Συμβουλευτική στην εκπαίδευση. ΝΤΡΟΠΉ Συχνά συναντάται στις σχέσεις Συχνά συναντάται στις σχέσεις Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για τη χαμηλή αυτοεικόνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ασφάλιση Πιστώσεων και Πληροφοριακά Συστήματα Μάκης Τζέης Atradius Credit Insurance NV Hellenic Branch The Evolution of Insurance. Παρασκευή, 27 Μαρτίου,
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
Ελληνική Νομοθεσία για την Προστασία των Ζώων ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
 Μια μεγάλη ομάδα ασθενών με εγκεφαλικό είναι και οι ασθενείς με βλάβη του δεξιού ημισφαιρίου.  Ήπια προβλήματα:  Προβλήματα κατονομασίας  Κατανόηση.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εισαγωγή N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ Kαθηγητής Παν. Αιγαίου Γ. ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ - Μεταδιδακτορικός Υπότροφος Δ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ - μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ.
Νομική των Ζώων στην Ελλάδα Νομική Προστασία των Ζώων στην Ελλάδα Βάσω Τάκη – Δικηγόρος ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης «Τεχνική Ημερίδα Διαχείρισης Εγκεκριμένων Σχεδίων ΚΑ2» Αθήνα, 23/10/2015 Μαρία Αδαμοπούλου,
«Εργασιακό Άγχος στο Σχολικό Περιβάλλον. Κατευθυντήριες Γραμμές Διαχείρισης» Γεωργία Παναγιώτου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο.
Χ. Πουλόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015 Μυοσκελετικές παθήσεις στην εργασία.
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 15 Νοεμβρίου 2013.
Πολιτική Ορθοδοξία Beck, H. G. (1990). Η Βυζαντινή Χιλιετία. Αθήνα: Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τράπεζας, σσ , (πρωτότυπο 1978). Τεχνικές κριτικής.
Υπηρεσίες Μακροχρόνιας Φροντίδας στην Ελλάδα Στην Ελλάδα η Μ.Φ.Υ. είναι ελλιπώς ανεπτυγμένη. Οι υπηρεσίες Μ.Φ.Υ στην χώρα μας παρέχονται από το σύστημα.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Σ. Ι. ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ1 *************** ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ***************** Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών Κύπρου.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
Ελληνικό Αναπηρικό Κίνημα & Οικονομική Κρίση Φ. Ζαφειροπούλου Ε.Σ.Α.μεΑ. The Greek Disability Movement & Financial Crisis F. Zafeiropoulou NCDP.
Κωστής Χαρδαλιάς Νοσηλευτής, MSc Health Informatics Υποψήφιος Διδάκτορας Τμ. Νοσηλευτικής, ΕΚΠΑ.
ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1.
Thasos Charalambous Προσωπικά δεδομένα και Υπολογιστές Μια από τις πιο κοινές χρήσεις των υπολογιστών είναι η εγγραφή σε βάσεις δεδομένων με σκοπό την.
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
Κοινή γνώμη Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Εκπαιδευτικη αξιολογηση
Η θεωρία του Χάους στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας (Θ.Χ.Σ.)
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Κυβερνητική Πληροφορία
ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΒΛΑΣΤΟΚΥΤΤΑΡΩΝ
Βιοηθικές αρχές στην έρευνα (1 από 19)
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: Αρχές Επιστήμης Περιβάλλοντος
ΒΧΔ Πολλαπλών κλιμάκων
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs
Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Στατικός Ηλεκτρισμός Ι
ΚΥΤΤΑΡΟ .… ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ.
Κεφάλαιο 8 Αναδυόμενα θέματα στον τουρισμό
Ατμοσφαιρική ρύπανση.
Ένταξη (Integration) ή Συνεκπαίδευση (Inclusion);
Υπηρεσία Πολυτροπικής Ψηφιακής Βιβλιοθήκης με Προσβάσιμη Βιβλιογραφία για άτομα με Εντυπο-αναπηρία Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών - Πάντειο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Πληροφοριακά Συστήματα και επιχείρηση
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Συμπλήρωση & Υποβολή της αίτησης για Σχέδια Εθελοντισμού (ΚΑ125)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρούδας
Unintentional Data Loss Under GDPR (R. 2016/679)
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 2016/679 ΕΕ (GDPR)
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση)
Ανεξιθρησκία Επιμέλεια: Χριστίνα Ιωαννίδου, Κατερίνα Ζιάκα, Ευαγγελία Ζιάκα, Ελένη Βλέτσα, Αργυρώ Δάβου.
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Ρατσισμός: Μια παγκόσμια απειλή
Διαχείρισης Πιστωτικού Ελέγχου
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ GDPR ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
«Τα ανθρώπινα Δικαιώματα»
TRAFFICKING-ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Κεφάλαιο 4: Ηθική Συμπεριφορά και Κοινωνική Ευθύνη
Διαταραχές διάθεσης (Διπολική διαταραχή Κατάθλιψη)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμβουλευτική στην εκπαίδευση

ΝΤΡΟΠΉ Συχνά συναντάται στις σχέσεις Συχνά συναντάται στις σχέσεις Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για τη χαμηλή αυτοεικόνα και αυτο εκτίμηση/αυτοπεποίθηση- χαμηλά επίπεδα ψυχικής υγείας και ευεξίας- ευζωίας Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για τη χαμηλή αυτοεικόνα και αυτο εκτίμηση/αυτοπεποίθηση- χαμηλά επίπεδα ψυχικής υγείας και ευεξίας- ευζωίας Πως δημιουργούνται οι στάσεις συμπεριφορές και συναισθήματα ντροπής Πως δημιουργούνται οι στάσεις συμπεριφορές και συναισθήματα ντροπής Η γλώσσα της ντροπής Η γλώσσα της ντροπής Δυναμικές που γεννούνται στις σχέσεις αλληλεπίδρασης Δυναμικές που γεννούνται στις σχέσεις αλληλεπίδρασης

Προτάσεις διαχείρισης των διαστάσεων της ντροπής Η Μ 1 από 4 αδελφια κοντά στην ηλικία Η Μ 1 από 4 αδελφια κοντά στην ηλικία Οικογένεια – χαμηλό οικονομικό επίπεδο- συναισθηματικές δυσκολίες Οικογένεια – χαμηλό οικονομικό επίπεδο- συναισθηματικές δυσκολίες Ντροπή μέσα από την οπτική των σχέσεων ( Gestalt, πρωσοποκεντρική, ψυχοδυναμική συμπεριφ.-γνωσιακή) Ντροπή μέσα από την οπτική των σχέσεων ( Gestalt, πρωσοποκεντρική, ψυχοδυναμική συμπεριφ.-γνωσιακή) Η ντροπή επιτίθεται στην αντίληψη για τον εαυτό μας Η ντροπή επιτίθεται στην αντίληψη για τον εαυτό μας Δημιουργεί συγχυση Δημιουργεί συγχυση Προκαλεί άγχος Προκαλεί άγχος Αισθηση απομόνωσης Αισθηση απομόνωσης

Συνέπεια η αίσθηση /αντίληψη ότι δεν είμαστε αποδεκτοί ως ανθρώπινα όντα Συνέπεια η αίσθηση /αντίληψη ότι δεν είμαστε αποδεκτοί ως ανθρώπινα όντα Καθώς η ντροπή εξελίσσεται αποτελεί μέρος του ποιοί είμαστε –οδηγεί σε συναισθήματα απαξίωσης Καθώς η ντροπή εξελίσσεται αποτελεί μέρος του ποιοί είμαστε –οδηγεί σε συναισθήματα απαξίωσης Gilbert &Andrews (1998) μέσα από γνωσιακή συμπεριφοριστική προσέγγιση αντιλαμβάνεται τη ντροπή ως συνδεδεμένη με τα συναισθηματα μας- τις γνωσιές και πεποιθήσεις μας- συμπεριφορές και δράσεις μας – μηχανισμούς σκέψης που γεννούνται- τη δυναμικής σχέσης αλληλεπίδρασης Gilbert &Andrews (1998) μέσα από γνωσιακή συμπεριφοριστική προσέγγιση αντιλαμβάνεται τη ντροπή ως συνδεδεμένη με τα συναισθηματα μας- τις γνωσιές και πεποιθήσεις μας- συμπεριφορές και δράσεις μας – μηχανισμούς σκέψης που γεννούνται- τη δυναμικής σχέσης αλληλεπίδρασης

Η ντροπή αναπτύσσεται μέσα από τις σχέσεις αλληλεπίδρασης – Δεν είναι αυτοφυής – δεν γεννάται μέσα μας– γεννάται και εξελίσσεται σε στάδια μέσα από την αλληλεπίδραση του βρέφους με τους «Πρωταρχικούς φροντιστές» (γονείς ) (ψυχοδυναμική προσέγγιση) Η ντροπή αναπτύσσεται μέσα από τις σχέσεις αλληλεπίδρασης – Δεν είναι αυτοφυής – δεν γεννάται μέσα μας– γεννάται και εξελίσσεται σε στάδια μέσα από την αλληλεπίδραση του βρέφους με τους «Πρωταρχικούς φροντιστές» (γονείς ) (ψυχοδυναμική προσέγγιση) Βρέφη απόλυτα εξαρτημένα από τους φροντιστές για την επιβίωση. Βασική ανάγκη να διατηρήσει κανείς την αποδοχή για να διασφαλίσει ότι θα συνεχίσουν να το φροντίζουν. Βρέφη απόλυτα εξαρτημένα από τους φροντιστές για την επιβίωση. Βασική ανάγκη να διατηρήσει κανείς την αποδοχή για να διασφαλίσει ότι θα συνεχίσουν να το φροντίζουν.

Η Μ θεωρείτο ένα παιδί που διαρκώς χαρακτηριζόταν ως απαιτητική και λαίμαργη Η Μ θεωρείτο ένα παιδί που διαρκώς χαρακτηριζόταν ως απαιτητική και λαίμαργη Συχνά είχε την αίσθηση ότι λανθασμένα επιθυμούσε να προκαλέσει προσοχή. Είχε μνήμες απόρριψης από τη μητέρα της (φύγε – σταμάτα πιά – άσε με ήσυχη) Συχνά είχε την αίσθηση ότι λανθασμένα επιθυμούσε να προκαλέσει προσοχή. Είχε μνήμες απόρριψης από τη μητέρα της (φύγε – σταμάτα πιά – άσε με ήσυχη) Στη συμβουλευτική παρουσιαζόταν ως αυτάρκης, δυναμική, ικανή Στη συμβουλευτική παρουσιαζόταν ως αυτάρκης, δυναμική, ικανή Ηξερε να περιμένει και να παρέχει τα αναγκαία στον εαυτό της Ηξερε να περιμένει και να παρέχει τα αναγκαία στον εαυτό της

Απογοητευμένη από το συντροφο της – Απογοητευμένη από το συντροφο της – Περιμένει ότι εκείνος θα έπρεπε να γνωρίζει τις ανάγκες της να τη φροντίζει και να τη σκέφτεται ( αναγκη διορθτικής σχέσης – συχνά επαναλαμβανομενα μοτίβα) Περιμένει ότι εκείνος θα έπρεπε να γνωρίζει τις ανάγκες της να τη φροντίζει και να τη σκέφτεται ( αναγκη διορθτικής σχέσης – συχνά επαναλαμβανομενα μοτίβα)

Η ντροπή γεννιέται μέσα από τις σχέσεις και μπορεί να αντιμετωπισθεί μέσα από τις σχέσεις Η ντροπή γεννιέται μέσα από τις σχέσεις και μπορεί να αντιμετωπισθεί μέσα από τις σχέσεις Για να διευκολύνουμε τη διαχείριση και την αλλαγή συναισθημάτων συμπεριφορών ( ντροπής ) Για να διευκολύνουμε τη διαχείριση και την αλλαγή συναισθημάτων συμπεριφορών ( ντροπής ) Ν’ αναγνωρίσουμε τη ντροπή Ν’ αναγνωρίσουμε τη ντροπή Να δούμε πως εξελίσσεται και πώς επηρεαζει τις σχέσεις (εντόςκαι εκτός περιβάλλοντος σχολείου) Να δούμε πως εξελίσσεται και πώς επηρεαζει τις σχέσεις (εντόςκαι εκτός περιβάλλοντος σχολείου) Ν’ αναγνωρίσουμε τις στάσεις που οφείλονται στη ντροπή, αλλά και τις δικές μας αντιδράσεις απέναντι στους συμβουλευόμενους Ν’ αναγνωρίσουμε τις στάσεις που οφείλονται στη ντροπή, αλλά και τις δικές μας αντιδράσεις απέναντι στους συμβουλευόμενους

Η γλώσσα της ντροπής Συχνά δυσκολευόμαστε να εκφράσουμε τα συναισθήματα μας με λέξεις Συχνά δυσκολευόμαστε να εκφράσουμε τα συναισθήματα μας με λέξεις Μεγαλύτερη ευκολία έκφρασης σωματικών συμπτωμάτων (πονοκέφαλος- πόνος και σφίξιμο στο στομάχι, ταχυκαρδία κλπ.) Μεγαλύτερη ευκολία έκφρασης σωματικών συμπτωμάτων (πονοκέφαλος- πόνος και σφίξιμο στο στομάχι, ταχυκαρδία κλπ.)

Πληροφόρηση- ενημέρωση επαγγελματία Β ιβλιογραφική ανασκόπηση Προώθηση κατανόησης του τι συμβαίνει Β ιβλιογραφική ανασκόπηση Προώθηση κατανόησης του τι συμβαίνει Κατανόηση ενσυναίσθηση εμπειριών Κατανόηση ενσυναίσθηση εμπειριών Διαχείριση της διαδικασίας ανάπτυξης και έκφρασης της ντροπής Διαχείριση της διαδικασίας ανάπτυξης και έκφρασης της ντροπής

Φαινομενολογία της ντροπής Εστίαση στη γλώσσα του σώματος Εστίαση στη γλώσσα του σώματος Τόνος φωνής Τόνος φωνής Σωματικά συμπτώματα- αισθήσεις Σωματικά συμπτώματα- αισθήσεις Διευκολύνει τη νοηματοδότηση των εμπειριών Διευκολύνει τη νοηματοδότηση των εμπειριών Να κατανοήσουν και να αποκτήσουν γνώση για το τι τους συμβαίνει όταν αισθάνονται ντροπή Να κατανοήσουν και να αποκτήσουν γνώση για το τι τους συμβαίνει όταν αισθάνονται ντροπή Αποκτώντας την σε βάθος κατανόηση μπορούν στη συνέχεια να αναζητήσουν τρόπους με τους οποίους αυτουποστηρίζονται και διαχειρίζονται συναισθήματα ντροπής Αποκτώντας την σε βάθος κατανόηση μπορούν στη συνέχεια να αναζητήσουν τρόπους με τους οποίους αυτουποστηρίζονται και διαχειρίζονται συναισθήματα ντροπής

Διευρύνοντας την υποστήριξη Διευρύνοντας την υποστήριξη Πολύ σημαντικό να διευκολυνθούν οι συμβουλευόμενοι να υποστηρίξουν τον εαυτό τους να διαχειριστούν τα συναισθήματα ντροπής Πολύ σημαντικό να διευκολυνθούν οι συμβουλευόμενοι να υποστηρίξουν τον εαυτό τους να διαχειριστούν τα συναισθήματα ντροπής Εγκαθίδρυση σχέσεων εμπιστοσύνης ( η εμπιστοσύνη γεννάται μέσα από την αποδοχή, την παρουσία του συμβούλου, αυθεντικότητα, μη κριτική στάση Εγκαθίδρυση σχέσεων εμπιστοσύνης ( η εμπιστοσύνη γεννάται μέσα από την αποδοχή, την παρουσία του συμβούλου, αυθεντικότητα, μη κριτική στάση Διερεύνηση των κανόνων που τιθενται στην οικογένεια Διερεύνηση των κανόνων που τιθενται στην οικογένεια Μεθόδους ‘ σωφρονισμού’ Μεθόδους ‘ σωφρονισμού’

Προβολές Η προβολή είναι μια δυναμική διαδικασία όπου μπορούμε ν’ αναγνωρίσουμε και να αποβάλουμε στοιχεία, συμπεριφορές και πλευρές του εαυτού μας που έχουμε την αίσθηση ότι δεν γίνονται αποδεκτές Η προβολή είναι μια δυναμική διαδικασία όπου μπορούμε ν’ αναγνωρίσουμε και να αποβάλουμε στοιχεία, συμπεριφορές και πλευρές του εαυτού μας που έχουμε την αίσθηση ότι δεν γίνονται αποδεκτές

Η ντροπή από την πλεύρα του συμβούλου Ικανότητα του συμβούλου ν’α αντιμετωπίσει τον κίνδυνο του να εκτεθεί σε συναισθήματα ντροπής Ικανότητα του συμβούλου ν’α αντιμετωπίσει τον κίνδυνο του να εκτεθεί σε συναισθήματα ντροπής Kauffman (1993) 3 λόγοι για τους οποίους οι σύμβουλοι θα πρέπει να είναι σε θέση ν’ αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τη δική τους ντροπή Kauffman (1993) 3 λόγοι για τους οποίους οι σύμβουλοι θα πρέπει να είναι σε θέση ν’ αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τη δική τους ντροπή Παρακολουθούν τις ψυχολογικές ανάγκες των συμβουλευόμενων κατά τη διάρκεια της συμβουλευτικής διαδικασίας Παρακολουθούν τις ψυχολογικές ανάγκες των συμβουλευόμενων κατά τη διάρκεια της συμβουλευτικής διαδικασίας Δεοντολογία πρακτικής Δεοντολογία πρακτικής

Διαφορετικότητα των εξυπηρετούμενων Διαφορετικότητα των εξυπηρετούμενων Ποιότητα της συμβουλευτικής διαδικασίας Ποιότητα της συμβουλευτικής διαδικασίας Σημειώσεις και κριτικός αναστοχασμός Σημειώσεις και κριτικός αναστοχασμός Aναγνώριση της συμμετοχής μας ως σύμβουλοι στη συμβουλευτική διαδικασία κριτικοί, γνώση εαυτού και στάσεων – παρεμβάσεων- πληροφόρηση- γνώση – στάση ενάντια στη διάκριση Aναγνώριση της συμμετοχής μας ως σύμβουλοι στη συμβουλευτική διαδικασία κριτικοί, γνώση εαυτού και στάσεων – παρεμβάσεων- πληροφόρηση- γνώση – στάση ενάντια στη διάκριση

Αξιολόγηση της παρέμβασης Δεοντολογία (Code of ethics) Δεοντολογία (Code of ethics) Good practice { Data Protection Act (1995) Special Educational needs and `Disability Act (2001) SENDA Good practice { Data Protection Act (1995) Special Educational needs and `Disability Act (2001) SENDA Race Relations Act (1999) Human Rights Act (1998) Race Relations Act (1999) Human Rights Act (1998) Freedom of Information Act (2004) Freedom of Information Act (2004) Health and Safety at Work Act Health and Safety at Work Act Vital Statistics Βιογραφικά στοιχεία- ηλικία- πολιτισμική και εθνοτική προέλευση- φύλο- οικογενειακή ιστορία- λεπτομέρειες για το πως προκύπτουν τα ζητήματα- συστηματική παρουσία στις συνεδρίες-ακυρώσεις κλπ Vital Statistics Βιογραφικά στοιχεία- ηλικία- πολιτισμική και εθνοτική προέλευση- φύλο- οικογενειακή ιστορία- λεπτομέρειες για το πως προκύπτουν τα ζητήματα- συστηματική παρουσία στις συνεδρίες-ακυρώσεις κλπ

Κίνδυνοι- διερεύνηση κινδύνων Κίνδυνος να βλάψουν τον εαυτό τους (ουσίες, αυτοκαταστροφικότητα, αποπειρες αυτοκτονίας, βία στον εαυτό και στους άλλους, θυματοποίηση Κίνδυνος να βλάψουν τον εαυτό τους (ουσίες, αυτοκαταστροφικότητα, αποπειρες αυτοκτονίας, βία στον εαυτό και στους άλλους, θυματοποίηση Αξιολόγηση κινδύνου [ Beck Deppression Inventory BDI] Impact of events scale – Brief Symptom Inventory Αξιολόγηση κινδύνου [ Beck Deppression Inventory BDI] Impact of events scale – Brief Symptom Inventory