Ανάπτυξη (επώνυμων) Υπηρεσιών Service Science Άννα Ζαρκάδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Advertisements

Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Η εισφορά του δικαίου του ανταγωνισμού στην ανάπτυξη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Προώθηση / Επικοινωνία
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Σχεδιασμός διαδικασιών
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Ενότητα # 7: Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Ενότητα # 6: Σχεδιασμός Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΔΙΕΚ Χίου Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα Β εξάμηνο Ερωτήσεις Α ομάδας Νικόλαος Νύκτας – Δημήτριος.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
Καταναλωτές , πωλητές και πλεονάσματα
Η έννοια του Πελάτη-Προμηθευτή
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Η Α Σ Κ Η Σ Η (Κωδ.: TR1101)
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη (επώνυμων) Υπηρεσιών Service Science Άννα Ζαρκάδα

Άσκηση: Τι προβλήματα πρέπει να λύσει το μάρκετινγκ; Backstage ……. ………. Front stage ……. ……….

Ανάλυση του άνθους των υπηρεσιών Πυρήνας του προϊόντος Ολοκληρωμένο προϊόν ▫Υπηρεσίες διευκόλυνσης απαιτούνται για να παραδοθεί ο πυρήνας  Πληροφόρηση  Παραγγελιοληψία  Τιμολόγηση  Πληρωμή ▫Υπηρεσίες ενίσχυσης προσθέτουν αξία στον πυρήνα  Συμβουλευτική  Φιλοξενία  Φύλαξη περιουσιακών στοιχείων  Εξαιρέσεις Το τι θα περιλαμβάνει το πακέτο εξαρτάται από: ▫Τη φύση της υπηρεσίας ▫Στρατηγική τοποθέτηση και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ▫Σχέση κόστους / ποιότητας / τιμής ▫Ενιαία ή πολυεπίπεδη υπηρεσία (economy/business/1 st class)

Υπηρεσίες διευκόλυνσης Ι Πληροφόρηση ▫Πριν, κατά και μετά την αγορά ▫Παρέχονται γιατί  επιβάλλονται από το νόμο (συμβάσεις, οδηγίες & όροι χρήσης, αποδείξεις)  βοηθούν τον πελάτη να αποκομίσει μεγαλύτερα οφέλη (χάρτες, δρομολόγια, order tracking) ▫Δυνητικοί και νέοι πελάτες τις ζητούν πιο πολύ ▫Πρέπει να είναι  έγκαιρη  έγκυρη ▫Μονόδρομη επικοινωνία Παραγγελιοληψία ▫Μπορεί να έχει τη μορφή  αίτησης  παραγγελίας  κράτησης ▫Πρέπει να είναι  γρήγορη  ακριβής  με ευγένεια και ευαισθησία  να μειώνει την φυσική και διανοητική προσπάθεια του πελάτη  να διασφαλίζει ότι ο πελάτης πληρεί κάποιες προϋποθέσεις

Υπηρεσίες διευκόλυνσης ΙΙ Τιμολόγηση ▫Μπορεί να έχει τη μορφή  προσφοράς (γραπτής ή προφορικής)  κίνησης λογαριασμού  τιμολογίων και εντολών πληρωμής  αυτοτιμολόγησης ή αυτόματης ένδειξης σε οθόνη ▫Πρέπει να είναι  ξεκάθαρη και σαφής  έγκαιρη  έγκυρη  να περιλαμβάνει πληροφορίες για τις διαδικασίες πληρωμής ▫Μονόδρομη επικοινωνία Πληρωμή ▫Μπορεί να έχει τη μορφή  αυτοεξυπηρέτησης  πληρωμής σε υπάλληλο / ενδιάμεσο / στον ίδιο τον πάροχο  αυτόματης αφαίρεσης από λογαριασμό ▫Συνοδεύεται από  έλεγχο που πρέπει να γίνεται με  ευγένεια και ευαισθησία  σταθερότητα  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Υπηρεσίες ενίσχυσης Ι Συμβουλευτική ▫Περιλαμβάνει  διάλογο  διάγνωση αναγκών  δημιουργία εξατομικευμένης υπηρεσίας  εκπαίδευση ▫Απαιτεί  κατανόηση  γνώσεις  ευελιξία  solution selling  Unbundling ▫Αμφίδρομη επικοινωνία Φιλοξενία ▫Σχετίζεται με  το καλωσόρισμα  την αναμονή  την ασφάλεια  πρόσθετες παροχές (in-flight magazine)  μεταφορά από / προς τον τόπο παροχής της υπηρεσίας ▫Πρέπει να δείχνει  χαρά για τη γνωριμία  ευγένεια  σεβασμό

Υπηρεσίες ενίσχυσης ΙΙ Φύλαξη περιουσιακών στοιχείων ▫Περιλαμβάνει  θέσεις στάθμευσης  φύλαξη παιδιών / ζώων  ιματιοθήκη / ντουλάπια  μεταφορά αποσκευών  χρηματοκιβώτια  προσωπικό ασφαλείας ▫Εκτείνεται και στα ενοικιαζόμενα αγαθά ή προϊόντα που αγοράζουν οι πελάτες  πακετάρισμα  μεταφορά  συναρμολόγηση / εγκατάσταση  καθαρισμό  αναβαθμίσεις  επισκευές και περιοδική συντήρηση

Υπηρεσίες ενίσχυσης ΙΙΙ Εξαιρέσεις ▫ Υπηρεσίες πέρα και πάνω από τις αναμενόμενες ▫ Προσφέρονται σε ειδικές περιπτώσεις ▫ Αποτελούν αντίδραση σε δράσεις του πελάτη ▫ Απαιτούν  πρόβλεψη  σύστημα διαχείρισης  ευελιξία  ταχύτητα  αποτελεσματικότητα  προσεκτική παρακολούθηση & στατιστική ανάλυση  σαφή οριοθέτηση για να διασφαλιστεί  η ασφάλεια πελατών & προσωπικού  η μη υπερφόρτωση του προσωπικού  ο περιορισμός του αντίκτυπου στους άλλους πελάτες ▫Κατηγορίες εξαιρέσεων  Ειδικές απαιτήσεις  Επίλυση προβλημάτων  Διαχείριση ▫παραπόνων ▫προτάσεων για βελτίωση ▫φιλοφρονήσεων  Αποκατάσταση  Αποζημίωση

Παράδειγμα φιλοξενίας: χώροι αναμονής πλαστικών χειρούργων Bannon, L. “Plastic surgeons are told to pay more attention to appearances”, Wall Street Journal, March , p.B1 Οι ασθενείς αλλάζουν γιατρό όταν δεν τους αρέσουν οι χώροι αναμονής Τι τους ενοχλεί ▫αφίσες με μελανώματα ή ουλές στους τοίχους ▫πλαστικά βραχιολάκια ασθενών που είναι ενοχλητικά ▫εξεταστήρια  μικρά  σκοτεινά  χωρίς παράθυρα  με παλιά ή χωρίς περιοδικά ▫να χρειάζεται να ρωτήσουν που είναι οι τουαλέτες ▫να μην βρίσκουν  αρκετά καλάθια απορριμμάτων  ψύκτες νερού Τι τους αρέσει ▫χαρτομάντιλα ▫τηλέφωνα για το κοινό ▫φυτά και βάζα με λουλούδια στην υποδοχή ▫καραμέλες ▫ολόσωμες ρόμπες για την εξέταση ▫καρέκλα για να κάθονται την ώρα της συζήτησης αντί του κρεβατιού ή σκαμπό εξέτασης ▫διαχωρισμό των προεγχειρητικών από τους μετεγχειρητικούς ασθενείς Τι θα ήθελαν ▫ατμόσφαιρα spa και όχι νοσοκομείου

Ερωτήματα για το μάρκετινγκ Τι θέλει ο πελάτης και τι επιβάλλεται από τον πάροχο; Σε ποιο χρονικό σημείο παρέχουμε τις συμπληρωματικές υπηρεσίες; ▫αν δεν μπορεί να βελτιωθεί όλο το πακέτο αρχίζουμε τις βελτιώσεις από το τέλος Ποιος είναι ο βέλτιστος αριθμός συνοδευτικών υπηρεσιών; Ποιες υπηρεσίες παρέχει ο πάροχος και ποιες εκχωρεί σε τρίτους (outsourcing); Ποιες συνοδευτικές υπηρεσίες είναι αναπόσπαστο μέρος του πακέτου και ποιες προαιρετικές; ▫πώς τιμολογούνται οι προαιρετικές υπηρεσίες; ▫πώς προωθούνται οι κερδοφόρες προαιρετικές υπηρεσίες; Πώς κρατάμε το άνθος δροσερό και ελκυστικό;

Marriott Hotels: Σχεδιασμός νέας υπηρεσίας - έρευνα Αγορά – στόχος: business travelers Προϊόν: αλυσίδα ξενοδοχείων Μεθοδολογία: ▫ δείγμα 601 καταναλωτών σε 4 μεγάλες πόλεις ▫ conjoint analysis με στόχο να βρεθεί το μίγμα των χαρακτηριστικών και η τιμή που συνδυαζόμενα αποδίδουν μέγιστη ωφέλεια ▫ 50 χαρακτηριστικά με βάση τον ανταγωνισμό ▫ ομαδοποίηση σε 7 παράγοντες ▫ αποτέλεσμα  λεπτομερείς οδηγίες για 200 στοιχεία  τι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, όχι απλά τι θέλουν οι πελάτες

Marriott Hotels: Σχεδιασμός νέας υπηρεσίας - ευρήματα Εξωτερικό ▫κτίριο, ▫κήπος, ▫είδος και θέση πισίνας, ▫μέγεθος ξενοδοχείου Χαρακτηριστικά Δωματίου ▫μέγεθος και διακόσμηση ▫θέση και είδος μπάνιου ▫συστήματα ψυχαγωγίας ▫άλλες παροχές Υπηρεσίες σίτισης ▫αυτόματοι πωλητές ▫είδος και θέση εστιατορίων ▫μενού ▫room service ▫κουζίνα στο δωμάτιο Κοινόχρηστοι χώροι (lounge) ▫θέση ▫ατμόσφαιρα ▫είδος πελατών Εξυπηρέτηση ▫κρατήσεις ▫check-in/out ▫μεταφορά αποσκευών στο δωμάτιο ▫ενοικιάσεις αυτοκινήτων ▫καθαριστήριο Ψυχαγωγία ▫sauna, jacuzzi ▫γυμναστήριο ▫παιδική χαρά ▫δωμάτιο με παιχνίδια ▫τένις Ασφάλεια ▫φύλακες ▫ανιχνευτές καπνού ▫24ώρη παρακολούθηση με κάμερες

Σχεδιασμός νέας υπηρεσίας – το αποτέλεσμα Courtyard by Marriott Moscow City in the downtown of Moscow. Red Square and the Kremlin are just a short walk invitingly located in a residential neighborhood. a magnificent 462 sq m atrium lobby filled with natural light, attractively furnished and equipped for your convenience with free wireless high-speed Internet. Enjoy a large breakfast buffet at the Terraneo Restaurant, or order breakfast to your room. For a delightful dining experience visit the Flat Iron Bar and Roadhouse. All 218 spacious rooms at this Moscow hotel, some with Kremlin view, offer modern amenities Ergonomic workspace, efficiency lighting and broadband Internet (charges apply) Multilingual satellite TV, mini-bar and in-room movies available for your enjoyment in Moscow In-room safe securely holds your valuables, including laptop Enjoy two-line phones, climate control and 24-hour room service at the Courtyard Moscow hotel Alarm clock, iron and ironing board, and hair dryer provided for your comfort and convenience

Branding Δημιουργία Επώνυμης Υπηρεσίας

16 Σύνθεση βασικών υπαρκτών και συμβολικών χαρακτηριστικών, οργανωμένων σε μια συγκεκριμένη μορφή που διακρίνεται διακρίνεται από όλα τα άλλα = ο ρόλος της σηματοποίησης μπορεί να προσφερθεί, να αποκτηθεί, και να καταναλωθεί λειτουργεί ως μέσο ικανοποίησης κάποιας ανάγκης ή επιθυμίας Liverpool, UK Las Vegas, USA Athens, Greece Orlando, USA

Hilton Hotels Corporation Brands Hilton Hotels – “the proud flagship brand”…"Be My Guest" …“Travel should take you places.” Uniform experience in over 500 hotels in cities all over the world since 1919 Doubletree – “Doubletree and Doubletree by Hilton, as our hotels are known outside the U.S., are distinctively designed to provide genuine comfort to today's business and leisure travelers”, warm chocolate chip cookies Conrad Hotels – “Luxury as unique as any guest” Homewood Suites by Hilton – “Make yourself at home”, “upscale all- suite brand of residential-style hotels targeting travelers who are on the road for a few nights or longer” Embassy Suites Hotels – “the nation's largest brand of upscale, all-suite hotels” global leader in hospitality With more than 540 locations in 78 countries, Hilton Hotels & Resorts provide an authentic and contemporary experience for guests worldwide. Explore our hotels and the smart design, thoughtful amenities and innovative dining options that make us a global leader in hospitality.

Service brand extensions, values and personification