…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παντοσίτη Δήμητρα! Κωστανιάν ΜαρίΛουίζ! Κυριαζή Αναστασία!
Advertisements

ΛΕΜΕ ΌΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
BULLYING Σταμάτα τώρα πριν δημιουργήσεις ψυχολογικό τραύμα.Yπάρχουν πολλές μορφές BULLYING.
ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ 5 ΟΜΑΔΕΣ Ομάδα 1 ( Τι είναι το Διαδίκτυο ) Ομάδα 2 ( Πλεονεκτήματα Και Μειονεκτήματα Του Διαδικτύου ) Ομάδα 3 ( Αναζήτηση.
Τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ του Διαδικτύου Στίχοι οι μαθητές της Στ΄2.
«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - Bullying Πείτε Όχι Στο Bullying Αλλά Πείτε Ναι Στην Φιλία! Ποτέ Μην Αφήσεις Τον Άλλων Να Σε Ελέγχει! Μίλα Στον καθηγητή Σου! Μίλα.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
Project - Βιωματικής Δράσης ‘Το σχολείο που μας αξίζει’ Σχολική και Κοινωνική Ζωή Τμήμα Α4 2 ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.
ΑΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑΞΗ: κανόνες συμπεριφοράς, Αναλυτικό Πρόγραμμα, δραστηριότητες λειτουργία και συμπεριφορά > πειθαρχία > σχολικό ήθος Η αταξία προσβάλλει.
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 15 Νοεμβρίου 2013.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Μπορεί όλοι να είμαστε διαφορετικοί αλλά είμαστε όλοι ίσοι.
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
«Σχολικός εκφοβισμός και κυβερνο-εκφοβισμός»
Διαχείριση κρίσεων στην σχολική τάξη
ΘΕΜΑ: «Χαρακτηριστικά εφήβου και η συγκρότηση της ταυτότητας του: το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού» Μάθημα: Δια Βίου Μάθηση Υπεύθυνη καθηγήτρια: Δρ.
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
PROJECT Κοινωνικα Ευαλωτεσ Ομαδεσ
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Batman The Anti-Bullying Hero
ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: Η ΝΕΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η βία μεταξύ των παιδιών ήταν ένα πρόβλημα χωρίς όνομα που τα τελευταία χρόνια γιγαντώθηκε και έγινε ιδιαίτερα σοβαρό. 0.
ΤΟ ΒULLYING ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Το bullying δεν είναι παιχνίδι Στ Τάξη 15ο Δ.Σ. Χανίων
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Σχολικός εκφοβισμός Bullying
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ενδοσχολική βία Μαθητές: Υπεύθυνη Καθηγ.: Κα. Τσούτσουρα Α.
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ένα σύστημα αξιολόγησης των ανθρώπινων πράξεων. Η ανάπτυξη της ηθικότητας αποτελεί το βασικό πυρήνα της διαδικασίας κοινωνικοποίησης του παιδιού.
Διάλεξη 3: Θεωρίες για την ηθική ανάπτυξη των παιδιών
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Γενικό Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Όλοι ίσοι – όλοι διαφορετικοί:
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη, απρόκλητη παρενόχληση, κάποιου παιδιού το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02

θύμιζε ένα σύνολο ανθρώπων με παρόμοια χαρακτηριστικά. Όλοι φάνταζαν πανομοιότυποι και η χώρα ήταν μια κοινωνία ομοιογένειας…

Τώρα πια οι άνθρωποι διαφέρουν. Όχι μόνο στη προσωπικότητα και στα προσωπικά τους χαρίσματα αλλά και ως προς  το χρώμα,  τη γλώσσα,  τη θρησκεία και  την κουλτούρα

Στη πατρίδα μας εισέρχονται τα τελευταία χρόνια τεράστιες μάζες ανθρώπων από κύματα μετανάστευσης, διαφορετικής εθνικότητας, φύλου, χρώματος.

 Οι άνθρωποι κάποιες φορές κατακρίνουν τη διαφορετικότητα σε πολλούς τομείς και δεν σέβονται τους συνανθρώπους τους…

σημαίνει ότι αποδέχομαι τον τρόπο σκέψης & συμπεριφοράς του, τις απόψεις του, τις παραδόσεις του και γενικότερα τον τρόπο ζωής του.

Αυτή την τεράστια αλλαγή κάποιοι Έλληνες πολίτες δεν τη θέλουν, δεν τους αρέσει. Δυσκολεύονται να καταλάβουν ότι οι εποχές και τα πράγματα αλλάζουν και μένουν κολλημένοι στο παρελθόν. Έτσι κατακρίνουν και απορρίπτουν οτιδήποτε διαφορετικό. Προσπαθούν να διώξουν μακριά τους ξένους, γιατί τους θεωρούν κακή επιρροή, αυτούς και τα παιδιά τους.

Οι ξένοι δεν έρχονται εδώ για να «καταστρέψουν τη ζωή μας». Στη χώρα τους η κατάσταση είναι άσχημη και αφήνουν πίσω τους τα πάντα για να βρουν κάτι καλύτερο, χωρίς να ξέρουν που πηγαίνουν και τι θα κάνουν.

Θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος σκέψης μας και η κοινωνία μας να συνεργασθεί αρμονικά. Σ’ αυτό θα βοηθήσουμε όλοι: από τους παππούδες μέχρι τα μικρά παιδιά που τώρα ξεκινούν την πορεία τους στη ζωή.

Από τη θέση μας ως μαθήτριες θα βοηθήσουμε: θα εντάξουμε τα παιδιά αυτά στην παρέα μας, δεν θα τα αφήσουμε να είναι μόνα τους ή να πέσουν θύματα σχολικού εκφοβισμού, φαινόμενο συχνό στις μέρες μας.

 Αντέδρασε στην αδικία υποστήριξε τον ψυχολογικά αδύναμο!  Δράσε πριν να είναι πολύ αργά!

Η οποιαδήποτε σιωπή και εσκεμμένη άγνοια θεωρείται συνενοχή. Όταν βρεθώ στη θέση της παρατηρήτριας του σχολικού εκφοβισμού (bullying), θα ενεργήσω. Δεν θα σωπάσω!