ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ : ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014  ΜΑΪΟΣ 2014 ΚΑΤΣΑΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, 21016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Πρόγραμμα αντιμετώπισης Μεταβολικού Συνδρόμου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
Πυραμίδα Υγιεινής Διατροφής
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Διατροφή και υγεία «Οι κακοί ζουν για να τρώνε και να πίνουν, ενώ οι καλοί τρώνε και πίνουν για να ζήσουν» ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΣΤ τάξης 3ου Δ.Σ. Νάξου,
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Ομάδα εργασίας ( ΚΙΤΡΙΝΗ ) : Δημήτρης Γ. Βασίλης Κ. Μαρία Γ. Νεκταρία Λ. Συντονιστές καθηγητές : Καραΐσκου Ελισάβετ, Πιτσιλαδής Βασίλης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Στο παρόν project ασχοληθήκαμε με την ποιότητα ζωής. Είναι μια έννοια πολύσημη και υποκειμενική. Επιχειρήσαμε να καταγράψουμε τα βασικά συστατικά της «ποιοτικής.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Δ΄Δημοτικό Σχολείο Λατσιών 2η Τηλεδιάσκεψη Οίκαδε 4 Απριλίου 2011
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Όπως όλοι ξέρουμε, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την υγεία τους. Έχετε σκεφτεί τι φταίει γι' αυτό; Μερικές φορές δεν έχουμε καλή διάθεση.
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
4 η ομάδα ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ Γαρυφαλλής Δημήτρης Γρύλλη Μαρία Καραντάνης Νικόλας Σκεμπές Παναγιώτης Τσακυριού Μαρία Ελιά: από το δέντρο στο … πιάτο μας.
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ «ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΤΡΩΩ:Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ»
Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 4 ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Βύρωνα Ονοματεπώνυμο: Μαρκάκη Μαίρη Διεύθυνση παιδικού σταθμού: Ταύρου 4, Βύρωνας.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Β’ Παρουσίαση Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Ζ’ Παιδικός Σταθμός Νέας Σμύρνης Ροηλίδη Αθανασία A.M
Πρακτική στην κοινότητα.  Γνωριμία διαφόρων ομάδων τροφίμων και ενημέρωση σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες και συχνότητα κατανάλωσης τροφίμων.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Καραβασίλογλου Παρθένα-Ζωή Μπαζιώτη Βενετία Ακ.Έτος : Β΄ εξάμηνο πρακτικής άσκησης ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ Αθήνα 2016
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Πρακτική στην Κοινότητα
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035
Η ελληνική κουζίνα και τα οφέλη της
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
Πρακτική στη Κοινότητα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ εργασια στο μαθημα της οικιακησ οικονομιασ τμημα : α1 δημητρα βλαχιωτη ολγα βογκλη σοφια ανδρικοπουλου δημητρα δενδρινελλη.
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ : ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014  ΜΑΪΟΣ 2014 ΚΑΤΣΑΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, 21016

1 Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ Αφήγηση παραμυθιού, μέσα από το οποίο δινόταν έμφαση στη σημασία της τήρησης της μεσογειακής πυραμίδας  υγεία, αντιμετώπιση εμποδίων, επίτευξη στόχων, βραχυπρόθεσμα, αλλά και μακροπρόθεσμα Σχεδίαση μιας απλουστευμένης μορφής της μεσογειακής πυραμίδας Το τραγούδι της μεσογειακής διατροφής, χορός

« ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ;;;» « ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ;;;» Μ ΟΡΦΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ : ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΝΕΙ ΤΙ ;! Μεγαλούπολη Έμμεση επαφή με τη φύση και τα πολύτιμα προϊόντα της

Ε ΜΜΕΣΟΣ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΣΕ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ Παραμύθι το οποίο έδειχνε ολοφάνερα πώς η παράλειψη των φρούτων, των λαχανικών και του υγιεινού σπιτικού φαγητού μπορεί να οδηγήσει σε δυσάρεστα συμπτώματα και κακή ποιότητα ζωής Παιχνίδι :μουσικές καρέκλες, ακούγοντας τραγούδια για σωστή διατροφή Παιχνίδι : χαλασμένο τηλέφωνο, χρησιμοποιώντας ως «μυστικές λέξεις», υγιεινά τρόφιμα και αθλήματα

Μ ΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ  ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Παρουσίαση του τι πιστεύω εγώ ότι είναι η υγεία πώς & πώς μπορούμε να την προσέχουμε Παρακίνηση για διάλογο και ανταλλαγή απόψεων

Μ ΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ  ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Μορφή χαλαρής κουβέντας : πώς πέρασα την εβδομάδα μου, πώς προσπάθησα να προσέξω την υγεία μου Παρακίνηση για διάλογο !

Υ ΓΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ … Πάρτυ με φρούτα » Μουσικοχορευτικό πρόγραμμα

Τ Ι ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ … Ομάδες τροφίμων Τρόφιμα πλούσια σε ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά για την υγεία Τρόφιμα που καλό είναι να καταναλώνονται πιο αραιά Σωματική δραστηριότητα-παιχνίδι

Τ Ι ΜΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΘΕΛΑ ΤΟΥΣ

Τ Ι ΜΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ … ΌΧΙ ΝΑΙ

ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ….ΑΛΛΑ ΔΕ ΞΕΧΝΑΩ

Σ ΧΟΛΙΑ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Οικογενειακό περιβάλλον : τεράστια επιρροή Ρόλος εκπαιδευτικού : πρότυπο Εκπαιδευτικά προγράμματα  προαγωγή σωστών διατροφικών συνηθειών Εκπαιδευτικός ως επάγγελμα : βαθμός δυσκολίας, δημιουργικότητα, πειθαρχία, θέτω όρια, αυστηρότητα / ελαστικότητα

O ΡΟΛΟΣ ΜΟΥ ΕΚΕΙ …..

….. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Ε ΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!!