ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 XΡΗΣΤΟΣ Ο Χρήστος σπουδάζει μακριά απτο σπίτι του,στη Σύρο.Είναι ένας συνειδιτοποιημένος φοιτητής με οικολογικές αναζητήσεις.Παρά τη μέτρια οικονομική.
Advertisements

Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Εθισμός στο Internet Του Χρήστου Τσαπάρα.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Γιάννος Ιωάννου Σύμβουλος Καθηγητής Πληροφορικής Μέσης Εκπαίδευσης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ '6 Δήμητρα Σταύρου Β'1 Ελένη Θεοφάνους Β '1 Ευαγγελία Χαραλάμπους Β'3 Κάλλια Γρηγορίου.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Δείγμα: μαθητές του σχολείου μας
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Λιζέτ Γκούντα-Καραμπίνα,
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ : ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΝΤΙΚΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ (ΠΕ02) ΧΕΛΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ( ΠΕ01)
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Εθισμός στο διαδίκτυο.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
Εθισμοσ στο διαδικτυο. ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΤΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΛΜΠΑΝ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Εθισμός στην Τεχνολογία
Εργασία των μαθητών του Β3
Μάθημα: Θέματα ισότητας φύλων Καθηγήτρια: Ζήση Βασιλική
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής: 26/2 – 3/3/2016 Πληθυσμός: Μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου περιοχής Φαρκαδόνας Δείγματοληψία: Στρωματοποιημένη Δείγμα: 128 μαθητών - Ισοσταθμισμένο ως προς φύλο και τύπο σχολείου Τόπος: Φαρκαδόνα Τρικάλων Λογισμικό : SOFA

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε ισοσταθμισμένο δείγμα 128 μαθητών και μαθητριών γυμνασίου και λυκείου της περιοχής Φαρκαδόνας.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός «Οι περισσότεροι μαθητές απασχολούνται από 1 έως 3 ώρες ενώ υπάρχει και ένας μεγάλος αριθμός αυτών που απασχολούνται περισσότερες από 3 ώρες.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός ΟΙ περισσότεροι μαθητές με ποσοστό 82,8% έχουν σύνδεση ίντερνετ στο σπίτι τους.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Το μεγαλύτερο ποσοστό των γονέων δεν βάζουν όρια στη χρήση ίντερνετ στα παιδιά τους.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Τον περισσότερο χρόνο οι μαθητές τον περνούν στα social media με 60%, το 27% βλέπουν βίντεο και παίζουν παιχνίδια, κάνουν αναζήτηση για διάφορα θέματα το 10%, ενώ ένα ελάχιστο ποσοστό 3% ενημερώνεται.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών 91% είναι μέλη σε κάποια site κοινωνικής δικτύωσης.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Το 90% είναι μέλη στο facebook, το 60% είναι μέλη στο instagram, το 15% είναι στο twitter και ένα 10% είναι μέλη σε άλλα site (snapchat, we heart it κτλ.)

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι περισσότεροι μαθητές έχουν κάνει «γνωριμίες» μέσω ίντερνετ με ποσοστό 64%.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι περισσότεροι μαθητές (68%) έχουν συναντηθεί με αρκετούς από αυτούς με τους οποίους συνομιλούν στα social media.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι περισσότεροι μαθητές (45%) θεωρούν ότι η ενασχόλησή τους με κάποιο χόμπι ή άθλημα θα τους έκανε να μειώσουν αρκετά τον χρόνο που περνούν στο ίντερνετ. Επίσης, μία σχέση (26%) ή μία δουλειά ή άλλη απασχόληση (14%) ή μία φιλία (12%) θα είχε παρόμοιο αποτέλεσμα.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι μισοί περίπου μαθητές (47%) θεωρούν ότι η σχέση με την οικογένειά τους θα γινόταν καλύτερη αν μείωναν το χρόνο στο ίντερνετ.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Περισσότεροι από τους μισούς (56%) θεωρούν ότι αν κοπεί η σύνδεσή τους στο ίντερνετ θα αντιδράσουν βγαίνοντας έξω να βρουν φίλους. Όμως το 10% θα αντιδράσει με ανησυχία ή πανικό.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Ένα μεγάλο ποσοστό 23% όταν είναι συνδεδεμένοι στο ίντερνετ παραμελούν υποχρεώσεις όπως το διάβασμα και το φαγητό, αλλά και το 4% εμφανίζουν πιο ακραία συμπεριφορά και παραμελούν ακόμη και τον ύπνο.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Το μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών (75%) θεωρούν ότι το ίντερνετ είναι εργαλείο πληροφοριών και από εκεί και πέρα είναι αρκετές φορές χάσιμο χρόνου. Όμως υπάρχει και το υπόλοιπο (25%) που θεωρούν και ότι κάποιος μέσω ίντερνετ γίνεται πιο κοινωνικός.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Παρατηρούμε ότι όταν οι γονείς βάζουν όρια στη χρήση ίντερνετ μειώνεται κατά 70% στα άτομα που απασχολούνται πάνω από 3 ώρες. Όμως παραμένουν άτομα που παρότι οι γονείς τους βάζουν όρια συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το ίντερνετ πάνω από 3 ώρες.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Το μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών που δεν είναι μέλη στα social media το βρίσκουμε στους μαθητές που συνδέονται έως μία ώρα καθημερινά στο ίντερνετ. Επίσης, παρατηρούμε ότι όσο αυξάνεται το χρονικό όριο παραμονής στο ίντερνετ ο αριθμός μη μελών στα social media μειώνεται έως κανέναν.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Κυρίαρχη κατηγορία ιστοσελίδων όπου οι μαθητές διαθέτουν τον περισσότερο χρόνο τους είναι τα social media. Επίσης, βλέπουμε ότι στην κατηγορία ενασχόλησης πάνω από 3 ώρες, υπάρχει σημαντική μείωση των άλλων κατηγοριών έναντι των social media.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Κυρίαρχη κατηγορία ιστοσελίδων όπου και οι μαθήτριες διαθέτουν τον περισσότερο χρόνο τους είναι τα social media. Επίσης, βλέπουμε ότι στην κατηγορία «περισσότερο από 3 ώρες» υπάρχει πιο έντονη η μείωση των άλλων κατηγοριών έναντι των social media.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Καθώς αυξάνεται ο χρόνος παραμονής στο ίντερνετ παρατηρούμαι ότι στους μαθητές γυμνασίου μειώνεται ο χρόνος ενασχόλησης με παιχνίδια έναντι των social media. Επίσης στους μαθητές γυμνασίου υπάρχει απουσία χρόνου ενημερωτικών site.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Καθώς αυξάνεται ο χρόνος παραμονής στο ίντερνετ παρατηρούμε ότι στους μαθητές λυκείου, ενώ ο χρόνος διάθεσης στα social media παραμένει υψηλός, αυξάνεται η χρήση του youtube. Επίσης, υπάρχει διάθεση χρόνου για ενημερωτικά site.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Στο γυμνάσιο, ενώ έως 3 ώρες σύνδεσης υπερτερούν τα αγόρια, στο λύκειο στην ίδια κατηγορία υπερτερούν τα κορίτσια. Αντίθετα στην κατηγορία πάνω από 3 ώρες συνδεδεμένοι στο ίντερνετ στο γυμνάσιο υπερτερούν τα κορίτσια, ενώ στο λύκειο τα αγόρια.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Ενώ στο γυμνάσιο οι γονείς βάζουν όρια στη χρήση του ίντερνετ κατά 74%, στο λύκειο το ποσοστό αυτό μειώνεται στο 25%.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Αρκετοί από τους μαθητές που έχουν κάνει γνωριμίες μέσω ίντερνετ, οι περισσότεροι έχουν συναντηθεί από κοντά με πολλούς από αυτούς. Παρόμοια συμπεριφορά παρατηρείται και από μαθήτριες, που όμως ένα σημαντικό ποσοστό, σε αντίθεση με τα αγόρια, δεν έχουν συναντηθεί με κανέναν.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι άντρες θεωρούν ότι οι λόγοι που θα τους έκαναν να μειώσουν το χρόνο χρήσης του ίντερνετ θα ήταν κυρίως η ενασχόληση με κάποιο χόμπι ή άθλημα ή μία σχέση, ενώ απουσιάζει σαν λόγος η καλύτερη επαφή με τους γονείς τους.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι γυναίκες θεωρούν ότι οι λόγοι που θα τους έκαναν να μειώσουν το χρόνο χρήσης του ίντερνετ θα ήταν κυρίως η ενασχόληση με κάποιο χόμπι ή άθλημα ή μια άλλη υποχρέωση, ενώ παρουσιάζεται σαν λόγος και η καλύτερη επαφή με τους γονείς τους.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Σε περίπτωση που κοπεί το ίντερνετ οι άντρες που μένουν πάνω από 3 ώρες συνδεδεμένοι θα αντιδράσουν με εσωστρεφή συμπεριφορά «εκτός εαυτού» και θα δουν τηλεόραση ή θα παίξουν παιχνίδια, ενώ κάποιοι άλλοι θα προσπαθήσουν να έρθουν σε επαφή με άλλους ανθρώπους βγαίνοντας έξω.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Σε περίπτωση που κοπεί το ίντερνετ οι γυναίκες που μένουν πάνω από 3 ώρες συνδεδεμένες θα αντιδράσουν με συμπεριφορά «εκτός εαυτού» αλλά κυρίως θα προσπαθήσουν να έρθουν σε επαφή με άλλους ανθρώπους βγαίνοντας έξω.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Όσο αυξάνεται ο χρόνος παραμονής στο ίντερνετ οι μαθητές θεωρούν ότι μέσα από αυτό γίνονται πιο κοινωνικοί !

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι μαθητές που απορροφούνται τόσο πολύ «ο χρόνος σταματά» είναι κυρίως αγόρια γυμνασίου, ενώ στο λύκειο το φαινόμενο παρατηρείται τόσο σε αγόρια όσο και σε κορίτσια. Επίσης, καθώς αυξάνεται η ηλικία των μαθητών παραμελούν περισσότερο υποχρεώσεις τους όπως το διάβασμα και το φαγητό.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι περισσότεροι μαθητές που αφήνουν την ενασχόλησή τους για βασικές ανάγκες (υγιεινή, ξεκούραση) όταν κοπεί η σύνδεση θα ψάξουν να βρουν φίλους για καφέ.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι μαθητές που παραμελούν άλλες υποχρεώσεις για ίντερνετ θεωρούν ότι θα ψάξουν να βρουν φίλους σε περίπτωση αναγκαστικής αποσύνδεσης. Αλλά και ένα αντίστοιχα παρόμοιο ποσοστό θα λειτουργήσει με εκνευρισμό (θα βγει εκτός εαυτού) ή με εσωστρέφεια (θα μείνει μέσα στο σπίτι για να δει τηλεόραση ή να παίξει ηλεκτρονικό παιχνίδι).

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Οι μαθητές που περνάνε πολλές ώρες στο ίντερνετ και η συμπεριφορά τους πλησιάζει τα όρια του εθισμού «δεν έχει τίποτα άλλο σημασία, ούτε φαγητό ούτε ύπνος», οι περισσότεροι θα αντιδράσουν με ανησυχία ή και πανικό και δεν θα σκεφτούν καν να βγούνε έξω για κοινωνικές επαφές.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Το ανησυχητικό ποσοστό των μαθητών που συνδέονται στο ίντερνετ περισσότερες από 3 ώρες, φθάνει το 33%! Τα social media έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο του χρόνου στο ίντερνετ με πρώτο το site “facebook”. Οι μαθητές λυκείου ασχολούνται με το ίντερνετ περισσότερο χρόνο από τους μαθητές γυμνασίου. Μεγάλο ποσοστό μαθητών και μαθητριών συναντιέται έξω με αρκετούς «αγνώστους» που γνώρισαν μέσω ίντερνετ. Παρατηρείται ένας φαύλος κύκλος εγκλωβισμού των μαθητών στα social media καθώς θεωρούν ότι αυξάνοντας το χρόνο στο ίντερνετ (εις βάρος των απευθείας επαφών) γίνονται πιο κοινωνικοί! Οι απαγορεύσεις των γονέων «πιάνουν τόπο» και έχουν σε μεγάλο βαθμό επίπτωση στη μείωση του χρόνου παραμονής των παιδιών τους στο ίντερνετ. Τα αγόρια έναντι των κοριτσιών δείχνει να έχουν πιο «στενή» σχέση με το ίντερνετ (κυρίως στο λύκειο) και παρουσιάζουν περισσότερο εσωστρεφή συμπεριφορά. Σημαντικό ποσοστό μαθητών-τριών παρουσιάζει σημάδια εθισμού με παραμέληση βασικών αναγκών υγιεινής και αντιδρώντας με εκνευρισμό - ανησυχία σε περιπτώσεις τυχαίας διακοπής σύνδεσης στο ίντερνετ.

Έρευνα: Σχέση των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου με το διαδίκτυο - Εθισμός Την έρευνα πραγματοποίησαν οι μαθήτριες: Τριανταφύλλου Χρύσα, Στάμου Αθανασία, Τόλα Εροτζέσα, Τερζίδη Άννα, Αγγελή Έλενα, Κακαδιάρη Βιβή, Καλουσίου Ελένη, Παπαπούλιου Μαρία, με συντονιστή τον καθηγητή τους Φωτόπουλο Θωμά.