Εργαστήριο Κηπευτικών Καλλιεργειών Παπανδρέου ΑναστασίαΑ17065 Επιβλέπων: Χάρολντ Κρίστοφερ Πάσσαμ Θέμα: Καλλιέργεια και μετασυλλεκτική συμπεριφορά της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΝΕΡΟ.
Advertisements

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Σήμερα θα μιλήσουμε για τη Φωτοσύνθεση
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ Τα φυτά φτιάχνουν την τροφή τους. νερό Το νερό διαλύει άλατα τα άλατα Οι ξυλώδεις σωλήνες μεταφέρουν νερό το νερό στα φύλλα ΑΛΑΤΑ Οι ρίζες.
Μικρή και μεγάλη κυκλοφορία
Καταγραφή θνησιμότητας το έτος 2008 δεν καταγράφηκαν νεκρά ζώα στην περιοχή μελέτης ένα από τα νεογέννητα,παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια 2 επισκέψεων στην.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
Φωτοσύνθεση-Αναπνοή Ε. Λιαναντωνάκη Βιολόγος.
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
ΚΑΥΣΑΝΑΛΥΣΗ.
Καύση Μεθανίου.
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
4o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ‘’ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ’’
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ # 2.
ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ Η ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Τα ραπανάκια είναι ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά, αφού περιέχουν πληθώρα διαφορετικών συστατικών. Η κατανάλωσή τους έχει συσχετισθεί με την προστασία.
ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Ευθαλία Μότσιου Γιάννης Πανούκλας Αργαλαστή, 14/5/2008
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΤΑ ΦΥΤΑ Ανταλλαγή αερίων οξυγόνου & διοξειδίου του άνθρακα
Ομαδική εργασία Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας 3 η ομάδα Αντιπλοίαρχος (ΥΝ) Δ. Κουτσούκου Π.Ν. Πλωτάρχης Β. Σαλάτας Π.Ν. Πλωτάρχης (Ο) Χ. Αθανασούλας.
Διδακτική Πληροφορικής
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Καύση Μεθανίου. Μίγμα μορίων οξυγόνου και μεθανίου Μόριο Οξυγόνου Μόριο Μεθανίου Ανοιχτός λύχνος Bunsen.
ΔΙΑΠΝΟΗ : ΑΠΩΛΕΙΑ H 2 O (ΜΟΡΦΗ ΥΔΡΑΤΜΩΝ) ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΦΥΤΙΚΟΥΣ ΙΣΤΟΥΣ (mg H 2 O cm -2 day -1 ) Α. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ  Ένταση της Αναπνοής  Σχήμα (επιφάνειας/όγκου)
Πρακτική Άσκηση 2014 Καρβέλα Αικατερίνη Νάτση Χριστίνα Εργαστήριο Κηπευτικών Καλλιεργειών, Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής Επιβλέπων: Καραπάνος Ι., Λέκτορας.
ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΗΛΙΑ 8ο ΕΞΑΜΗΝΟ Α.Μ : Z15880 ΑΦΠ ΚΑΙ ΓΜ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ- Γ.Π.Α 9 ΙΟΥΛΙΟΥ-31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2012.
Μαριάνθη Αγριτέλη Ελευθερία Ηλιάδη Καφετζής Κωνσταντίνος.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΣΠΑ 2012 ΘΕΜΑ : ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΠΙΠΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΠΑΜΙΑΣ ΥΠΟ ΚΑΛΥΨΗ TO 2012.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΜΗΜΑ: ΓΕΩΠΟΝΙΚΗ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΦΥΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΙΝΤΖΙΟΣ.
Ειδικές Πληροφορίες Συντήρησης. Απώλεια βάρους σε θερμοκρασία 8 ο έπειτα από 7 και 14 ημέρες συντήρηση Η απώλεια βάρους σε καρπούς ΝΟΠ παίζει σημαντικό.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
Κεφάλαιο 9 Η ατμόσφαιρα.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Εργαστήριο Κηπευτικών Καλλεργειών Χάνδρα Μαρία ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ 2012 ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ AGRICULTURAL UNIVERSITY OF ATHENS.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας
ΔΙΑΠΝΟΗ Ο όρος διαπνοή αναφέρεται στην απώλεια νερού από ένα φυτό λόγω εξάτμισής του από τα στόματα των φύλλων. Η απώλεια αυτή αναπληρώνεται από το νερό.
Βιολογία Γυμνασίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές
Ρύπανση του εδάφους.
Τίτλος Διπλωματικής Εργασίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Ονόματα μαθητών: Τζινευράκη Ειρήνη Τσάχαλη Ειρήνη
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ Γιουτλάκης Μ., Μεγαλοφώνου Π. Τμήμα Βιολογίας, Τομέας Ζωολογίας-Θαλάσσιας.
9/θ Δημοτικό Σχολείο 3o Αριδαίας
Το αναπνευστικό σύστημα
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Προηγούμενες γνώσεις που θα χρειαστώ...
ΑΝΑΠΝΟΗ Οι οργανισμοί χρειάζονται ενέργεια και την εξασφαλίζουν με τη διάσπαση της γλυκόζης Κυτταρική αναπνοή Σειρά αντιδράσεων διάσπασης που γίνονται.
1 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑς1ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ Υ.Σ.Ε.Φ.Ε ( ) 10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Διατήρηση του ψωμιού ανάλογα με τη συσκευασία
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Τίτλος Διπλωματικής Εργασίας
Χρυσοπρασινο φυλλο.
Τα φυτά φτιάχνουν την τροφή τους από μόνα τους
Διευθυντής Β΄Παιδοχειρουργικής Κλινικής Νοσοκομείου Παίδων ΜΗΤΕΡΑ
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ
Παραγωγή βιο υδρογόνου
Τα φυτά φτιάχνουν την τροφή τους
Τα φυτά φτιάχνουν την τροφή τους από μόνα τους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαστήριο Κηπευτικών Καλλιεργειών Παπανδρέου ΑναστασίαΑ17065 Επιβλέπων: Χάρολντ Κρίστοφερ Πάσσαμ Θέμα: Καλλιέργεια και μετασυλλεκτική συμπεριφορά της γαλατσίδας

Στην συνέχεια ακολούθησαν:  -μέτρηση του αέρα των συσκευασιών κάθε δύο μέρες με το μηχάνημα Dansensor και καταγραφή των επιπέδων οξυγόνου και διοξειδίου του άνθρακα  -άνοιγμα των συσκευασιών, μέτρηση βάρους των φύλλων και επαν ατοποθέτησ η των καλών- υγειών φύλλων στις συσκευασίες κάθε 4 μέρες Τέλος, από τις παρατηρήσεις που κάναμε, καταλήξαμε στην εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς το χρονικό διάστημα που το φυτό αντέχει στους 2º και στους 7ºC, μετά την συγκομιδή του και ανάλογα με την επέμβαση ασβεστίου που δέχτηκε κατά την καλλιέργειά του.

Θεωρούμε ότι τα αποτελέσματα αυτά έχουν πρακτική αξία ώστε η γαλατσίδα να έχει τη δυνατότητα χρήσης σε κομμένες σαλάτες ή ως μέρος έτοιμου ορεκτικού, π.χ.«Aegean Delight»