SHOPPING NETWORK SEMINAR ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
“Φέρνοντας τους Θησαυρούς της Γης... στους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο,,
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Στρατηγική Προώθησης.
Royal FrieslandCampina
Πρόγραμμα εταιρικών γραμμών κινητής τηλεφωνίας. Δημιουργία δικτύου μεταξύ των μελών μας Το Δ.Σ. αποφάσισε την δημιουργία τηλεπικοινωνιακού δικτύου κινητής.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ MLM
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
1 Αγροτική Επιχειρηματικότητα & Τραπεζικό σύστημα Α. Αθανασόπουλος Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Γενική Διεύθυνση Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων Eurobank.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Looking for international
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Βασικές Οικονομικές Έννοιες
Προκλήσεις κλάδου: Κόστος κινητής τηλεφωνίας Οι τιμές στην Ελλάδα έχουν προσεγγίσει το μέσο όρο των τιμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το Η πτωτική πορεία.
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ Οι πληρωμές στην ενιαία ευρωπαϊκή αγορά Κώστας Ταβλαρίδης Διευθυντής Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών 17 Μαΐου 2008.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗN ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Δεκέμβριος Ταυτότητα Έρευνας Διεξαγωγή: Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) Περίοδος:Δεκέμβριος.
EUROBANK- ΔΙΚΤΥΟ ΝΕΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ Κατάστημα Λάρισας
Επιβλέπων Καθηγητής: κ.Γκαβαλιάς Επιμέλεια: Ε.Νικολάου ΣΤΕΦ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: fax.:
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
1 ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Σημειώσεις για το 7ο μάθημα: Λιανική Τραπεζική Συμεών Καραφόλας.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ν.Μ. 32_Απλοί λόγοι απόδοσης 1 Απλοί λόγοι απόδοσης Μέθοδος του μέσου ποσοστού αποδόσεως αποδόσεως (average rate of return)
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Πρόεδρος Εφοριακών – Οικονομολόγoς MBA, Msc
Στρατηγική Προώθησης.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΥΠ’ΑΡΙΘΜΟΝ 7: ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΑΜΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΑΝ ΑΕ
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Ελληνική Επιχειρηματικότητα Ευρωπαϊκά Χρηματοδοτικά Εργαλεία
Το Κόστος της Άγνοιας.
Άσκηση 1η Δίνονται τα εξής στοιχεία: Αρχικό απόθεμα εμπορευμάτων 10000
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ερ.66o: Άλλοι τρόπος πραγματοποίησης online προμηθειών;
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Άσκηση 1η Δίνονται τα εξής στοιχεία: Αρχικό απόθεμα εμπορευμάτων 10000
Σοφιάννα Κοτσανάδα Σιλβάνα Σίντχομ Αλεξάνδρα Κονιτσιώτη
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ & ΕΜΠΟΡΩΝ Ν
Οι Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων και Ποτών – Ο Ρόλος του ΣΕΒΕ
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

SHOPPING NETWORK SEMINAR ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ

SHOPPING NETWORK SEMINAR Ιδέα της Lyoness

SHOPPING NETWORK SEMINAR Τι ψάχνουν οι καταναλωτές;

SHOPPING NETWORK SEMINAR Να κρατήσουν τους πελάτες τους Να κερδίσουν νέους πελάτες από την αγορά & τον ανταγωνισμό Τι ψάχνουν οι επιχειρήσεις;

SHOPPING NETWORK SEMINAR Διαπραγματεύεται με μεγάλες αλυσίδες και αποσπά προνόμια (εκπτώσεις) για τα χιλιάδες μέλη της. Τι κάνει η Lyoness

SHOPPING NETWORK SEMINAR

Γνωστοποιούμε την κάρτα στους καταναλωτές Εντάσσουμε μικρομεσαίες επιχειρήσεις Επωφελούμαστε από τον τζίρο μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων. Προνομιακά μέλη - Συνεργάτες

SHOPPING NETWORK SEMINAR Σημεία αποδοχής της κάρτας για νέους πελάτες Κάρτα επιβράβευσης στους πελάτες τους Β2Β Αύξηση του τζίρου Μείωση του κόστους λειτουργίας (έως & 100%) Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις

SHOPPING NETWORK SEMINAR Ίδρυση της εταιρίας: 2 Ιουλίου 2003 Η ΕΤΑΙΡΙΑ

SHOPPING NETWORK SEMINAR Ίδρυση: 2 Ιουλίου 2003 Δραστηριοποίηση σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, 46 χώρες παγκοσμίως πάνω από σημεία αποδοχής κάρτας πάνω από εγγεγραμμένοι πελάτες LYONESS HOLDING EUROPE AG CH-9470 Buchs, Bahnhofstrasse 7 Internet: LYONESS HOLDING EUROPE AG

SHOPPING NETWORK SEMINAR ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ !!!

SHOPPING NETWORK SEMINAR Έτος Ίδρυσης : 2010 Πληθυσμός: Lyoness Hellas Μ.Ε.Π.Ε. Λεωφόρος Θεσσαλονίκης Περαία - Θεσσαλονίκη Τηλ.: +30 – Φαξ: +30 – Mail: Homepage: LYONESS HELLAS Μ.Ε.Π.Ε

SHOPPING NETWORK SEMINAR Ελλάδα στόχος: μέλη MME & 50 αλυσίδες Η Ελλάδα σήμερα: Πάνω από μέλη Σχεδόν MME & 10 αλυσίδες

SHOPPING NETWORK SEMINAR Γεωγραφικός Κλαδικός Κανόνες ένταξης Μ.Μ.Ε.

SHOPPING NETWORK SEMINAR Είναι μια κάρτα μέλους / αφοσίωσης Διατίθεται δωρεάν σε όλους Δεν είναι πιστωτική ή χρεωστική Δεν ανήκει σε καμία τράπεζα Δεν έχει συνδρομή Δεν έχει χρήματα άρα δεν πληρώνουμε με αυτή Χρήση μόνο για πιστοποίηση αγορών Τι είναι η κάρτα μέλους

SHOPPING NETWORK SEMINAR Αν μια επιχείρηση δεν μπορεί να δώσει κάποια προνόμια (έκπτωση) στα μέλη της Lyoness δεν μας απασχολεί για να συμβληθεί Tο προνόμιο (έκπτωση) είναι από 5% - 26% για την Ελλάδα (το ποσοστό το συναποφασίζει ο επιχειρηματίας με τη Lyoness) Διαφορετικό minimun έκπτωσης ανά κλάδο (πχ οπτικά 8%, εστίαση 6%, κομμωτήρια 10% κτλ) Η αμοιβή της Lyoness είναι μια προμήθεια 1% - 3% από κάθε συναλλαγή που γίνεται με την κάρτα της Lyoness και επιχειρήσεις

SHOPPING NETWORK SEMINAR Πελάτης Επιχείρηση € % Ο κύκλος αγορών της Lyoness

2 % (20 €) στον τραπεζικό λογαριασμό Έκπτωση 8 % 5% (50 €) Στον ηλεκτρονικό κουμπαρά 1% (10 €) στην επιχείρηση που του έδωσε την κάρτα …αξία στο ταμείο 1000 € Παράδειγμα Επιστροφή

SHOPPING NETWORK SEMINAR όλοι καταναλώνουμε συνεχώς δημιουργείται απεριόριστο εισόδημα από καταναλώσεις μοναδικότητα στην αγορά εξαιρετικά μεγάλη δυναμική αγοράς και ανάπτυξης ΕΠΩΦΕΛΗΣΟΥ: ΤΩΡΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ!!!