11 Νοεμβρίου 2009 Ναθαναήλ Δημήτρης Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών Μονάδα Εργονομίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
GLOBAL COLLEGE Security Services & VIP Protection.
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Προηγμένη Εφαρμογή Ιστού Διαχείρισης Δεδομένων Βιοεπιστημών Διπλωματική Εργασία του Γεωργίου Πρέκα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
Πληροφοριακές ανάγκες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus HMΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ.-Ι.Κ.Υ. Workshop 2: Προβλήματα στην κινητικότητα φοιτητών.
Κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης ψηφιακού υλικού Ενότητα «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών συλλογών»
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ
Κανονικοποίηση, συναρτησιακές εξαρτήσεις
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα» Ενημέρωση για τις τέσσερις Θεματικές Προσκλήσεις Υποβολής Προτάσεων Συγγραφής Βιβλίων.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
E-συνταγογράφηση: μελέτη ευχρηστίας και στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής εφαρμογής Νίκος Μαρμαράς & Βασίλης Τσάγκας Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Αποτελέσματα και Απολογισμός του Έργου στο ΤΕΙ Αθήνας Νατάσα Καραπανάγου Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
Υπηρεσίας Πληροφορικών Υποδομών
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Στατιστική Επιχειρήσεων
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Παρουσίαση Γραφείου Διασύνδεσης ΟΠΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

11 Νοεμβρίου 2009 Ναθαναήλ Δημήτρης Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών Μονάδα Εργονομίας

E.M.Π. Μονάδα Εργονομίας 2 Παρατηρήσεις για την ευχρηστία των ιστοτόπων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Από τους πρώτους κλάδους με παρουσία στο διαδίκτυο αλλά με μεγάλη ποικιλία Σε πληροφορία Από δομή του ιδρύματος με χρόνο ημίσειας ζωής πάνω από 10 χρόνια Αναβολή διάλεξης με χρόνο ημίσειας ζωής 2-3 ημέρες Σε είδη χρηστών Από εσωτερικούς /εξωτερικούς Φοιτητές / ακαδημαϊκούς / διοικητικούς Μελλοντικούς φοιτητές...με την έννοια της ανάγκης προσέλκυσης πελατών Επιχειρήσεις Σε απόψεις και ελευθερία για το σχεδιασμό και την αισθητική Site του γραφείου διασύνδεσης Site του εργαστηρίου Χ Site του Τμήματος Ψ Site του κέντρου Η/Υ

E.M.Π. Μονάδα Εργονομίας 3 Μερικές απλές παρατηρήσεις  σε ποσοστό 20% δεν μπορώ να βρώ το πρόγραμμα σπουδών, συχνά όταν το βρίσκω δεν διασφαλίζομαι για την εγκυρότητά του  δεν μπορούσα να βρώ ποιός είναι ο διδάσκων ενός μαθήματος (30% σε ελληνικά ΑΤΕΙ, και 10% σε ΑΕΙ)  στο 60% των περιπτώσεων δεν μπορούσα να εντοπίσω τα s διδασκόντων σε ΑΤΕΙ και 20% σε ΑΕΙ Και αυτά όχι μόνο μέσα από τον επίσημο ιστότοπο (αν ορίζεται μονοσήμαντα επίσημος ιστότοπος) αλλά και μέσω μηχανών αναζήτησης.

E.M.Π. Μονάδα Εργονομίας 4 Στο διαδίκτυο, τα περισσότερα πανεπιστήμια δείχνουν σαν να αποτελούν έναν χαλαρό συνασπισμό από απόλυτα ανεξάρτητες οντότητες.....Το ίδιο ισχύει για σχολές, τμήματα, εργαστήρια, διοικητικές υπηρεσίες κλπ. Η ανομοιογένεια δεν είναι μόνο αισθητική, δομική και εννοιολογική. Συχνά υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά στον πλούτο της πληροφορίας Η ιδιομορφία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων: ημι-ανεξάρτητες οντότητες υπό την ίδια στέγη

Ίδρυμα Σχολή Τμήμα Τομέας Τμήμα Ίδρυμα Σχολή Τομέας Πλήρως αποκεντρωμένη Κάτω από το ίδρυμα υπάρχουν μόνο οι κεντρικές υπηρεσίες Πλήρως κεντροποιημένη Ένας ιστότοπος με κεντρικό σχεδιασμό και διαχείριση Για αυτό το λόγο υπάρχουν δύο ακραίες αρχιτεκτονικές επιλογές για εκπαιδευτικά ιδρύματα Αίσθηση μη συνοχής Ασυνέπεια στον τύπο, την ονοματολογία και τον πλούτο της πληροφορίας Αίσθηση συνοχής και συνέπειας δυσκολία στη διαχείριση, ακαμψία

E.M.Π. Μονάδα Εργονομίας 6 Τομέας Τμήμα Η συχνή μέση λύση, η μερική επικάλυψη παράγει διπλές και τριπλές εκδόσεις της ίδιας οντότητας Σχολή Τμήμα Τομέας Ίδρυμα Σχολή Δύο sites του τμήματος, 2 του τομέα, 2 του εργαστηρίου Όπου υπαρχουν υπερσύνδεσμοι απλά δημιουργείται μια αίσθηση ασάφειας, Όπου δεν υπάρχουν μπορεί κάποιος να ξεγελαστεί και να μην ανακαλύψει ποτέ το ¨Ζωντανό site” Πέφτει δηλαδή σε νησίδες με ανεπίκαιρη πληροφορία. Η ποιότητα της πληροφορίας ενός ιστοτόπου δεν καθορίζεται τόσο από το εάν κάπου υπάρχει έγκυρη και επίκαιρη πληροφορία όσο από το πόση μη έγκυρη και μη επικαιροποιημένη παραμένει στο σύστημα

E.M.Π. Μονάδα Εργονομίας 7 Δεν είναι ασύνηθες να υπάρχουν πάνω από 3 διαφορετικές σελίδες για ένα καθηγητή, Τμήμα Α Τομέας Α-Β Καθηγητής Χ Τομέας Α-Β Καθηγητής Χ προσωπική Καθηγητής ΧΕργαστήριο Ζ Καθηγητής Χ Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και για περιγραφή μαθήματος, ή και για διαδικασίες του ιδρύματος ή της σχολής. Η εμπειρία πλοήγησης είναι συχνά γεμάτη χάσματα, κλειστές πόρτες και εγκαταλελειμμένα δωμάτια....ξαναγυρνάς από εκεί που ήρθες...

E.M.Π. Μονάδα Εργονομίας 8 Όπως δεν είναι ασύνηθες να υπάρχει μεγάλη διαφορά σε ποιότητα και πλούτο πληροφορίας μεταξύ τμημάτων του ίδιου ιδρύματος Ίδρυμα Τομέας Α-Γ Καθηγητής Χ Τομέας Α-Β Καθηγητής Χ προσωπική Καθηγητής Χ Εργαστήριο Ζ Τμήμα Β Τμήμα Α

E.M.Π. Μονάδα Εργονομίας 9 Αν για τον εξωτερικό επισκέπτη τα πράγματα είναι συχνά δύσκολα, το ίδιο ισχύει και για τους εσωτερικούς Ίδρυμα Πλατφόρμα e-learning Καθηγητής Χ προσωπική Τομέας Χ-1 Πλατφόρμα e-learning Τμήμα Χ Πραγματικό παράδειγμα από μεγάλο ελληνικό ΑΕΙ Εργαστήριο Χ πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται κατα το δοκούν

E.M.Π. Μονάδα Εργονομίας 10 Ένα καλό παράδειγμα: Συνέπεια & Ευελιξία

E.M.Π. Μονάδα Εργονομίας 11 Σύντομη περιγραφή μαθήματος. Νοσηλευτική & Μηχανολογία