράψετε τη σελίδα ενός μήνα.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Το Καλοκαίρι είναι μία από τις αγαπημένες μας εποχές γιατί τελειώνουν τα σχολεία, πάμε στις παραλίες, τρώμε παγωτά και κάνουμε διακοπές.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ.
Ημερολόγιο ακαδημαϊκού έτους
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΕΡΕΥΝΑ ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ Σε ασφαλισμένους και συνταξιούχους του ΟΑΕΕ
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Προφίλ Facebook.
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Biz Experts
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Social Media Networks.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3-month Marketing Plan Summer 2014

Spring Goals & Evaluation Website Ετοιμάσαμε το υλικό και μένει η υλοποίηση Survey Θα τρέξει το καλοκαίρι που είναι όλοι πιο χαλαροί (Ιούλιο και Αύγουστο) Marketing Social networks: σταθερά 1 post/μέρα Download demo: έτοιμο υλικό για απαντητικά και στρατηγική, μένει η υλοποίηση Youtube channel: δεν είχαμε κωδικούς και δημιουργήσαμε καινούριο, ανεβάζουμε ακόμα υλικό

Spring Goals & Evaluation Blog Newsletter Έχουμε 1 post/week από 20/3- 26/5 Βάσει Google Analytics είχαμε αύξηση στην κινητικότητα αλλά δεν είναι και σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα. Θέλει να δούμε τι θεματολογία που τραβάει περισσότερο Έφυγε ένα newsletter αρχές Μαΐου σε όλους, ακόμα και σε αυτούς που δεν είναι πελάτες μας και έχουμε τα στοιχεία τους από αλλού

Summer Plan Blog Website Newsletter Offer Marketing Survey

Blog Παραμένουμε στο 1 post την εβδομάδα (τουλάχιστον για τον Ιούνιο) Το ebook θα ανέβει Ιούλιο για να μαζέψουμε leads Σταδιακά να αρχίσουν τα guest posts από Κρυπωτό/Τσίγκο Θεματολογία: Καλύτερα να επικεντρωθούμε σε ασφαλιστικά νέα, τα tips δεν δουλεύουν και τόσο

Website Υπάρχει υλικό και έχει μείνει μόνο η υλοποίηση και να σχεδιαστούν οι νέες σελίδες που θα χρειαστούν Επίσης θα αλλάξει και η σχεδίαση του blog Για όλα αυτά θα σταλεί newsletter όταν είναι έτοιμα(πιθανότατα τέλος Ιουνίου)

newsletter 1 κάθε μήνα κατά τα γνωστά Τι νέο κάναμε Καινούριο site 1 blogpost Από δω και πέρα στέλνουμε μόνο σε: Ενεργούς πελάτες Ανενεργούς πελάτες Leads Όχι σε όσους δεν μας έχουν δώσει άμεσα τα στοιχεία τους (θα spamάρουμε μόνο στις γέφυρες)

Offer Το βασικότερο είναι να φύγει όταν ετοιμαστούν οι γέφυρες με τη BB να τρέξουμε και ένα offer για τους υπάρχοντες πελάτες όπου θα προσφέρουμε έκπτωση για κάθε σύσταση ή κάτι σχετικό

Marketing Να δούμε για banner και γενικά κάποιο είδος διαφήμισης Τι budget θα υπάρχει και πόσα μπορούμε να διαθέσουμε Σταδιακά να αρχίσουμε να τρέχουμε και όλα τα υπόλοιπα(LMS, YouTube, etc), να υπάρχει υλικό για το πρόγραμμα διαθέσιμο σε social networks Να ολοκληρωθούν τα απαντητικά s μέχρι 30/6

survey Θα τρέξει το δίμηνο Ιούλιος-Αύγουστος που όλοι είναι πιο χαλαροί γενικά, έτσι ώστε Σεπτέμβρη να προχωρήσουμε σε αξιολόγηση των αποτελεσμάτων