Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρωτοβάθμια περίθαλψη οφέλη στον ασθενή και στην πολιτεία Δημήτρης Μάτσιας Διοικητής Γενικού Νοσοκομείου Φιλιατών.
Advertisements

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 9)
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης & Εφαρμογής δράσεων Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας Υπουργείο Παιδείας,
Κατερίνα Γρ. Σολωμού Αν. Καθηγήτρια.  Ανωμαλίες των μεσοσπονδυλίων δίσκων ( κήλες κτλ)  Εκφυλιστικές αρθροπάθειες  Αρθρίτιδες  Τραυματικές κακώσεις.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Η ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΚΥΗΣΗΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 5 ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Παπαβαγγέλης Χρήστος Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 11: Ποιοτική αξιολόγηση μελετών Κλαίρη Γουρουντή, PhD Τμήμα Μαιευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» Το Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιάλειπτα από το 1873.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
Ενότητα 1 1 Πρότυπο κόστος. Τι είναι: –Πολύ σωστά και πολύ λεπτομερειακά υπολογισμένο προϋπολογιστικό κόστος Τι εκφράζει: –Στόχους που θα πρέπει να επιτευχθούν.
1 ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΝΕΟΠΛΑΣΙΑΣ Δρ. Παπαδημητρίου Μαρία Νοσηλεύτρια -Ιατρός Καθηγήτρια-Διευθύντρια ΣΕΥΠ ΤΕΙ Πατρών Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής.
CUSTOMER CARE – HANDLING COMPLAINTS ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΕΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣΘΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΟΥΡΗΘΡΑΣ ΚΑΙ ΣΜΙΚΡΥΝΣΗΣ ΠΕΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΑΔΙΟ Γ. Τσαμπούκας¹, Β. Πανουτσόπουλος¹, Α. Κολλιόπουλος¹.
Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης (RISCrete)
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Δρ. Α. Καταραχιά Επίκουρος Καθηγήτρια
Πολυτεχνική Σχολή: Κοσμητεια –Πεπραγμένα Ι Γ Μπάρτζης
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Όποιος θέλει να με ακο-λου- θήσει, ας απαρνηθεί τον εαυτό του
Kant: Ηθική Φιλοσοφία Ενότητες 6η & 7η : Η κατηγορική προστακτική
56.3% ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
Αντιμετώπιση Καταγμάτων Θώρακο-Οσφυικής Μοίρας Σπονδυλικής Στήλης με Υποπετάλιους Ιμάντες ή/και Διαυχενικές Βίδες Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, κύριε πρόεδρε.
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
Χειρουργική Κλινική <<Γ.Ν.Α ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ>>
‘Βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις περιφερειακής ανάπτυξης/μείωσης των περιφερειακών ανισοτήτων και οι εφαρμογές τους σε περιόδους κρίσης-Παραδείγματα από.
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ έκπτωση 30%
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Ως μέρος μιας επιδημιολογικής μελέτης, 2 ομάδες γυναικών ρωτήθηκαν (με συνέντευξη) για την ύπαρξη ναυτίας και στομαχικού πόνου. Σε μια σύγκριση.
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Α’ & Β΄ Εξάμηνο
Η μεμονωμένη συστολική υπέρταση έναντι της συνδυασμένης συστολο-διαστολικής υπέρτασης ως προγνωστικός δείκτης κολπικής μαρμαρυγής: Δεδομένα από 8ετή μελέτη.
Let’s follow a teenager’s day!!!
Ποικιλία επισιτιστικών υπηρεσιών
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Επιθεώρηση
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΧ/ΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ
Νεοπλασματα ουροδοχου κυστης
Unit 15 Interrogative Pronouns/Adjectives, Indefinite Pronouns/Adjectives, Enclitics, εἰμί, Dative of the Possessor, Adverbial Accusative, Personal/Reflexive.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ
Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ GDPR ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΑΔΑ (1) Όλες οι κλινικές & τα νοσοκομεία της Ελλάδος, πλην εκείνων στο λεκανοπέδιο Αττικής ΕΛΛΑΔΑ (2) Όλες οι κλινικές & τα.
Wednesday, November 28 Pick up a ‘The Crusades’ question sheet
Geoffrey S. Cox, MD, Norman R. Hertzer, MD, Jess R
Chapter 28 Perfective Adverbial.
MATH 1310 Section 5.3.
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
Ganapathy A. Prasad, Kenneth K. Wang, Todd H. Baron, Navtej S
Lecture 26 AWS Lab April 3, /6/2019 CS132 Lecture 26: Cloud Lab.
Nancy D. Bridges, MDa, Thomas L. Spray, MDb, Margaret H
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Προϊσταμένη Τμήματος : Αποστολά Πολυξένη Τηλέφωνο: – Ηλεκτρονική Διεύθυνση : Θέση : Κεντρικό Κτίριο (Ισόγειο γραφείο 17) Ωράριο: 7πμ -3μμ

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Απασχολούμενοι Κοινωνικοί Λειτουργοί: Πολυξένη Αποστολά Γεωργία Γούλα Ιλιάνα Κουτσιά Ευθυμία Λιγνού Αντώνης Μακρής Ιωάννης Μπακατσέλος Κρυσταλλία Παφλιά Αργυρή Σωτηροπούλου Ιγνατία Φαρμακοπούλου

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Όλοι οι κοινωνικοί λειτουργοί είναι εργαζόμενοι της Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων ‘’Η Αγία Σοφία’’. Η Κοινωνική Υπηρεσία του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων «η Αγία Σοφία» στελεχώνεται από Κοινωνικούς Λειτουργούς οι οποίοι καλύπτουν με τις γνώσεις, εμπειρία και τις δεξιότητες τους, τους ακόλουθους τομείς :

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Διερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έρχεται ένα παιδί ή έφηβος καθώς και τις κοινωνικές και συναισθηματικές ανάγκες αυτών των οικογενειών (π.χ. μείωση άγχους λόγω του προβλήματος υγείας του παιδιού/εφήβου, την απομάκρυνση του από το σπίτι, προσαρμογή παραμονής του στο Νοσοκομείο). Παρέχουν Συμβουλευτική Υποστήριξη στην οικογένεια για θέματα που αφορούν στην σωματική και ψυχοκοινωνική υγεία του παιδιού ή του εφήβου στα πλαίσια των παρεχομένων από το Νοσοκομείο, Υπηρεσιών (π.χ. πληροφορίες αναφορικά με την επικρατούσα επιδοματική πολιτική και διασύνδεση με τις σχετικές Υπηρεσίες)

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Συνεργάζονται με τους ειδικούς των παιδιατρικών Κλινικών, που ασχολούνται με την θεραπεία του παιδιού καθώς και διασυνδέει τις οικογένειες αυτές με τις Υπηρεσίες της Κοινότητας (ΚΨΥ, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα και άλλες Υγειονομικές Υπηρεσίες, Σχολεία, Κοινωνικές Υπηρεσίες, Εισαγγελίες Ανηλίκων, Ιδρύματα Παιδικής Προστασίας, ΜΚΟ) ιδιαίτερα δε σε περιπτώσεις οικογενειών σε κρίση (ασυνόδευτοι ανήλικοι πρόσφυγες, παιδιά εξαρτημένων γονέων, παιδιά γονέων με ψυχική διαταραχή).

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Προετοιμάζουν την έξοδο του ασθενή και της οικογένειας του καθώς και την αποκατάσταση και επανασύνδεση του με πηγές της Κοινότητας που διαβιεί και παρακολουθούν (follow up) την αποθεραπεία, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο, και συμμετέχει στη συστηματική παρακολούθηση των ασθενών με χρόνιες παθήσεις. Λόγω της έλλειψης οικονομικών πόρων η Κοινωνική Υπηρεσία αδυνατεί να παρέχει οικονομική ενίσχυση σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Παράλληλα το Τμήμα Κοινωνικής Υπηρεσίας του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων «η Αγία Σοφία» είναι εγκεκριμένο Κέντρο Εκπαίδευσης (ΠΕΑ και 6μηνη Άσκηση) των Φοιτητών Κοινωνικής Εργασίας των Τ.Ε.Ι. Αθηνών, Πάτρας και Κρήτης.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ Οι σπουδαστές που έρχονται στο Νοσοκομείο Παίδων έχουν ανάγκη να γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι είναι ένα πλαίσιο όπου: 1. Χρειάζεται προσαρμογή γνώσεων στο αντικείμενο εργασίας που είναι το άρρωστο παιδί ηλικίας 0-16 ετών. 2. Υπάρχει ανάγκη κατανόησης του έργου που έχει να προσφέρει σε ένα χώρο όπου η ασθένεια είναι το κυρίαρχο φαινόμενο. 3. Η ενεργοποίηση του άγχους του φοιτητή είναι δεδομένη και είναι η ευκαιρία να το αντιμετωπίσει και να το ελέγξει. 4. Για τους εργαζόμενους του νοσοκομείου η προσφορά του φοιτητή είναι δεδομένη και σε πολλά επίπεδα.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ 5. Η ανησυχία του φοιτητή ότι δεν γνωρίζει πράγματα είναι το κίνητρο που τον οδηγεί να μάθει, να συνεργαστεί και να δει που μπορεί να βοηθήσει. 6. Η συμμετοχή του σε διεπιστημονικές ομάδες δημιουργούν την προϋπόθεση να ενημερωθεί και να έχει γνώση του αντικειμένου με το οποίο έχει να ασχοληθεί. 7. Η καθημερινή εμπειρία με τους ασθενείς, τις οικογένειες και τα προβλήματα τους αυξάνουν τις δεξιότητες τους γύρω από την επιστήμη της κοινωνικής εργασίας και την εφαρμογή των αρχών της. 8. Παράλληλα έρχεται σε επαφή μέσω της κοινωνικής υπηρεσίας με φορείς, ιδρύματα, άλλα πλαίσια και ενημερώνεται και μαθαίνει πως γίνονται παραπομπές, επανεκτιμήσεις και τοποθετήσεις περιπτώσεων σε άλλους χώρους.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ 9. Η οικονομική κρίση οδηγεί στην ανεύρεση πόρων για τις οικογένειες σε ανάγκη που πολλές φορές μπορεί να είναι από φάρμακα, ιατρικά μηχανήματα έως στέγη και ρουχισμό. (κάνει παραπομπές) 10. Οι συνεργασίες με κρατικούς φορείς και Μ.Κ.Ο. που παρέχουν τις απαραίτητες ελλείψεις είναι μέσα στο έργο του. 11. Στο νοσοκομείο και στην κοινωνική υπηρεσία έχει την δυνατότητα να εμπλουτίσει τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις. 12. Αναλαμβάνει να πάρει οικογενειακό και ατομικό ιστορικό, να συντάξει κείμενα για την ενημέρωση του ιστορικού. 13. Να διαφοροποιήσει τα στοιχεία που θα συνθέσει σε επίσημα έγγραφα (πχ σε Εισαγγελίες, Δημόσιες Υπηρεσίες, ΜΚΟ)

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ 14. Σε καθημερινή βάση βρίσκεται μπροστά στην απόκτηση της ενσυναίσθησης του ως μελλοντικός επαγγελματίας. 15. Αντιλαμβάνεται τις δυνατότητες που έχει καθώς επίσης και τις αδυναμίες του και προσπαθεί να τις βελτιώσει. 16. Γνωρίζει ότι κοντά του είναι ένας έμπειρος συνάδελφος, με τον οποίο μπορεί να συζητήσει οτιδήποτε προκύψει. 17. Ενημερώνεται για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται απόρρητα στοιχεία της περίπτωσης και μόνο σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να τα αναιρέσει. 18. Οργανώνει την Κοινωνική Υπηρεσία μαζί με τους επαγγελματίες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ Ένα μεγάλο τμήμα της πρακτικής άσκησης των φοιτητών κοινωνικής εργασίας γίνεται στην Πανεπιστημιακή Παιδοψυχιατρική Κλινική και στις επιστημονικές ομάδες που εμπεριέχονται σε αυτήν: Κοινοτικό πρόγραμμα Εξωτερικά ιατρεία Τομέας ενδονοσοκομειακής νοσηλείας (ΤΕΝ) Ομάδα αυτισμού Ομάδα οικογενειακής θεραπείας Ομάδα χρόνιων νοσημάτων Ομάδα διαβήτη Διασυνδετική ομάδα Μονάδες αντιμετώπισης του Καρκίνου

Ε ΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ !