Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης. Κοινωνία Το σύνολο των ανθρώπων που συμβιώνουν σε κάποιον τόπο ή σε μία ιστορική περίοδο Εναλλακτικά: η διαρκής στο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Advertisements

Το κάπνισμα στην ζωή μας
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η οριοθέτηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Εισαγωγή στην ασφάλεια στο διαδίκτυο
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
10. Ο άνθρωπος στο αρχικό του μεγαλείο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΠΕΡΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Πειθαρχία.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΛΗΞΗΣ σε μαθητές Γυμνασίου του Δήμου Παύλου Μελά.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
«εάν όλοι βοηθούσαμε ο ένας τον άλλον, κανένας άνθρωπος δεν θα ήταν εξαρτημένος από την τύχη» ~ Μένανδρος ~
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης. Τι είναι Σχέση; Πράξη του «σχετίζεσθαι» μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων Συναισθηματική ή άλλη Σύνδεση Σύνδεση αίματος.
Ιστορία της φιλοσοφίας: Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης Σ. Σταυριανέας Τμήμα Φιλοσοφίας Παν/μίου Πατρών 14/10/2015.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης. Τι είναι πρόβλημα; Πρόβλημα είναι μία κατάσταση, η οποία: 1. Χρήζει αντιμετώπισης 2. Απαιτεί λύση Η λύση δεν είναι γνωστή,
2 ο ΔΣ Χρυσούπολης Ε΄ τάξη Νοιάζομαι και Δρω. Εθελοντισμός - Εθελοντής Η πρόθυμη δέσμευση ενός ατόμου να εργαστεί χωρίς αμοιβή για ένα καθορισμένο ή αόριστο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Μια από τις σοβαρότερες κριτικές που γίνονται είναι πως: Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
 « Ωστε από τη φύση, γίνεται δούλος εκείνος που είναι κατάλληλος να γίνει το κτήμα ενός άλλου ανθρώπου, και για αυτόν τον λόγο γίνεται δούλος ». Αριστοτέλης,
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Το Δίκαιο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
H ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Γιαννάκης Κουμίδης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης

Κοινωνία Το σύνολο των ανθρώπων που συμβιώνουν σε κάποιον τόπο ή σε μία ιστορική περίοδο Εναλλακτικά: η διαρκής στο χρόνο συνεργατική ομάδα, τα μέλη της οποίας ανέπτυξαν οργανωμένα πρότυπα σχέσεων μέσω της διαρκούς αλληλεπίδρασής τους

Τι είναι στερεότυπο; Ορισμός (τυπογραφία): μια μεταλλική μήτρα που χρησιμοποιείται για να τυπώνει πανομοιότυπες και επαναλαμβανόμενες εικόνες των τυπογραφικών στοιχείων

Προέλευση Ο Walter Lippmann ( ), δημοσιογράφος, εισήγαγε τον όρο το 1922, δείχνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι εφαρμόζουν την ίδια – επαναλαμβανόμενη – εικόνα στην εντύπωση που σχηματίζουν για μια ομάδα και τα μέλη της.

Αντικειμενικότητα; Όχι δα… Κοινωνική πραγματικότητα Συναισθήματα

Τι χρώμα γυαλιά φοράτε;

Χρησιμότητα στερεότυπων Βάζουν «τάξη» στην πραγματικότητα Είναι το «κάστρο» της παράδοσής μας Προβάλλουν: Αξίες Κοινωνική θέση Δικαιώματα Παρέχουν Ασφάλεια

4+2 Ανθρώπινες Ανάγκες 1. Ασφάλεια (βεβαιότητα, άνεση, σιγουριά) 2. Ποικιλία (διαφορετικότητα, έκπληξη, αλλαγή) 3. Σημαντικότητα (εξαιρετικότητα, μοναδικότητα) 4. Σχέση (αγάπη, σύνδεση, ένωση) 5. Ανάπτυξη (επέκταση, κατανόηση, μεγάλωμα) 6. Προσφορά (ανιδιοτέλεια, μοίρασμα, δόσιμο)

ΑσφάλειαΠοικιλία ΣημαντικότηταΣχέση Στερεότυπα

Άσκηση Γράψτε ένα θετικό στερεότυπο που έχετε. Στη συνέχεια, γράψτε τουλάχιστον 3 τομείς της ζωής σας στους οποίους σας βοηθά αυτό το στερεότυπο και άλλους 3 που σας βλάπτει – εμποδίζει Κάντε το ίδιο με ένα αρνητικό στερεότυπο και καταγράψτε 3 τομείς της ζωής σας που σας βοηθά και άλλους τρεις που σας βλάπτει αυτό το στερεότυπο

Έχουμε απ’ όλα! Στερεότυπα ΘετικάΑρνητικά Οι Έλληνες είναι γλεντζέδεςΟι Έλληνες είναι απατεώνες Οι ξανθές και γαλανομάτες είναι όμορφες Οι ξανθές είναι χαζές Οι Σκωτσέζοι είναι τσιγκούνηδεςΟι Ιταλοί είναι κομψοί Οι άντρες είναι δυνατοίΟι άντρες είναι αναίσθητοι Οι γυναίκες είναι συναισθηματικέςΟι γυναίκες είναι γκρινιάρες Η δουλειά είναι δημιουργίαΗ δουλειά είναι ρουτίνα Ο γάμος είναι ευτυχίαΟ γάμος είναι σκλαβιά Τα λεφτά είναι ασφάλειαΤα λεφτά είναι πηγή κακού

Μια «στημένη» παρεξήγηση… Joshua Bell Washington Metro Station 2007

«Τα κορίτσια είναι από τη φύση τους πιο συναισθηματικά, πιο ευαίσθητα, λιγότερο ορθολογικά, γι’ αυτό δεν αριστεύουν στα μαθηματικά. Τα αγόρια δεν τα καταφέρνουν στα φιλολογικά  είναι καμωμένα για τις θετικές επιστήμες»

Το Σύνδρομο του Πυγμαλίωνα Πράξεις (προς τους άλλους) Πεποιθήσεις των άλλων (για εμάς) Πράξεις των άλλων (προς εμάς) Πεποιθήσεις (για εμάς)

Ο Σωκράτης είχε τη λύση! Τριπλό Φίλτρο: Είναι Αλήθεια; Είναι Καλό – Θετικό – Αγαθό; Είναι Χρήσιμο;