TEI ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΙΛΚΙΣ ΤΜΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΔΥΣΗΣ H ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΟΔΑΣ ( FASHION ILLUSTRATION ) ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Στρατηγική Προώθησης.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Στρατηγική design στις επιχειρήσεις θανάσης μπάμπαλης
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
Πολυμέσα Οι “multi-διαστάσεις’’ των multimedia. Περιγραφή Ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Στρατηγική Προώθησης.
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TEI ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΙΛΚΙΣ ΤΜΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΔΥΣΗΣ H ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΟΔΑΣ ( FASHION ILLUSTRATION ) ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Σπουδάστρια: Μαζγαλτζίδου Αναστασία Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Παναγιωταλίδη Αφροδίτη Κιλκίς /16Μαζγαλτζίδου Αναστασία

Ορισμός Fashion Illustration Το Fashion Illustration (εικονογράφηση μόδας) είναι συνδυασμός μόδας και τέχνης. Έχει πολλές εφαρμογές σε editorials μόδας. Τα μοντέλα, αντί να φοράνε ρούχα και αξεσουάρ σχεδιαστών φωτογραφημένα... τα «φοράνε» εικονογραφημένα (Blackman C., 2007) 2/16Μαζγαλτζίδου Αναστασία

Σκοπός Μελέτης Με την παρούσα πτυχιακή εργασία επιδιώχθηκε η μελέτη του επαγγέλματος των fashion illustrators στο χώρο της μόδας, η παρουσίαση κάποιων, που έχω ξεχωρίσει σύμφωνα με το προσωπικό μου γούστο, και η μελέτη του πώς μπορούν να συμβάλουν στην προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων ένδυσης στο καταναλωτικό κοινό. 3/16Μαζγαλτζίδου Αναστασία

Μεθοδολογία Έρευνας Φίλτρο αναζήτησης: η ενασχόλησή τους με τον χώρο της μόδας την τελευταία δεκαπενταετία. Επιλογή έγινε με βάση το προσωπικό μου γούστο. Αναζήτηση: Διαδίκτυο Μαζγαλτζίδου Αναστασία4/16

Μεθοδολογία Έρευνας Παρουσίαση εικονογράφων σε τρεις κατηγορίες: «Handmade Illustration» (εικονογράφοι με τεχνική στο χέρι), «Graphic Illustration» (εικονογράφοι που χρησιμοποιούν σχεδιαστικά προγράμματα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή) «Mixed Media Illustration» (εικονογράφοι που συνδυάζουν διάφορες τεχνικές για το τελικό αποτέλεσμα της εικονογράφησης). Μαζγαλτζίδου Αναστασία5/16

Fashion Illustrators Karrie Hess 6/16Μαζγαλτζίδου Αναστασία

Fashion Illustrators Monsieur Z 7/16Μαζγαλτζίδου Αναστασία

Fashion Illustrators Μαζγαλτζίδου Αναστασία8/16 Laura Laine

ΟΡΙΣΜΟΣ FASHION MARKETING Εφαρμογή μιας σειράς τεχνικών και επιχειρηματικής φιλοσοφίας με επικέντρωση στον πελάτη και τους δυνητικούς πελάτες των ειδών ένδυσης και των προϊόντων και υπηρεσιών, που σχετίζονται με την ένδυση, προκειμένου να καλυφθούν οι μακροπρόθεσμοι στόχοι της επιχείρησης (Easey Μ., (2009) Fashion Marketing, Third Edition. Singapore: Markono Print Media Pte Ltd) 9/16Μαζγαλτζίδου Αναστασία

Fashion Marketing & Luxury Brands Στρατηγική επιλογή των επιχειρήσεων, βασισμένη: – στην «Αρχή της σπανιότητας» και στη – Δημιουργία αντίληψης της αποκλειστικότητας Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Η συνεργασία του καλλιτεχνικού διευθυντή της Louis Vuitton Marc Jacobs και του Ιάπωνα σχεδιαστή Takashi Murakami για τις πολύ επιτυχημένες “Murakami bags”, με πιο γνωστή τη συλλεκτική και περιορισμένη (limited edition) έκδοση “Cherry Blossom” (Radon, 2012) Μαζγαλτζίδου Αναστασία10/16

FASHION ILLUSTRATION ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Οι εικονογραφήσεις μπορούν να επηρεάσουν το θεατή. Πρόκειται για μια καλλιτεχνική προσέγγιση της διαφήμισης. Ευκολότερη προσέλκυση στο μάτι του αναγνώστη Στην εικονογράφηση ο καλλιτέχνης διαμορφώνει χωρίς όρια, εκφράζοντας το προϊόν από τη δική του οπτική γωνία. 11/16Μαζγαλτζίδου Αναστασία

FASHION ILLUSTRATION ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ «Οι εικονογράφοι έχουν τη δύναμη: Να επιλέξουν ή να δώσουν έμφαση σε ένα μεμονωμένο/συγκεκριμένο χαρακτηριστικό. Να ερμηνεύσουν μια διάθεση, μια ατμόσφαιρα. Η ικανότητα επεξεργασίας των ιδεών ενός σχεδιαστή συχνά οδηγεί σε μια στενή εργασιακή σχέση» (Blackman C., 2007:7) 12/16Μαζγαλτζίδου Αναστασία

FASHION ILLUSTRATION ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Μαζγαλτζίδου Αναστασία13/16

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το επάγγελμα του εικονογράφου: Ιδιαίτερο επάγγελμα Απευθύνεται σε άτομα με σχεδιαστική ικανότητα, έμπνευση, δημιουργία, αίσθηση χιούμορ. Οι εικονογραφήσεις εμπεριέχουν στοιχεία φαντασίας, πράγματα που είναι αδύνατο να ‘αιχμαλωτιστούν’ από το φωτογραφικό φακό. ( field-of-fashion-illustration.html) field-of-fashion-illustration.html Μαζγαλτζίδου Αναστασία14/16

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τα πλεονεκτήματα ενός εικονογράφου μόδας: Εργασία ως ελεύθερος επαγγελματίας Σχεδιαστής χαρακτήρων, σκίτσων ή story boards για ταινίες κινουμένων σχεδίων ή για εφαρμογές πολυμέσων (multimedia). Εργασία με πλήρη απασχόληση in-house Μαζγαλτζίδου Αναστασία15/16

My Fashion Illustrations Μαζγαλτζίδου Αναστασία16

Μαζγαλτζίδου Αναστασία17/16