Χωροευαίσθητα παιχνίδια Παίζοντας στην πόλη Παίζοντας με την πόλη National and Kapodistrian University of Athens 25/04/2014 Code RED - Re-Engaging the.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Advertisements

Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Μια πρωτοβουλία online εκπαιδευτικής συνεργασίας που συνδέει σχολεία και γκαλερί από όλο τον κόσμο και υλοποιείται από την Tate Modern ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ηλεκτρονική Μάθηση.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η επιστήμη του Web.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
StoryScape: Επανασχεδιάζοντας το βιβλίο Χριστίνα Κατσίνη Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μάθηση και υπολογιστικά εργαλεία
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Αραμπατζή Ερασμία_537 Γρηγοριάδου Δέσποινα_538 Ρόγκου Ευφροσύνη_544
Επαυξημένη πραγματικότητα και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
SLIDESHARE To SlideShare είναι ένας δικτυακός τόπος που φιλοξενεί δωρεάν τις παρουσιάσεις σας σε format PowerPoint, Open Office, Keynote και pdf και σας.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Η εξέλιξη των θεωριών του Jim Cummins (α’)
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
η Μηλιά, ένας χώρος αφήγησης
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Αντρέας Ξενοφώντος Μίλτος Μιλτιάδους ΚΕΣΕΑ-ΤΠΕ
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χωροευαίσθητα παιχνίδια Παίζοντας στην πόλη Παίζοντας με την πόλη National and Kapodistrian University of Athens 25/04/2014 Code RED - Re-Engaging the Disengaged OR details of the event 1

H πόλη μπορεί να μας πει την ιστορία της;

Joust

Street Games Παιχνίδια Πόλης/Παιχνίδια Δρόμου είναι ομαδικά παιχνίδια τα οποία παίζονται στον αστικό χώρο

Στο χωροευαίσθητο παιχνίδι ( location- based game / location-enabled game ) η δράση προχωράει ανάλογα/σύμφωνα με την θέση του παίκτη στο χώρο και υποστηρίζεται από κάποιου είδους τεχνολογία

Ο ρόλος της επαυξημένης πραγματικότητας συνδέει τις δύο έννοιες- την τοποθεσία και το μέρος σε μια ενιαία χωρική εμπειρία. Συνδέοντας την πραγματικότητα, με την αφήγηση, την πληροφορία με το φυσικό χώρο και τα ψηφιακά μέσα με την προφορική παράδοση, την ιστορία ή τη φαντασία

Location Based Games de Souza, (2006): τα χωροευαίσθητα παιχνίδια υποβοηθούν και προβάλουν το μαθησιακό περιεχόμενο […] αυτές οι εμπειρίες προάγουν την κοινωνική, διερευνητική και εμπλαισιωμένη μάθηση. Avouris & Yiannoutsou, 2012: αυτά τα παιχνίδια μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε: – Ludic: shooting/action/κυνήγι θησαυρού – Pedagogic: συμμετοχικές προσομοιώσεις, εφαρμοσμένη εκμάθηση γλώσσας και εκπαιδευτικά action games – Hybrid: μουσειακά, παιχνίδια αφήγησης

Την τελευταία δεκαετία δημιουργήσαμε μια γενιά καταναλωτών περιεχομένου, αντί να στηρίξουμε μια γενιά δημιουργών περιεχομένου

a mobile game & location based storytelling tool

Το Aris είναι μία ανοιχτού κωδικά εφαρμογή, φιλική προς τον χρήστη. Oι παίκτες χρησιμοποιούν την συσκευή τους (iphone/ipad) για να παίξουν ένα παιχνίδι αναζήτησης, μυστηρίου ή δράσης στον φυσικό χώρο Απαιτεί σύνδεση στο internet (wifi, 3g κτλ) και GPS ARIS εφαρμογή για κινητά

25/04/2014Code RED - Re-Engaging the Disengaged12

Μία πλατφόρμα σχεδιασμού παιχνιδιών και διαδραστικών ιστοριών Είναι δωρεάν και επιτρέπει σε μικρούς και μεγάλους να φτιάξουν τις δικές τους ιστορίες και παιχνίδια φυσικού χώρου Η πλατφόρμα δημιουργίας

25/04/2014Code RED - Re-Engaging the Disengaged14

Εναλλακτικές πλατφόρμες NoTours Huntzz TaleBlazer

Δημιουργία Διερευνήστε την τεχνολογία Δώστε σημασία στα πολυμέσα (κείμενο, βίντεο, εικόνα, ήχο) Επιλέξτε τον χώρο που εμπνέει εσάς και τους μαθητές σας Δώστε τους την ευκαιρία να εμπνευστούν και να δημιουργήσουν Μη φοβηθείτε να κάνετε λάθος Καλή διασκέδαση!

Maria Saridaki New Technologies Lab National and Kapodistrian University of Athens, Greece