ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Πλώτα Ευαγγελία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 9 προετοιμασία και τεχνικές για το σχεδιασμό της εξάσκησης Ελιζάνα Πολλάτου, επικ.καθ.ΤΕΦΑΑ-ΠΘ.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘AΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ’ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.. ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ Προσοχή είναι η διαδικασία που κατευθύνει την πρόσληψη πληροφοριών καθώς αυτές φτάνουν στις αισθήσεις μας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.. ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ Προσοχή είναι η διαδικασία που κατευθύνει την πρόσληψη πληροφοριών καθώς αυτές φτάνουν στις αισθήσεις μας.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
Ανάλυση της τεχνικής στο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Πλώτα Ευαγγελία

Διδασκαλία της τεχνικής εκκίνησης στη κολύμβηση Ο Λευτέρης 16 ετών κολυμπά από μικρός και είναι από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο, πεταλούδα) οι επιδόσεις ήταν ικανοποιητικές αλλά είχε πρόβλημα με την τεχνική εκκίνησης του. Συζήτησε με τον προπονητή του και αποφάσισαν από την καινούργια περίοδο προετοιμασίας να διορθώσουν το πρόβλημα ώστε στην επόμενη αγωνιστική περίοδο να μην υπάρχει. Πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα εξάσκησης;

Αξιολόγηση του προβλήματος Χαρακτηριστικά αθλητή: Ηλικία Προηγούμενη εμπειρία Αναπτυγμένες σε μεγάλο βαθμό τις ικανότητες που υποστηρίζουν την δεξιότητα Ικανοποιητική φυσική κατάσταση Αντιληπτικές ικανότητες Μέτρια διέγερση Βελτιώνοντας την τεχνική της εκκίνησης του βελτιώνει τις επιδόσεις του. Αυτόνομο στάδιο μάθησης. Για την διόρθωση του προβλήματος που παρατηρείται στη τεχνική της εκκίνησης του χρειάζεται η επιστροφή στο γνωστικό στάδιο μάθησης και πολύ γρήγορα θα περάσει στο κινητικό.

Στόχος μάθησης Η μάθηση της δεξιότητας (τεχνική εκκίνησης στην κολύμβηση) απαιτεί την απόκτηση ενός κινητικού προγράμματος. Ο αθλητής θα χρειαστεί να εκτελεί την δεξιότητα με την ίδιο ακριβώς τρόπο σε κάθε προσπάθεια. Στόχος είναι η επιδέξια εκτέλεση της κίνησης που προϋποθέτει την απόκτηση από τον ασκούμενο καλής ιδέας του γενικού μοτίβου της κίνησης στη προπόνηση και να το εφαρμόζει σε αγώνες. Η ανάπτυξη της ικανότητας αναγνώρισης και διόρθωσης λαθών είναι απαραίτητη για την διατήρηση της απόδοσης.

Χαρακτηριστικά της δεξιότητας Κινητική Κλειστή Αδρή Διακριτή Δεν απαιτείται ανταλλαγή ταχύτητας- ακρίβειας Δεν απαιτείται χειρισμός αντικειμένου. Ανοιχτό κύκλωμα κινητικού ελέγχου Εσωτερική ανατροφοδότηση (ιδιοαισθητηριακή και αισθητηριακή) Περιορισμένος φόβος τραυματισμού Ατομικό αγώνισμα

Περιβάλλον απόδοσης Στο περιβάλλον στο οποίο ο αθλητής θα εκτελέσει την δεξιότητα επικρατούν αγωνιστικές συνθήκες. Παρουσία θεατών Προβλεψιμότητα περιβαλλοντικών απαιτήσεων Χωρίς χρονική πίεση και χωρίς την ανάγκη ξαφνικών προσαρμογών.

Προετοιμασία εξάσκησης Σημαντικά σημεία εκτέλεσης της δεξιότητας: ξεδίπλωμα σώματος και αμέσως μετά σπρώξιμο βατήρα, σωστό ύψος και θέση κεφαλιού γωνία εισόδου στο νερό με τεντωμένο σώμα Στόχοι: αποτελέσματος, απόδοσης, (1 η θέση στους επόμενους αγώνες, επιδέξια εκτέλεση της κίνησης) Χρόνος εξάσκησης: 4 εβδομάδες με αριθμό προπονήσεων ανά εβδομάδα 4 Περιβάλλον τελικής εκτέλεσης: Σταθερό, Συνθήκες αγώνα

Παρουσίαση δεξιότητας Σημαντικά σημεία: ξεδίπλωμα σώματος και μετά σπρώξιμο ποδιών στο βατήρα στη πτήση το σώμα παραμένει τεντωμένο, το κεφάλι μπροστά, συνεχίζει τέντωμα των χεριών και το κεφάλι μπαίνει μέσα στα χέρια Κατά την είσοδο στο νερό το σώμα παραμένει τεντωμένο με ιδανική γωνία εισόδου 30 μοίρες Παρακινητική πληροφορία: Διάκριση στους επόμενους αγώνες. Ικανό μοντέλο: Επικέντρωση της προσοχής σε σημεία κλειδιά. Επίδειξη βιντεοταινίας με εκτέλεση της δεξιότητας από έμπειρους αθλητές στην αρχή και όποτε ζητηθεί.

Σχεδιασμός μαθησιακής εμπειρίας Στρατηγική διδασκαλίας Αλλαγή κινητικού προγράμματος. Θα δοθεί έμφαση στη μάθηση του κινητικού προγράμματος κατά την αρχική καθοδήγηση. Θα παρουσιαστεί η τεχνική της εκκίνησης. Προφορική ανάλυση (οδηγίες και λέξεις κλειδιά: ξεδίπλωσε, τέντωσε, μπροστά σημαιάκια) της δεξιότητας και οπτική παρουσίαση (επίδειξη) αυτής. Ξεδίπλωμα σώματος, πτήση και είσοδος στο νερό. Παρουσίαση και εξάσκηση στο ξεδίπλωμα σώματος και τέντωμα ποδιών. Περιγράφεται το ξεδίπλωμα σώματος και αμέσως μετά το επιθυμητό σπρώξιμο βατήρα. Εκτέλεση κάθε στοιχείου μεμονωμένα (μερική εξάσκηση). Κατά την εξάσκηση παρέχουμε προφορική ανατροφοδότηση και οπτική επίδειξη (όταν μας το ζητήσει ο ασκούμενος).

Δομή εξάσκησης (επιλογή μεθόδων και συνδυασμός πρόσθετων στοιχείων) Καθοδηγητική ανατροφοδότηση προσφέρουμε για να οδηγήσουμε τον Λευτέρη σε πιο αποτελεσματικές διορθώσεις που θα πρέπει να εφαρμόσει στις επόμενες εκτελέσεις: όπως ξεκίνησες να σπρώχνεις με τα πόδια πριν ξεδιπλώσεις το σώμα σου και έτσι το σώμα δεν παίρνει την αναμενόμενη δύναμη από τα πόδια (εντοπισμός λαθών). Ζητάμε να εκτελεί την κίνηση με ταχύτητα και δύναμη στο σπρώξιμο των ποδιών Ενθάρρυνση του ασκούμενου. Όταν ο Λευτέρης εκτελέσει σωστά το πρώτο στοιχείο στο οποίο εξασκήθηκε εισάγουμε το επόμενο σημαντικότερο στοιχείο (πτήση) για να εξασκηθεί σε αυτό συνδιαζοντάστο με το προηγούμενο και του ζητάμε να εστιάσει την προσοχή του στο σωστό ύψος του κεφαλιού. (προοδευτικά μερική εξάσκηση).

Δομή εξάσκησης (επιλογή μεθόδων και συνδυασμός πρόσθετων στοιχείων) Επανάληψη της διαδικασίας μέχρι ο Λευτέρης μπορέσει να εκτελέσει την βασική κίνηση ολόκληρη και με συνέπεια. Ενθαρρύνουμε για νοερή εξάσκηση (ενισχύεται η εσωτερική ανατροφοδότηση). Εντοπισμός λαθών και στη συνέχεια καθοδηγητική ανατροφοδότηση όπως: όταν είσαι στον αέρα για να είναι σωστό το ύψος του κεφαλιού θα πρέπει να βλέπεις τα σημαιάκια. Τέλος εισάγουμε το τρίτο στοιχείο: είσοδο στο νερό με γωνία εισόδου 30 μοίρες. Εξάσκηση σε όλα τα μέρη της δεξιότητας.

Ανατροφοδότηση Εσωτερική ανατροφοδότηση : ιδιοαισθητηριακές και στα τρία μέρη της δεξιότητας αισθητηριακή νοερή εξάσκηση αρχικά σε όλη την δεξιότητα μετά την παρουσίαση της Εξωτερική ανατροφοδότηση: κινηματική καθοδηγητική

Σχεδιασμός αξιολόγησης των αλλαγών στην απόδοση ικανότητα μεταφοράς Ενθαρρύνουμε τον ασκούμενο να εκτελέσει την δεξιότητα 5 φόρες και μετράμε τις επιτυχημένες εκκινήσεις. Προοδευτικά οι εκτελέσεις αυξάνονται σε 10. Για κάθε εκκίνηση που δεν εκτελείται σωστά ζητάμε από τον ασκούμενο να περιγράψει τι πιστεύει ότι πήγε στραβά (εξάσκηση στον εντοπισμό λάθους). Όταν αναγνωρίσουμε ότι ο ασκούμενος εκτελεί την εκκίνηση σωστά (10 στις 10) τον ενθαρρύνουμε να συμμετάσχει σε έναν φιλικό αγώνα με συναθλητές του και παρουσία κοινού (συνθήκες εκτέλεσης). Τέλος σταματάμε την εξάσκηση για 1 εβδομάδες. Ο ασκούμενος επιστρέφει και εκτελεί 10 φορές την δεξιότητα. Διαπιστώνουμε ότι οι επιδόσεις του παραμένουν σταθερές (διατήρηση).