Σύνθεση και Σχεδιασμός ενός Τουριστικού Πακέτου
1 η ΦΑΣΗ Διαμόρφωση βασικής ιδέας Έρευνα αγοράς Brainstorming Μελέτη των προϊόντων των ανταγωνιστών
2 η ΦΑΣΗ Αποτίμηση της πραγματικής ζήτησης Εκπόνηση έρευνας αγοράς με σκοπό την αξιολόγηση και αποτίμηση των δυνητικών πωλήσεων του πακέτου τόσο σε αριθμό τουριστών όσο και σε κύκλο εργασιών και κερδών. Προσδιορισμός αριθμού θέσεων π.χ. αεροπορικών ή αριθμού δωματίων. Κοστολόγηση/Προϋπολογισμός
3 η ΦΑΣΗ Διαμόρφωση και κατασκευή του πακέτου Διαπραγμάτευση με του διάφορους προμηθευτές υπηρεσιών, μεταφορικές εταιρίες, καταλύματα,λεωφορεία. Ο αριθμός των τουριστών προς διακίνηση καθώς και ο χρόνος που αυτοί θα διακινηθούν κατευθύνουν κυρίως τους όρους της διαπραγμάτευσης. Παραγωγή μπροσούρας
4 η ΦΑΣΗ Έρευνα αποδοχής της προσφοράς από την αγορά Οργάνωση Fam Trips για τους πωλητές Αντίληψη των καταναλωτών πριν από την αναχώρηση π.χ. η περιγραφή του πακέτου μέσα από την μπροσούρα Μέτρηση της ικανοποίησης κατά τη διάρκεια παροχής υπηρεσιών του πακέτου Σκοπός η βελτίωση του πακέτου ώστε να επιτευχθεί η ικανοποίηση των προσδοκιών του
5 η ΦΑΣΗ Διάθεση του προϊόντος Προβολή και προώθηση του πακέτου Διάθεση του πακέτου μέσω των δικτύων διανομής
Οικονομικά Στοιχεία κοστολόγησης πακέτου 1.Αεροπορικό Εισιτήριο 2.Ξενοδοχείο 3.Transfer 4.Αμοιβή Αρχηγού 5.Δωμάτιο Αρχηγού 6.Γεύματα
7.Λειτουργικά έξοδα ( 2€ ανά άτομο/ανά ημέρα) 8.Κόστος Marketing ( 2€ ανά άτομο/ανά ημέρα) 9.Ασφάλεια ( 4€ ανά άτομο)
ICAO ALPHABET A ALPHA N NOVEMBER/NICKOLAS B BRAVO O OSCAR C CHARLIE P PAPA D DELTA Q QUEBEC/QUEEN E ECHO R ROMEO/A F FOXTROT/FOX S SIERRA G GOLF T TANGO H HOTEL U UNIFORM/ION I INDIA V VICTOR J JULIET W WHISKY K KILO X X-RAY/XENOS L LIMA Y YANKEE M MIKE/MAMA Z ZULU/ZEBRA