Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καταδίωξη / Διαφυγή. Οι κανόνες • Ένας «φυγάς», ένας ή περισσότεροι «κυνηγοί» • Κινούνται πάνω σε ένα γράφημα • Στην πιο απλή περίπτωση, μία κίνηση ο.
Advertisements

BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Δημιουργικές δραστηριότητες
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
5ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα …. - Αδάμ πέρνα αυτήν την κοιλάδα… Ο Θεός του είπε: Ο Αδάμ ρώτησε: - τι είναι η κοιλάδα, Κύριε?
Παραδοσιακά παιχνίδια
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
Γλώσσα Α Δημοτικού ΚΑΡΑΒΙΑ Αγγίσταλη Ματίνα.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Ένα ακόμα σκαλί Δ’ τάξη.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & Η ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Οι μέρες της εβδομάδας Πάμε!. Δευτέρ α Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκ ευή Σάββατ ο Κυριακ ή.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Μια πολύ πεινασμένη κάμπια. By Eric Carle Στο φεγγαρόφως, 1 αυγό καθόταν σε 1 φύλλο.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παραολυμπιακό Άθλημα Μία παρουσίαση των: Μαρίνα Γαλογάβρα Μαρίνα Γαλογάβρα Γεωργία Πανούση Γεωργία Πανούση Μαρία Μρινοπούλου Μαρία Μρινοπούλου.
Κινητικα παιχνιδιΑ Εύα Ιωαννίδου.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Παραδοσιακά παιχνίδια
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Ένα σχολείο σαν ζωγραφιά
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε2 Δεν είμαι εγώ ο ένοχοςΔεν είμαι εγώ ο ένοχος Δράκουλας αντισίδεροΔράκουλας αντισίδερο.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Hot Potatoes.
Γλωσσική Νοημοσύνη Ε2 ΤΑΞΗ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
Ήρωες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα…
ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΑΓΩΝΩΝ (ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ CEV)
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
ΜΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες

Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού

Υλικά κλεψύδρα υλικά για στήσιμο μοναπατιών ό,τι θέλετε για θησαυρό (π.χ. καραμέλες) Υλικά

Οδηγίες Οι παίκτες πρέπει να βρουν τον αριθμό των γρίφων που γράφει στην αρχή κάθε μονοπατιού, πριν αλλάξουν μονοπάτι.

Πρέπει να περάσουν από όλα τα μονοπάτια. Αφήνουν γρίφους και αντικείμενα εκεί που τα βρίσκουν, πριν συνεχίσουν. Στο τελευταίο μονοπάτι είναι το τέρμα!

Τα μέλη της ομάδας περπατούν πιασμένοι χέρι-χέρι όλοι μαζί. Αν αφήσουν τα χέρια τους, ξεκινούν από την αρχή. Μόνο ένας κάθε φορά επιτρέπεται να αφήνει το χέρι του, για να πιάσει τον γρίφο/αντικείμενο.

Επιτρέπονται 3 βοήθειες από τους κριτές, μετά από τέλος του χρόνου της κλεψύδρας. Απαγορεύεται η χρήση ηλεκτρονικών ανιχνευτών ή σκαπανικών εργαλείων.

Λεξομαχίες

Υλικά λεξικό κέρμα σε φάκελο κάρτα με Α/Ω διαχωριστική γραμμή τσουβάλια

Οδηγίες Υπάρχουν 2 ομάδες, που συναντιούνται στη διαχωριστική γραμμή ανά ζευγάρια.

Ο κριτής ρίχνει ένα κέρμα. Αν βγει κορώνα, τα ζευγάρια λένε ταυτόχρονα και γρήγορα μια λέξη που να αρχίζει από Α ή από ένα γράμμα όσο πιο κοντά στο Α γίνεται. Αν βγει γράμματα, τα ζευγάρια λένε ταυτόχρονα και γρήγορα μια λέξη που να αρχίζει από Ω ή από ένα γράμμα όσο πιο κοντά στο Ω γίνεται.

Δεν επιτρέπεται να πούμε τις λέξεις «ΑΛΦΑ» ή «ΩΜΕΓΑ». Όποιου η λέξη αρχίζει από μεγαλύτερο/μικρότερο αρχικό γράμμα κερδίζει, π.χ. αν πουν μήλο-πορτοκάλι, κερδίζει αυτός που είπε μήλο με την κορώνα, αλλά κερδίζει αυτός που είπε πορτοκάλι με τα γράμματα. Αν κι οι δυο παίκτες του ζευγαριού πουν λέξη που αρχίζει από το ίδιο γράμμα, τότε εξετάζουμε το δεύτερο (ή και το τρίτο, το τέταρτο κλπ.) γράμμα κάθε λέξης με τα ίδια κριτήρια για να βγει ο νικητής του ζευγαριού.

Αν πουν την ίδια ακριβώς λέξη, τότε το ζευγάρι ξαναπαίζει. Αν πουν λέξεις που η μία είναι σύνθετη, κερδίζει αυτός που είπε την μικρότερη λέξη, π.χ. αν πουν μαύρο-μαυροπίνακας, κερδίζει αυτός που είπε μαύρο.

Χρειαζόμαστε ένα λεξικό, για να ελέγχουμε την ορθογραφία, αν χρειαστεί. Κάθε παίκτης-ρια δεν μπορεί να πει την ίδια λέξη δεύτερη φορά στο παιχνίδι.

Αυτός που κερδίζει σε κάθε ζευγάρι συναγωνίζεται με τον νικητή του διπλανού ζευγαριού, μέχρι να μείνουν στο τέλος οι τελικοί νικητές όλων των αρχικών ζευγαριών. Τότε αυτοί κάνουν τσουβαλομαχία, για να αναδειχτεί ο τελικός νικητής.

Ο παρουσίαση αυτή δημιουργήθηκε από τα παιδιά του Ε1 του 12 ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιού Φαλήρου στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος «Με θάρρος για παιχνίδι» Συντονίστρια: Μιράντα Κουμανάκου Συνεργαζόμενη εκπαιδευτικός: Παρασκευή Δουκάκη Σχολικό Έτος: