PLAY BY THE RULES Από τους μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Λουτρόπολης Θερμής Λέσβου
ΑΦΟΡΜΗΣΗ
Για κοίτα πόσες ώρες την εβδομάδα παίζω! Συμβαίνει το ίδιο με όλα τα παιδιά του κόσμου; Το παιχνίδι ως θεμελιώδες δικαίωμα του παιδιού
Στήνοντας το «σκηνικό»……… Τόπος Χρόνος Τρόπος Προθεσμία Ομάδες Project Wall
The Brainiacs The Scientists
Έχω δύσκολο οικογενειακό περιβάλλον και με κοροϊδεύουν. Κανένας δεν ήθελε να παίξει μαζί μου…. Τώρα είμαι κι εγώ σε ομάδα και με ακούνε. Κι έχω πολλά να τους πω!
Το έργο ξεκίνησε εξερευνώντας τους βασικούς όρους και το «πρόβλημα» μετατίθεται στους μαθητές………
Προέκυψαν ερωτήσεις, ανησυχίες, θέματα, υποθέσεις, προτάσεις επίλυσης που καθοδήγησαν την έρευνα και την συνολική συμμετοχή των μαθητών στο έργο. Ψάξαμε…. Λεξικά και εγκυκλοπαίδειες Ιντερνέτ ( lexipedia, google Earth, translate, Kid’s corner,κ.α) Παιχνίδια στην τάξη με…..και χωρίς κανόνες Έρευνα στα δικά τους παιχνίδια
Παιχνίδι όπου μόνο 2 παίκτες γνωρίζουν τους κανόνες Τι κάνουν αυτοί καλέ κυρία; Εμείς πως θα παίξουμε;
Μουσειοσκευή «Παίζοντας στην αρχαία Ελλάδα» Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Sketchbook Timeline – Wall Timeline Έμαθα να παίζω σε όλες τις εποχές, στο χτες, στο σήμερα, στο αύριο ! Παίζουμε αποδιδρασκίνδα ή Lights Out?
Η θέση μου στον χάρτη Ουάουυυ! Ποτέ δεν πίστευα πως ανήκω σε τόσες οικογένειες! Έχω τόσους να με προστατεύουν αλλά και πολλές υποχρεώσεις…..ουφφφφφ
Ευρωπαϊκή Ένωση και Ασφάλεια στο παιχνίδι
Φτιάχνοντας το παιχνίδι μας σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες και τα κριτήρια ασφάλειας EU Traveller playmat
Contents : Play mat Wheel of countries Instructions card Map of the European Union member-countries
Στην Ελληνική Επιτροπή Εποπτείας….. Έμαθα να χρησιμοποιώ πολλά εργαλεία αλλά δε φανταζόμουν ποτέ ότι το σφυρί θα ήταν...Class Tool !
Έψαξαν τα πάντα…….. Πολλές δραστηριότητες χρησιμοποιήθηκαν ως ελιγμοί και προκλήσεις ώστε να διατηρηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών ενεργό και να παραμείνουν αφοσιωμένοι στους στόχους τους. Δεν πιστεύω να περιέχει φθαλικούς εστέρες!! 2-C 6 H 4 (COOH) 2 Όχι βέβαια! Είναι πολύ οικολογικό!
Επιτυχία! Πιστοποιητικό σήμανσης ασφάλειας για το EU Traveller
Αλυσιδωτή Αντίδραση Να τι συμβαίνει αν δεν τηρούμε κανόνες……
Διάχυση, σύνδεση έργου με την σχολική κοινότητα και την κοινωνία Κέντρο ενημέρωσης στο σχολείο (school community) Ερωτηματολόγια – έρευνα στους μαθητές Επιστολή στους γονείς (family) Κατασκευή αφίσας Επεξεργασία αποτελεσμάτων έρευνας για εξαγωγή συμπερασμάτων Αποστολή άρθρου σε τοπική εφημερίδα (local community) Κατασκευή ηλεκτρονικού quiz (internet community)
Πόσα ξέρετε για την ασφάλεια των παιχνιδιών;
Αξιολόγηση έργου Εκπαιδευτικός: coaching, troubleshooting, providing feedback Μαθητές : Αξιολόγηση καθ’ όλη τη διάρκεια ( star-award system, webquest, playmat ) Τα προϊόντα του έργου αντικατοπτρίζουν τη διαδικασία μάθησης Πρέπει να μάθω που είναι οι χώρες της Ε.Ε. Δε θέλω να χάσω στο παιχνίδι!
Αυτοαξιολόγηση έργου Σκέψεις και Συναισθήματα
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Τσακύρη Αγγελική Συμμετέχοντες : Τσαγκάρη Αθανασία Γιαβρίμης Στέλιος Τσιβγαδέλλη Αλεξάνδρα Χότζα Άντζελα Αγιασσώτης Σταύρος Αψαθά Ταξιαρχούλα Χότζα Ιρένα Μιχαλέλλη Μαρία Εγγλέζου Μαριάμ Ανδρέας-Ραφαήλ Βογιατζής Τζάννου Ερμιόνη Μπεντάι Καμέλα Κανέλλος Παναγιώτης Πετρόζη Μάγδα