Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη : Κλασικά τμήματα Εκπαιδευτικό πρόγραμμα : Πολιτιστικό

Παιδαγωγικοί στόχοι Να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στους αρχαιολογικούς χώρους Να γνωρίσουν το Αρχαιολογικό μουσείο Χίου, να παρατηρήσουν τα εκθέματά του, να έρθουν σε επαφή με την ιστορία του τόπου τους, Να κατανοήσουν τι είναι το μουσείο, η ανασκαφή Να γνωρίσουν τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες των ανθρώπων που ζούσαν παλαιότερα και να βρουν κοινά στοιχεία και διαφορές Να παρατηρήσουν, να αναπτύξουν κριτική σκέψη, να μάθουν να αναζητούν πληροφορίες, να συνεργάζονται και να εκφράζονται ελεύθερα, να δημιουργούν Να γνωρίσουν τη γειτονιά τους

Μεθοδολογία υλοποίησης Στην υλοποίηση του προγράμματος θα χρησιμοποιηθούν η μέθοδος project, η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, η βιωματική προσέγγιση με στόχο τη διερευνητική και ανακαλυπτική μάθηση.

Πεδία σύνδεσης με τα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων γνωστικών αντικειμένων Διαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση των επιμέρους θεματικών πεδίων και σύνδεση με τη γλώσσα, τα μαθηματικά, τη μελέτη, τη μουσική, την ευέλικτη ζώνη και τα εικαστικά.

Δραστηριότητες Μερικές μέρες πριν από την επίσκεψή μας στο Αρχαιολογικό μουσείο Χίου προσπαθούμε μέσα από τη μέθοδο της συζήτησης και της ιδεοθύελλας να ανιχνεύσουμε τις αντιλήψεις και τις προϋπάρχουσες γνώσεις των παιδιών σχετικά με το τι είναι μουσείο. Αφού έγινε συζήτηση τα παιδιά ζωγράφισαν τι νομίζουν ότι θα δουν στην επίσκεψή μας στο μουσείο.

αναφερθήκαμε στους κανόνες του μουσείου. Παρακολουθήσαμε ένα επεισόδιο από τη σειρά κινούμενων παιδικών σχεδίων « Ο μικρός Νικόλας» ( σχετικό με την επίσκεψη της τάξης του μικρού Νικόλα σε ένα μουσείο) και κατόπιν καταγράψαμε τους κανόνες του μουσείου.

Ακολούθησε η επίσκεψή μας στο Αρχαιολογικό Μουσείο Χίου, όπου μάθαμε τη λέξη « ανασκαφή», πώς ζούσαν τα παλιότερα χρόνια οι άνθρωποι, είδαμε αγγεία, κούρους,κόρες και τη σφίγγα και ακούσαμε την ιστορία του Ωρίωνα, του Οινοπίωνα.

Επιστρέφοντας στο σχολείο, συζητάμε με τα παιδιά το τι υπήρχε τελικά μέσα στο μουσείο, τι μας έκανε εντύπωση και ζωγραφίζουμε τις εντυπώσεις μας από την επίσκεψη.

Ακούμε, τραγουδάμε και χορεύουμε το τραγούδι « Μες το μουσείο μπήκα μια μέρα με φόρα κι εγώ».

Διηγούμαστε ξανά, κατασκευάζουμε μάσκες, δραματοποιούμε, ψάχνουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο και ζωγραφίζουμε την ιστορία του Ωρίωνα και του Οινοπίωνα.

Διαβάζουμε το βιβλίο « Θαμμένα κάτω από το χώμα» και μαθαίνουμε πληροφορίες για τις ανασκαφές. Παρακολουθούμε και βίντεο από το διαδίκτυο σχετικό με τις ανασκαφές.

Αποφασίζουμε να φτιάξουμε το δικό μας μουσείο. Αναζητάμε πληροφορίες στο διαδίκτυο για τα αγγεία, τα αγάλματα και τη σφίγγα. Και ξεκινάμε πρώτα με πηλό…

Ζωγραφίζουμε αγγεία, φτιάχνουμε τη σφίγγα με την τεχνική του ψηφιδωτού…

Ας μετρήσουμε τα αγγεία, τα αγάλματα, κυκλώνουμε το διαφορετικό.

Φτιάχνουμε τη δική μας αίθουσα μουσείου γεμάτη με κούρους και κόρες.

Παίζουμε διάφορα κινητικά παιχνίδια, όπως το «αγαλματάκια ακούνητα και αγέλαστα», « ο φύλακας» ( ένα παιδί είναι ο φύλακας του μουσείου. Κατά τη διάρκεια της βάρδιας του όμως τον παίρνει ο ύπνος. Τότε τα εκθέματα «ζωντανεύουν» και ένα από αυτά προσπαθεί να του πάρει όσο πιο αθόρυβα γίνεται τα κλειδιά του μουσείου. Τι θα γίνει αν το ακούσει ο φύλακας;

Οργανώνουμε παιχνίδι θησαυρού στην τάξη. (εκτυπώνουμε δυο εικόνες εκθεμάτων και τις κόβουμε σε 5 κομμάτια. Κρύβουμε τα κομμάτια στην τάξη. Τα παιδιά χωρίζονται σε 2 ομάδες. Όποια ομάδα βρει πρώτη τα κομμάτια του παζλ και ξαναφτιάξει την εικόνα, κερδίζει).

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Οι στόχοι που τέθηκαν επιτεύχθηκαν σε ικανοποιητικό βαθμό. Η επίσκεψη στο μουσείο αποτέλεσε μια ευχάριστη και δημιουργική εμπειρία για τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Υπήρξε συνεργασία με άλλους φορείς και με τους γονείς των παιδιών. Έγινε ενημέρωση των ατομικών φακέλων των παιδιών.