ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΝΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Προσωπικές δεξιότητες
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Ομάδες Γονιών από τις Σ.Υ. ΠΡΟΤΑΣΗ. Ομάδες που λειτουργούν • Γονείς παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες (μαθησιακά προβλήματα, αναπηρίες, αναπτυξιακές διαταραχές,
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
1 Τα καθήκοντα του manager Προγραμματισμός: Είναι η απαραίτητη προϋπόθεση πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε ενέργειας. Τα συστατικά που πρέπει να προσαρμοσθούν.
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
ΑΝΑΓΚΕΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Είναι:Μια ευρύτερη διοικητική δραστηριότητα, η οποία ΔΕΝ περιορίζεται απλώς στην διερεύνηση των επιθυμιών, σκέψεων.
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Στρατηγικές Καθορισμού των Αναγκών του Οργανισμού σε ΑΔ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ: ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Θέματα Παγκόσμιας Ηγεσίας και Πρακτικές
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΝΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΚΛΙΜΑΚΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΙΣ, ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ [ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ – ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ ] ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ / ΑΤΟΜΟΥ [ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ / ΟΡΓΑΝΟ: Η ΑΜΥΓΔΑΛΗ] (ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ [ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: ΤΟ ΘΥΜΙΚΟ] (ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ / ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ [ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: Η ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ] (ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΠΙΤΕΛΕΣΗΣ)

ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ Σ.Ν. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΔΟΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ [ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ] ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ Ή ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ Σ.Ν. Πλήρης Αυτογνωσία Υψηλή Ικανότητα Ανάλυσης – Αξιολόγησης της Εκάστοτε Κατάστασης Υψηλή Προσαρμοστική Ικανότητα, που απαιτεί: Υψηλό Επίπεδο Αυτοελέγχου (αποδοχής και όχι καταπίεσης) Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ Σ.Ν. ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ «ΟΡΘΟΥ ΛΟΓΟΥ» ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ [ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ] ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΊΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ [ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ]

ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ [ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ] ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ [ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ]

ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ H ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ Η ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ Η ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ. Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ

Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ Ή, ΚΥΡΙΩΣ, Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ Η ΦΥΓΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ «ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ» ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ –ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥ - ΣΥΝΘΕΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ –ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ –ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ - ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ

–ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ Ή ΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ –ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ «ΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ» ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

–ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ (ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΩΝ Ή ΜΗ) ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ –ΔΟΚΙΜΕΣ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ / ΕΚΛΟΓΗΚΕΥΜΕΝΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ –ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ «ΜΕΤΑ» ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ