Σύνθεση και Σχεδιασμός ενός Τουριστικού Πακέτου. 1 η ΦΑΣΗ Διαμόρφωση βασικής ιδέας  Έρευνα αγοράς  Brainstorming  Μελέτη των προϊόντων των ανταγωνιστών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Επιλογές Marketing & Logistics
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Γραμμικός Προγραμματισμός
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : Ορισμοί – Γενικές Έννοιες Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
Τουριστικές υπηρεσίες Μεταφορές-μετακινήσεις Στοιχεία βασικής ορολογίας εξυπηρέτησης επιβατών.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Τιμές Μεταφοράς.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑΣ περιγραφή και στοιχεία επενδυτικού σχεδίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύνθεση και Σχεδιασμός ενός Τουριστικού Πακέτου

1 η ΦΑΣΗ Διαμόρφωση βασικής ιδέας  Έρευνα αγοράς  Brainstorming  Μελέτη των προϊόντων των ανταγωνιστών

2 η ΦΑΣΗ Αποτίμηση της πραγματικής ζήτησης  Εκπόνηση έρευνας αγοράς με σκοπό την αξιολόγηση και αποτίμηση των δυνητικών πωλήσεων του πακέτου τόσο σε αριθμό τουριστών όσο και σε κύκλο εργασιών και κερδών.  Προσδιορισμός αριθμού θέσεων π.χ. αεροπορικών ή αριθμού δωματίων.  Κοστολόγηση/Προϋπολογισμός

3 η ΦΑΣΗ Διαμόρφωση και κατασκευή του πακέτου  Διαπραγμάτευση με του διάφορους προμηθευτές υπηρεσιών, μεταφορικές εταιρίες, καταλύματα,λεωφορεία. Ο αριθμός των τουριστών προς διακίνηση καθώς και ο χρόνος που αυτοί θα διακινηθούν κατευθύνουν κυρίως τους όρους της διαπραγμάτευσης.  Παραγωγή μπροσούρας

4 η ΦΑΣΗ Έρευνα αποδοχής της προσφοράς από την αγορά  Οργάνωση Fam Trips για τους πωλητές  Αντίληψη των καταναλωτών πριν από την αναχώρηση π.χ. η περιγραφή του πακέτου μέσα από την μπροσούρα  Μέτρηση της ικανοποίησης κατά τη διάρκεια παροχής υπηρεσιών του πακέτου Σκοπός η βελτίωση του πακέτου ώστε να επιτευχθεί η ικανοποίηση των προσδοκιών του

5 η ΦΑΣΗ Διάθεση του προϊόντος  Προβολή και προώθηση του πακέτου  Διάθεση του πακέτου μέσω των δικτύων διανομής

Οικονομικά Στοιχεία κοστολόγησης πακέτου 1.Αεροπορικό Εισιτήριο 2.Ξενοδοχείο 3.Transfer 4.Αμοιβή Αρχηγού 5.Δωμάτιο Αρχηγού 6.Γεύματα

7.Λειτουργικά έξοδα ( 2€ ανά άτομο/ανά ημέρα) 8.Κόστος Marketing ( 2€ ανά άτομο/ανά ημέρα) 9.Ασφάλεια ( 4€ ανά άτομο)

ICAO ALPHABET A ALPHA N NOVEMBER/NICKOLAS B BRAVO O OSCAR C CHARLIE P PAPA D DELTA Q QUEBEC/QUEEN E ECHO R ROMEO/A F FOXTROT/FOX S SIERRA G GOLF T TANGO H HOTEL U UNIFORM/ION I INDIA V VICTOR J JULIET W WHISKY K KILO X X-RAY/XENOS L LIMA Y YANKEE M MIKE/MAMA Z ZULU/ZEBRA