«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
La tela di aracne ΙΝΤΕRREG IIIB MEDOCC Πρόγραμμα επιμόρφωσης εργαζόμενων σε βιομηχανίες ένδυσης ΚΕΚ ΔΑΦΝΗ ΠΑΤΡΑ 2005.
Οι μαθητές μαθαίνουν μέσα από συνταγές…
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
1 Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας μέσα από τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ιανουάριος 2009.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Θέμα: Προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία

Σ ΚΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Προώθηση πολυμορφίας στην εκπαίδευση. Υποστήριξη της δημιουργικής διδασκαλίας. Εξοικείωση με μεθόδους ανάδειξης των ξεχωριστών δεξιοτήτων κάθε μαθητή. Εκμάθηση τρόπων ενθάρρυνσης της δημιουργικής – καινοτόμου σκέψης των μαθητών.

Δ ΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ Εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο Laci. Δημιουργία video κινουμένων σχεδίων με θέμα τη διαφορετικότητα και την ποικιλομορφία. Δραστηριότητες ανάπτυξης δημιουργικής και καινοτόμου σκέψης. Εκπαιδευτική επίσκεψη σε σχολείο Καλών Τεχνών. Συμμετοχή σε τοπική γιορτή για τον ερχομό του καλοκαιριού.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επίσκεψη στο εργοστάσιο παραγωγής ψωμιού Laci Οι συμμετέχοντες ήρθαν σε επαφή με παραδοσιακές μεθόδους παραγωγής ψωμιού και τοπικών προϊόντων. Επίσκεψη στο πεδίο, συμμετοχή σε εργαστήριο θεματικών δραστηριοτήτων (παρασκευή παραδοσιακών προϊόντων αρτοποιίας). Μελέτη επιχείρησης σε λειτουργία, βιωματική εμπειρία, δυνατότητα σχεδιασμού αντίστοιχων εκπαιδευτικών επισκέψεων στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Δημιουργία animation με θέμα τη διαφορετικότητα. Εξοικείωση εκπαιδευτικών με σύγχρονες μεθόδους δημιουργίας animation και ενεργός συμμετοχή σε όλα τα στάδια της διαδικασίας (κατασκευή σκίτσων σκηνικών, ηχογράφηση, σύνθεση). Εξοικείωση με τον συντονισμό και τη διοργάνωση ομαδικών δραστηριοτήτων όπου αξιοποιούνται και αναδεικνύονται οι ξεχωριστές ικανότητες κάθε μαθητή, ενώ παράλληλα στηρίζονται στην ομαδοσυνεργατική μάθηση.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Δραστηριότητες ανάπτυξης δημιουργικής και καινοτόμου σκέψης Αφύπνιση δημιουργικότητας. Προώθηση πολυμορφίας και ενθάρρυνση εξατομικευμένης μαθησιακής διαδικασίας. Δημιουργική διδασκαλία.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Εκπαιδευτική επίσκεψη σε σχολείο Καλών Τεχνών. Ξενάγηση στους χώρους των εργαστηρίων και ενημέρωση για καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές που εφαρμόζονται σε αντίστοιχα τεχνικά σχολεία του εξωτερικού. Παρακολούθηση εκδήλωσης όπου παρουσιάστηκαν έργα των μαθητών της σχολικής μονάδας.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Συμμετοχή σε τοπική γιορτή για τον ερχομό του καλοκαιριού. Εξοικείωση με ήθη και έθιμα άλλων λαών. Επαφή με παραδοσιακή μουσική, παραδοσιακές ενδυμασίες και χορούς.