Κλαδικές εκθέσεις 2 ο μάθημα. Τύποι εκθέσεων Ανάλογα με τον τόπο οργάνωσης Εσωτερικού - Εσωτερικού Περιφερειακές  εκθέσεις που καλύπτουν ακτίνα περίπου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – MΑΡΤΙΟΣ 2013 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Advertisements

ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΥΦΥΪΑΣ ΣΤΟ ΟΠΣ - ΕΣΠΑ Oracle Business Intelligence Suite— Enterprise Edition Plus MONADA B’ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Ψηφιακή Επεξεργασία και Ανάλυση Εικόνας
1 «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ & ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» Νίκος Πολίτης.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Τα συστήματα ERP ως εργαλεία στην άσκηση του εσωτερικού έλεγχου Τα συστήματα ERP ως εργαλεία στην άσκηση του εσωτερικού έλεγχου Ομιλητής Νίκος Πασχαλακης.
Τεχνικές Ερωτηματολογίου Άρης Κουμπαρέλης Καθ. Εφαρμογών Τμ. Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας ΤΕΙ Ιονίων Νήσων - Αργοστόλι.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ Βασικές έννοιες οργάνωσης και μεθοδολογίες αξιολόγησης – αποτίμησης δράσεων ΕΤΑΚ Τετάρτη 13 Μαΐου 2015 Αμφιθέατρο Ινστιτούτου.
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΤΩΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ.
Ασύρματες και Κινητές Επικοινωνίες Ενότητα # 1: Διαδικαστικά, Στόχος και Περιεχόμενα Διδάσκων: Βασίλειος Σύρης Τμήμα: Πληροφορικής.
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α 1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 2.Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 3.ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ 6ο. ΑΝΟΙΕΣ  Η άνοια είναι μια γενική κατηγορία γνωστικής δυσλειτουργίας με πολλές αιτίες.  Είναι μια ομάδα δυσλειτουργιών με πολλαπλά γνωστικά.
Ευρωπαϊκή Δημόσια Πολιτική Σπύρος Μπλαβούκος Δημήτρης Μπουραντώνης
Ενότητα 5 : Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται.
H Φιλοσοφία του Σχετικισμού (Relativismus) Η Φυσική και οι φοιτητές του Τμήματος Φυσικής Στράτος Θεοδοσίου Αναπληρωτής καθηγητής.
Ενότητα 6: Υλικά κύματα Όνομα Καθηγητή: Χριστόφορος Κροντηράς Τμήμα Φυσικής.
Η παρατήρηση Η παρατήρηση είναι μια δραστηριότητα με την οποία τα άτομα αντλούν πληροφορίες για συμβάντα του περιβάλλοντός τους και για τη συμπεριφορά.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Η θέση του PARE - η εμπειρία της Κύπρου
Διδάσκων: Δρ. Κασελούρης Ευάγγελος
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας της ενημέρωση IV Η ενημερωδιασκέδαση
ΠΡΟΤΑΣΗ ισορροπησ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ εργων υποδομησ
CAPITAL CONTROLS & ΕΝΩΣΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ
1η Διάλεξη «Το διεθνές οικονομικό σύστημα»
Ομηρική Επίδραση: Μύθος ή Πραγματικότητα;
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 6ο: Tα έσοδα του Δημοσίου
Ι. Το φαινόμενο της μετανάστευσης
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ   ΘΕΜΑ: Μελέτη της ραδιοκάλυψης του ασύρματου δικτύου πρόσβασης του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας. ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Ανεβλαβής Σταύρος (2375) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Αρχαϊκη ελλαδα (8-6ος αι. π.Χ.)
Καθηγητής Γιώργος Πλειός
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Ταμείο Ευημερίας Υπαλλήλων ΑΤΗΚ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – Σεπτέμβριος 2017
Τα μαθηματικά στους δρόμους και στα σχολεία
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Η Α’ Κορινθίους.
Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΣ ΕΕ ΣΤΟΝ ΟΗΕ :
"Αλλάζοντας την Ελλάδα και τον Κόσμο: Ιδέες και Πολιτική"
ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Ε. Κ. Π. Α
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΜΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013
Ψηφιακή Επεξεργασία και Ανάλυση Εικόνας Ακαδημαϊκό Έτος
Κεφάλαιο 9 Το υπόδειγμα IS-LM/AD-AS :
7o Συνέδριο Χρηστών Πειραιάς, 21 Δεκεμβρίου 2016 Προγραμματιζόμενες αλλαγές στην πρόσβαση σε μικροδεδομένα στατιστικών ερευνών ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Βαγγέλης Δούρος EY0619 Πρότυπα Κίνησης και Τεχνικές Πρόβλεψης Θέσης σε Ασύρματα Δίκτυα: Μια Επισκόπηση Βαγγέλης Δούρος
აღორძინების ეპოქის ლიტერატურა
ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
Οικονομικό Δίκαιο της Ε.Ε.
Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье!
«Access and Quality of Education for International Migrant Children»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
Ρήτρες Take - or - Pay Ανταγωνισμός και Ρύθμιση: Τα παραδείγματα της Ενέργειας και των Τηλεπικοινωνιών Άυλα Αγαθά και Ανταγωνισμός Αικατερίνη Βογιατζή.
ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σ.Α.)
ΟΠΣ ΕΣΠΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κλαδικές εκθέσεις 2 ο μάθημα

Τύποι εκθέσεων Ανάλογα με τον τόπο οργάνωσης Εσωτερικού - Εσωτερικού Περιφερειακές  εκθέσεις που καλύπτουν ακτίνα περίπου 100 χιλ. επεκτείνονται σε έναν ή και περισσότερους κλάδους και απευθύνονται κυρίως σε ΜΜΕ. Εθνικές  Προβάλλουν την εθνική παραγωγή και οργανώνονται είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό Διεθνείς  Έχουν συμμετοχή από εκθέτες και επισκέπτες που προέρχονται από διάφορες χώρες, και συνήθως οι ξένοι εκθέτες ξεπερνούν το 10-15%.

Τύποι εκθέσεων (συνέχεια) Ανάλογα με την συχνότητα  Περιοδικές (ανά 2ετία, 3ετία, κλπ.)  Ετήσιες  Εποχιακές Ανάλογα με τη λειτουργία  Πωλήσεων – παραγγελιών  Πληροφοριακές – ενημερωτικές  Επικοινωνίες – επαφών Ανάλογα με την προσφορά  Γενικές (Συγκεντρώνουν προσφορά πολλών κλάδων και απευθύνονται σε ευρύ κύκλο επισκεπτών )  Πολλών κλάδων (Περισσότεροι του ενός συγγενικοί κλάδοι )  Κλαδικές (Αυστηρά εξειδικευμένες και απευθύνονται κυρίως σε εμπορικούς επισκέπτες )  Καταναλωτικών προϊόντων (Καλύπτουν προϊόντα καταναλωτικά, συνηθέστερα ευρείας αποδοχής )  Επενδυτικών αγαθών  Υπεργολαβίας,  Κλπ.

Τύποι εκθέσεων (συνέχεια) Ανάλογα με τη ζήτηση  Καταναλωτικών προϊόντων  Επενδυτικών προϊόντων  Τεχνολογίας  Επενδύσεων

Μορφές εκθεσιακών εκδηλώσεων Εμπορο-διαφημιστικές εβδομάδες (Weeks) Πραγματοποιούνται σε πολυκαταστήματα και στοχεύουν τόσο στη γενικότερη προβολή, συνήθως καταναλωτικών προϊόντων, όσο και στις άμεσες πωλήσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι εβδομάδες ελληνικών τροφίμων στο εξωτερικό. Ειδικές επιδείξεις (shows) Διοργανώνονται σε χώρους των επιχειρήσεων, ξενοδοχεία, κλπ. για βιομηχανικά προϊόντα που συγκεντρώνουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σχεδιασμού και ποιότητας. Ενδεικτικές είναι οι περιπτώσεις των επιδείξεων ρούχων. Δειγματισμοί Εκδηλώσεις που οργανώνονται σε διάφορους χώρους, απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό και έχουν αυστηρά εμπορικό χαρακτήρα. Ιδιαίτερα έντονη είναι η παρουσία τους στον κλάδο της ένδυσης.

Μορφές εκθεσιακών εκδηλώσεων (συνέχεια) Ad hoc εκθεσιακές παρουσίες Ομαδικές εθνικές εκδηλώσεις, κλαδικού ή και υπερκλαδικού επιπέδου, που οργανώνονται τόσο στο κοινό όσο και σε ειδικούς αγοραστές και στοχεύουν στη γενικότερη προβολή αλλά και σε άμεσες εμπορικές πράξεις. Ειδικές εκδηλώσεις προβολής Διοργανώνονται ατομικά ή σε συνεργασία σ οργανωμένα κέντρα και εξυπηρετούν κυρίως τους σκοπούς της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων.

Απόφαση για τη συμμετοχή Στρατηγική Μάρκετινγκ Στόχοι Μάρκετινγκ Στόχοι συμμετοχής Στοχευόμενες ομάδες Επιλογή έκθεσης Προϋπολογισμός Οργάνωση συμμετοχής Επιμέλεια επαφών Έλεγχος

Στρατηγική Μάρκετινγκ

Στόχοι Μάρκετινγκ  Παρουσίαση – προώθηση των προϊόντων. Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε εκθέσεις μπορούν να παρουσιάσουν νέα ή υπάρχοντα προϊόντα και υπηρεσίες, αναδεικνύοντας με μεγαλύτερη εμφατικότητα τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα και τα σημεία διαφοροποίησης σε σχέση με τα ανταγωνιστικά τους.  Επικοινωνιακή πολιτική. Η επικοινωνία αφορά τόσο τη γενικότερη εικόνα της επιχείρησης (η οποία σαν ”φωτοστέφανο” επηρεάζει κάθε τομέα δραστηριότητας) όσο και τα συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες που εκτίθενται. Σημειώνεται ότι η επικοινωνιακή σημασία δεν οφείλεται μόνο στο μεγάλο αριθμό των επισκεπτών αλλά και στην αυξημένη παρουσία δημοσιογράφων, ειδικών και λοιπών διαμορφωτών της κοινής γνώμης.  Διαχείριση δικτύου, καθώς με τη συγκέντρωση των συνεργατών στο περίπτερο της επιχείρησης υπάρχει η δυνατότητα για επέκταση ή μείωση του δικτύου και για αναζήτηση νέων συνεργατών.  Ενίσχυση των πωλήσεων, η οποία κινείται τόσο προς τους υπάρχοντες πελάτες όσο και προς νέους πελάτες, ενώ παράλληλα διαμορφώνονται και συνθήκες επηρεασμού των ληπτών αποφάσεων με την παροχή πληροφοριών για νέα και βελτιωμένα προϊόντα, τη δοκιμή τους, κλπ.

Στόχοι της συμμετοχής Γενικοί στόχοι  έλεγχος της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης  διαπίστωση της εξαγωγικής ικανότητας των παραγόμενων προϊόντων,  μελέτη των γενικών συνθηκών του κλάδου,  ανταλλαγή εμπειριών,  ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας,  παρακολούθηση του ανταγωνισμού, με αναφορά σε ιδέες, μεθόδους, προϊόντα και υπηρεσίες, συστήματα πωλήσεων, κλπ.)

Στόχοι της συμμετοχής (συνέχεια) Ειδικοί στόχοι  προϊόντα έλεγχος αποδοχής νέου προϊόντος παρουσίαση νέων προϊόντων για καταγραφή και αξιολόγηση των αντιδράσεων (χαρακτηριστικό το παράδειγμα των πρωτοτύπων στις εκθέσεις αυτοκινήτων) επέκταση της ποικιλίας προσφοράς  τιμές και όροι ανταλλαγής έλεγχος αντιδράσεων προσφορά νέων όρων και εκτίμηση της ανταπόκρισης των πελατών και της αντίδρασης των ανταγωνιστών

Στόχοι της συμμετοχής (συνέχεια) Ειδικοί στόχοι  διανομή ανάπτυξη και επέκταση του δικτύου έλεγχος της αποτελεσματικότητας αναζήτηση αντιπροσώπων και συνεργατών  επικοινωνία αύξηση της επίγνωσης της επιχείρησης ενίσχυση της διαφημιστικής προσπάθειας επαφή και επικοινωνία με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης άντληση πληροφοριών για τις επιθυμίες και τις τάσεις της αγοράς δημιουργία εταιρικής ταυτότητας

Διαστάσεις των στόχων  Το περιεχόμενο του, π.χ. απλή πληροφόρηση ή άμεση σύναψη συμφωνίας;  Η έκταση του, δηλαδή ο βαθμός της προσδοκώμενης επίτευξης, π.χ. αύξηση των επαφών με νέους πιθανούς πελάτες κατά 25% έναντι της συμμετοχής το προηγούμενο έτος,  Η χρονική του διάρκεια, δηλαδή το χρονικό διάστημα εντός του οποίου πρέπει να επιτευχθεί, π.χ. ύψος πωλήσεων κατά το διάστημα της έκθεσης και ύψος πωλήσεων κατά το εξάμηνο που ακολουθεί τη συμμετοχή.