20 Νοεμβρίου ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Advertisements

Δάσκαλοι του κόσμου (Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2013)
Λαφαζάνη Τέτα Μακρή Παναγιώτα ΘΕΜΑ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2014
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
Η ΔΡΑΣΗ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Παιδιά σκλάβοι: τα «αναλώσιμα» του κόσμου; Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, σήμερα υπάρχουν στον κόσμο 27 εκατομμύρια σκλάβοι, διπλάσιοι από όσοι υπολογίζεται.
Λιάκα Βεατρίκη Θεολόγος εκπαιδευτικός Διδακτική Παρέμβαση στα Θρησκευτικά Β΄ Γυμνασίου.
Παγκόσμια Ημέρα Επισιτισμού
ΓΕ.Λ. ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ: ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Global Campaign for Education 4-10 May Education ahd Disability.
Ο ρόλος των Συνεταιριστικών Τραπεζών στην ανάπτυξη των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και των Επιχειρήσεων της Κοινωνικής Οικονομίας Νίκος Μυρτάκης.
Οι φιλανθρωπικεσ οργανωσεισ που δρουν σαν τον σπλαχνικο Σαμαρειτη
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ξηρασία στο κέρας της Αφρικής Πληροφοριακό Υλικό για Σχολεία ActionAid Ελλάς Σεπτέμβριος 2011.
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο ΓΕΛ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΤΜΗΜΑ: Β1
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
1o ΕΠΑΛ ΚΙΛΚΙΣ – Α2 2014/15 Ερευνητική Εργασία 1ου Τετραμήνου
Σύγχρονοι συλλογικοί Σαμαρείτες
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Το πρόβλημα στην Αλβανία.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Θρησκευτικά
PROJECT Α’ Λυκείου Σχ. έτος β’ τετράμηνο
ΡΟΥΧΑ ΕΠΙΒΟΛΗ Ή ΕΠΙΛΟΓΗ;
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΘΑΛΗΣ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΚΟ»
Action Finance Initiative _οι μικροπιστώσεις στην Ελλάδα_.
Ελάτε να : Να ουρλιάξουμε μαζί για τον πόνο του άλλου.
Σχολική και Κοινωνική Ζωή 1 ου Γυμνασίου Χαλκίδας ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Τσαρουχά Ελένη ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια.
ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ, ΞΕΡΩ, ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙΣ, ΠΑΙΖΩ… ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΡΩ; Γώγου Βασιλική, Kαραπά Βασιλική 2/Θ Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Τρικάλων Ημαθίας.
2 ο ΔΣ Χρυσούπολης Ε΄ τάξη Νοιάζομαι και Δρω. Εθελοντισμός - Εθελοντής Η πρόθυμη δέσμευση ενός ατόμου να εργαστεί χωρίς αμοιβή για ένα καθορισμένο ή αόριστο.
Action Finance Initiative
Η Εκπαίδευση των Παιδιών με Αναπηρία στα Χρόνια της Κρίσης στην Ελλάδα από τη Σκοπιά των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Πελαγία Ι. Παπανικολάου ΜΔΕ Ποινικών &
Διερευνητική εργασία Β1
Α΄Λυκείου Θεματική Ενότητα 1.4 ΗΘΟΣ.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Νεκταρία Πετράκη Μαθητές: Α΄1, Α΄2, Α΄3
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2014
1η Ομάδα: Σκούρτης Θανάσης
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες των Μ.Κ.Ο
ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
Η ανακύκλωση στη ζωή μας
Διδάσκουσα: Ευμορφία Κηπουροπούλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

20 Νοεμβρίου ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Κόντρα στο Ρεύμα στις 20 Νοεμβρίου! Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού, στις 20 Νοεμβρίου, ας θυμηθούμε μια αφρικανική παροιμία που λέει ότι Ο κόσμος δεν μας προσφέρθηκε απ' τους γονείς μας, μας τον δάνεισαν τα παιδιά μας. Πώς έχει διαμορφωθεί, όμως, αυτός ο δανεικός κόσμος; Κατά πόσο η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, αυτός ο παγκόσμιος νομικά δεσμευτικός κώδικας, αποτελεί πραγματικότητα για όλα τα παιδιά του κόσμου; Σας προτείνουμε να αναρωτηθείτε και να προβληματιστείτε γύρω από αυτά τα ζητήματα μέσω του εκπαιδευτικού υλικού της ΑctionAid Κόντρα στο Ρεύμα ακολουθώντας τα εξής βήματα: 1. Πραγματοποιήστε τη δραστηριότητα της σελίδας Σαν προέκταση της παραπάνω δραστηριότητας μπορείτε να συνεχίσετε με αυτήν της σελίδας 7 (

Όταν το δίκαιο γίνεται δικαίωμα Υλικά: Εκπαιδευτικές κάρτες 4-8, Οικουμενική Διακήρυξη για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου την οποία μπορείτε να βρείτε στο τμήμα του εκπαιδευτικού υλικού της ActionAid στο Δραστηριότητα: Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι μια έννοια δυναμική που συνεχώς διευρύνεται. Αρχικά, τα ανθρώπινα δικαιώματα περιορίζονταν στα ατομικά και πολιτικά ζητήματα, στη συνέχεια όμως λόγω των αλλαγών και των ιστορικών γεγονότων στο σύγχρονο κόσμο άρχισαν να αναγνωρίζονται τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά ενώ πιο πρόσφατα άρχισε να διαφαίνεται η ανάγκη να προστατευτούν και τα συλλογικά δικαιώματα ή αλληλεγγύης.

Συζητήστε τις κατηγορίες των δικαιωμάτων και τα παραδείγματα του πίνακα. Τα παιδιά συμπληρώνουν τον πίνακα με άλλα δικαιώματα που γνωρίζουν από την Οικουμενική Διακήρυξη. Χωρίστε τα παιδιά σε 2 ή 3 ομάδες και μοιράστε τις 6 κάρτες με τις μαρτυρίες των παιδιών. Διαβάζοντας τις ιστορίες οι μαθητές καταγράφουν τα δικαιώματα των παιδιών που πιστεύουν ότι καταπατώνται στην αντίστοιχη κατηγορία. Με ποια δικαιώματα σχετίζονται οι κλιματικές αλλαγές και η κατάσταση της απόλυτης φτώχειας;* Πώς η καταπάτηση του ενός δικαιώματος αλληλοσυνδέεται με τα υπόλοιπα; Για ποιο λόγο τα 3ης γενιάς δικαιώματα πιστεύετε ότι ονομάζονται αλληλεγγύης; 1 ης γενιάς: ατομικά – πολιτικά 2 ης γενιάς: κοινωνικά- οικονομικά- πολιτιστικά 3 ης γενιάς: συλλογικά ή αλληλεγγύης Στη ζωήΣτην εργασίαΣε ένα υγιές περιβάλλον Στην ελεύθερη έκφραση Στην υγείαΣτην ανάπτυξη

ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1 ης γενιάς2 ης γενιάς3 ης γενιάς