Λογαριασμός νερού και τιμολογιακή πολιτική 1.Αποτελεί Την βάση των σχέσεων με τον πελάτη 2.Αποτελεί το κλειδί για την επενδυτική πολιτική της ΔΕΥΑ 3.Αντικατοπτρίζει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Μάθημα 2ο Τα τραπεζικά στοιχεία.
ΤΟ ΧΡΗμα ΩΣ εμπΟρευμα ΟΜΑΔΑ : γερκου α. αϊβαζιδου ειρ
ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ
Διαχείριση του Νερού στην Πόλη Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης «Αστική Χρήση του Νερού» Δίκτυο Μεσόγειος SOS
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
LOGO ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δανάη Φωτίου γ5 ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Μοντέλο μέτρησης καινοτομίας σε Ευρωπαϊκές Περιφέρειες Measuring INnovation among EURopean Subregions ΜΟΝΤΕΛΟ SHAPES Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (Κοι. Σ. Π. Ε
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
Η πορεία της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Το Φαινόμενο της Φοροδιαφυγής Σεμινάριο για μελλοντικούς οικονομολόγους (Μέρος Β’) στα πλαίσια του μαθήματος «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» της Γ’ Τάξης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΉ ΕΡΓΑΣΊΑ Β ’ ΛΥΚΕΊΟΥ ΤΟΥ ΠΡΌΤΥΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΎ ΛΥΚΕΊΟΥ ΜΥΤΙΛΉΝΗΣ Τρόποι αντιμετώπισης της εγκληματικότητας.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
1 Γραμμάτια Εισπρακτέα λογ. (31) Στον λογαριασμό (31) παρακολουθούνται: –οι απαιτήσεις που είναι ενσωματωμένες σε τίτλους συναλλαγματικών ή γραμματίων.
ΔΕΥΑ ΧΘΕΣ – ΣΗΜΕΡΑ – ΑΥΡΙΟ… Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Λάρισας.
Έννοιες της Λογιστικής
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χαράλαμπος Κιουρτσίδης ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΑ/ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜAKEΔΟΝΙΑΣ 4 η Προγραμματική Περίοδος Κοινωνία της Πληροφορίας.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
Χρηματοοικονομική Ανάλυση …η διαδικασία άντλησης οικονομικών πληροφοριών από τα χρηματοοικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας. Η χρηματοοικονομική ανάλυση.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Ε.Ε.ΚΟΥΣΚΟΥΝΑ.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
Κρατικος παρεμβατιςμος και κατα pareto αριςτοποιηςη
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
360funding.gr Μάϊος 2017.
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Πρακτική Εφαρμογή.
Αποτίμηση απαιτήσεων Κατά τη διαδικασία της απογραφής στο τέλος της χρήσης οι απαιτήσεις πρέπει να: Αναγνωριστούν Μετρηθούν Αποτιμηθούν.
Αξιολόγηση Επενδύσεων: 5Β
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Καθηγητής Δημήτρης Γκίνογλου
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Αναλυση χρηματοοικονομικων καταστασεων
Κεφάλαιο 30 Διαχείριση κεφαλαίου κίνησης Αρχές
Φροντίδα των ηλικιωμένων στην κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λογαριασμός νερού και τιμολογιακή πολιτική 1.Αποτελεί Την βάση των σχέσεων με τον πελάτη 2.Αποτελεί το κλειδί για την επενδυτική πολιτική της ΔΕΥΑ 3.Αντικατοπτρίζει τον κοινωνικό χαρακτήρα της επιχείρησης

Λογαριασμός νερού και τιμολογιακή πολιτική Δημιουργεί τις καλλίτερες προϋποθέσεις για την ορθολογική διαχείριση του νερού Η είσπραξη του συνόλου των λογαριασμών αποτελεί την δίκαιη συμπεριφορά της ΔΕΥΑ απέναντι στο σύνολο των πολιτών

Η κατάσταση σήμερα Ο δείκτης επανείσπραξης των απαιτήσεων των πελατών από λογαριασμούς νερού έχει σχεδόν τετραπλασιασθεί στην περίοδο από το 2010 μέχρι το Υπάρχουν και ΔΕΥΑ που μέσα στην περίοδο της κρίσης εμφανίζουν σταθερή εισπρακτικότητα

Πολιτική είσπραξης των λογαριασμών Οι περισσότερες ΔΕΥΑ χρησιμοποιούν την προηγούμενη ενημέρωση των πελατών για τις οφειλές τους πριν την διακοπή της παροχής.

Η κατάσταση σήμερα Οι περισσότερες ΔΕΥΑ επικαλούνται την έλλειψη προσωπικού & Την διεύρυνση των ορίων της ΔΕΥΑ με βάση τον Καλλικράτη – για την αδυναμία τους να δώσουν λύσεις

Πρακτικές που εφαρμόζονται Σε κάποιες ΔΕΥΑ γίνονται και αφαιρέσεις υδρομέτρων. Γίνονται προσαυξήσεις στον λογαριασμό που δεν εξοφλείται έγκαιρα. Κάποιες ΔΕΥΑ ( κυρίως οι μικρές ) απευθύνονται στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ (υπάρχει αυτή η δυνατότητα)

Πρακτικές που εφαρμόζονται Περιμένουν τον πελάτη να ευαισθητοποιηθεί και να ανταποκριθεί στην υποχρέωσή του για πληρωμή του λογαριασμού Τον ενημερώνουν μόνο (κυρίως τηλεφωνικά) Τον ενημερώνουν και μετά προβαίνουν και σε διακοπή της παροχής υδροδότησης

Πολιτικές παρεμβάσεις στην διαδικασία διακοπής της παροχής Όσο οι δυσκολίες ανταπόκρισης της ΔΕΥΑ στις υποχρεώσεις της έναντι τρίτων αυξάνονται τόσο περιορίζονται οι πολιτικές παρεμβάσεις Αυτό δεν συμβαίνει στις μεγάλες ΔΕΥΑ (ή σε πολύ μικρό βαθμό)

Ζητήματα που προκύπτουν από την χαμηλή εισπραξιμότητα Περιορισμένη ρευστότητα Ανυπαρξία επενδύσεων για υποδομές Κατανομή των εσόδων δημοκρατική και όχι μόνο στις πλάτες των συνεπών πελατών Αξιοπιστία της ΔΕΥΑ στην κοινωνία Κακής ποιότητας στις προσφερόμενες υπηρεσίες Πλήρης αδυναμία αντιμετώπισης των μελλοντικών προβλημάτων.

Συμπεράσματα Για την έγκαιρη και αποτελεσματική είσπραξη των λογαριασμών πρέπει: 1.Να δυναμώσουμε την σχέση μας με την κοινωνία με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο 2.Να καταδείξουμε την ανάγκη ύπαρξης και υποστήριξης των ΔΕΥΑ σαν επιχειρήσεις με πολύ μεγάλη σημασία για την ομαλή λειτουργία της πόλης. 3.Να βρούμε και να προτείνουμε λύσεις που να ταιριάζουν στα δεδομένα της κάθε πόλης. ( και για την είσπραξη και για τις επενδύσεις)

Σας ευχαριστώ