Μάθημα: Μια Κυριακή του Μάρτη (Επαναληπτικό) ΙΗ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Θεοχάρους Χάρις Τιμοθέου Τζούλια
Στόχοι μαθήματος : Τα παιδιά να: εξοικειωθούν με το λόγο και τα χαρακτηριστικά στοιχεία (στροφές, στίχοι, ομοικαταληξία) των ποιημάτων χρησιμοποιούν λεξιλόγιο σχετικό με τα καράβια διακρίνουν τον τονισμό πώς – πως και πού – που εξοικειωθούν με τη χρήση της αποστρόφου αναγνωρίζουν και να μετατρέπουν λέξεις από τον ενικό στον πληθυντικό και αντίστροφα
Μάθημα 1ο: Αφόρμηση: Ακρόαση τραγουδιού Κύριο Μέρος: Σιωπηρή ανάγνωση Εικονογράφηση των στροφών του ποιήματος Παρουσίαση εικόνων και σχολιασμός Σχολιασμός και συζήτηση γύρω από λέξεις - κλειδιά όπως Σαρακοστή, πρώτο χελιδόνι – άνοιξη, φιλία
Δομή του ποιήματος (στροφές, στίχοι, ομοιοκαταληξία) Γραμματικά Φαινόμενα: oΕνικός – Πληθυντικός oΑντίθετα – Συνώνυμα oΑπόστροφος oΚατάληξη ουδετέρων σε –ι oΔιαλυτικά Κλείσιμο: Τραγούδι
Τραγούδι Υπενθύμιση γραμματικών φαινομένων που θίγονται στο Τ.Ε.: oΑπόστροφο oΔιαλυτικά oΤηλέφωνο τάξης Πού, που, πώς, πως Τ.Ε. Ασκήσεις 1,2,5,6,7 Άσκηση 3 Τι θα κάνουν τα παιχνίδια όταν φτάσουν στο λιμάνι; Άσκηση 4 Μάθημα 2ο:
Ευχαριστούμε!