Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια
Σκοπός : Οι μαθητές να προσεγγίσουν και να γνωρίσουν την πολιτιστική και όχι μόνο αξία των παραμυθιών
Στόχοι : Ανάπτυξη και βελτίωση του προφορικού και του γραπτού λόγου Ανάπτυξη κριτικής σκέψης και νοηματικής επεξεργασίας κειμένου Καλλιέργεια φαντασίας Συγγραφή και εικονογράφηση δικών τους παραμυθιών Μιμητική τέχνη παίζοντας ρόλους με λόγια ή χωρίς
Είχαμε 13 Συναντήσεις Η κάθε Συνάντηση αποτελείται από μία διδακτική ώρα 1.Γνωριμία ομάδας 2.Συμβόλαιο ομάδας 3.Χωρισμός σε ομάδες 4.Επεξεργασία του θέματος της δράσης 5.Τραγούδια σαν παραμύθια
6.Παραμύθια άγνωστα μέσα από αφηγήσεις γνωστών καλλιτεχνών 7.Αναζητώντας το αγαπημένο μας παραμύθι 8-13 Αφήγηση – δραματοποίηση – εικονογράφηση – Θεατρικό παιχνίδι
Παραμύθια που αγαπήσαμε Οι δύο λύκοι –Ινδιάνικος μύθος Το ραγισμένο δοχείο – κινέζικος μύθος Το δένδρο που μιλάει Ο τυφλός και ο κυνηγός- Παραδοσιακό Νότιας Αφρικής Το παιδί και το ψαράκι
Αφήγηση- Δραματοποίηση- Θεατρική παρουσίαση των παραμυθιών Ο τυφλός και ο κυνηγός- Το παιδί και το ψαράκι
Η ομάδα μου ευχαριστεί θερμά