Ευσταθία Χριστοπούλου Σχολική Σύμβουλος 40 ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής Ευρωπαϊκά Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης και Προσχολική Εκπαίδευση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Τι είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ); 28 κράτη μέλη Περισσότεροι από 500 εκατομμύρια πολίτες Σημερινές υποψήφιες για ένταξη στην ΕΕ χώρες: Αλβανία, Μαυροβούνιο,
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2013
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Μαθηματικά και τέχνη, μουσική και κλάσματα
COMENIUS REGIO Δ.Δ.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευσταθία Χριστοπούλου Σχολική Σύμβουλος 40 ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής Ευρωπαϊκά Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης και Προσχολική Εκπαίδευση

Περί τίνος πρόκειται… Το Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης είναι το πρόγραμμα κοινοτικής δράσης στους τομείς της Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης και θεσπίστηκε με την υπ’ αριθ. 1720/2006/ΕΚ Απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για την περίοδο από 1/1/2007 έως 31/12/2013.

Υπεύθυνος Φορέας Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) με την υπ’ αριθ /ΙΑ/ΦΕΚ 1282 / Υπουργική Απόφαση ορίστηκε ως Εθνική Μονάδα για τα τομεακά προγράμματα Comenius, Erasmus, Grundtvig, Leonardo da Vinci και τις Επισκέψεις Μελέτης. Δ/ νση ΙΚΥ: Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως Νέα Ιωνία

Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Σχολική Εκπαίδευση Περιλαμβάνει: Συμπράξεις Comenius Πολυμερείς Σχολικές Συμπράξεις Comenius Διμερείς Σχολικές Συμπράξεις Comenius Συμπράξεις Comenius Regio Ατομική Κινητικότητα Μαθητών Comenius Ατομική Κινητικότητα Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση εκπαιδευτικού προσωπικού Βοηθοί Comenius Υποδοχή Βοηθών Comenius

Οι Στόχοι του Προγράμματος Ενίσχυση της ποιότητας και της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών. Βελτίωση και αύξηση της κινητικότητας μαθητών και εκπαιδευτικών. Βελτίωση και αύξηση των σχολικών συμπράξεων. Ενθάρρυνση της εκμάθησης ξένων γλωσσών. Ανάπτυξη υπηρεσιών και παιδαγωγικών μεθόδων με βάση τις ΤΠΕ.

…Προς αιτούντες! Α. Σε όλα τα προγράμματα η συμμετοχή είναι ανοιχτή: μπορεί να κάνει αίτηση όποιος/ α ενδιαφέρεται αρκεί να υπηρετεί σε εκπαιδευτικό ίδρυμα και να μην είναι αποσπασμένος σε άλλη υπηρεσία ή να βρίσκεται σε εκπαιδευτική άδεια. Β. Οι αιτούντες, πριν υποβάλουν αίτηση, θα πρέπει να μελετήσουν προσεκτικά τη Γενική Πρόσκληση, τις οδηγίες που αναφέρονται στα έντυπα των σχετικών αιτήσεων καθώς και τους κανόνες που εφαρμόζονται ανά δράση σε εθνικό επίπεδο (προϋποθέσεις συμμετοχής, προτεραιότητες, κριτήρια αποκλεισμού, καταληκτικές προθεσμίες, συνοδευτικά έγγραφα, κοινοτική επιχορήγηση, διαδικασία υποβολής αιτήσεων κτλ.).

Πληροφορίες… < Ευρωπαϊκά Προγράμματα< Σχολική Εκπαίδευση Comenius

Πολυμερείς Σχολικές Συμπράξεις Comenius …σχολεία διαφορετικών χωρών με σκοπό συνεργασίας την ανάπτυξη ενός κοινού σχεδίου εργασίας ( project) – ένα ή περισσότερα θέματα κοινού ενδιαφέροντος..... σχολεία από 3, τουλάχιστον, χώρες, το ένα αναλαμβάνει το ρόλο του συντονιστή. Διάρκεια: 2 έτη (Αύγουστος, 2012 – Ιούλιος, 2014).

Χρηστικές πληροφορίες… Τα επιλέξιμα για χρηματοδότηση σχολικά ιδρύματα περιγράφονται αναλυτικά στον σύνδεσμο: - el Απαιτείται τόσο η ηλεκτρονική υποβολή όσο και η έγκαιρη υποβολή της αίτησης σε έντυπη μορφή κατάλληλα υπογεγραμμένης μαζί με τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα. Η αίτηση συμπληρώνεται από το συντονιστικό ίδρυμα, το οποίο είναι υπεύθυνο για την ηλεκτρονική υποβολή, σε συνεργασία με τα εταιρικά ιδρύματα.

… με βήματα; Όλα περιγράφονται αναλυτικά (Βήμα 1 & 2) στην ιστοσελίδα του ΙΚΥ, Εθνική Πρόσκληση Υποβολής Προτάσεων Κριτήρια Επιλεξιμότητας: ?action=2&uri=/gr/socrates/forms/filla/assec_com.html

Περιορισμοί! Σε μία σχολική σύμπραξη μπορεί να συμμετάσχει ένα μόνο ελληνικό σχολείο. Αιτήσεις που αφορούν στη συμμετοχή περισσοτέρων του ενός σχολείου στην ίδια σύμπραξη, θα απορρίπτονται όλες ως μη επιλέξιμες. Αιτήσεις ελληνικών σχολείων που υλοποιούν σύμπραξη η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί κατά την ημερομηνία υποβολής θα κρίνονται ως μη επιλέξιμες Κάθε ελληνικό σχολικό ίδρυμα έχει το δικαίωμα υποβολής μιας μόνο αίτησης για σύμπραξη. Στην περίπτωση που το ίδιο σχολείο υποβάλλει περισσότερες από μία αιτήσεις τότε όλες οι αιτήσεις θα θεωρηθούν ως μη επιλέξιμες. Επιπρόσθετα κριτήρια επιλεξιμότητας και αποκλεισμού

Εξεύρεση Εταίρων

Αξιολόγηση Αιτήσεων Η αξιολόγηση των επιλέξιμων αιτήσεων γίνεται από την Εθνική Μονάδα της χώρας του συντονιστικού ιδρύματος βάσει του κοινού ευρωπαϊκού φύλλου αξιολόγησης. Επιπρόσθετα, ισχύει, το παρακάτω εθνικό κριτήριο: Σχολεία τα οποία έχουν ενταχθεί σε Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) στο πλαίσιο του νόμου 3879/2010 ( + 5 βαθμούς)

Κοινοτική Επιχορήγηση Στα εγκεκριμένα για επιχορήγηση ιδρύματα θα δοθεί κατ’ αποκοπή ποσό για την κάλυψη μέρους του κόστους των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων του Κοινού Σχεδίου Μάθησης, όπως αυτό περιγράφεται στην αίτηση επιχορήγησης. Το ύψος της επιχορήγησης ανά συμμετέχον ίδρυμα στη σύμπραξη καθορίζεται με βάση τις ελάχιστες δραστηριότητες διακρατικής κινητικότητας που προτίθεται να πραγματοποιήσει το αιτούν ίδρυμα.

… Ως πότε; 21 Φεβρουαρίου 2013

Συμπράξεις Comenius Regio Επιλέξιμα ιδρύματα: Τα επιλέξιμα για χρηματοδότηση ιδρύματα περιγράφονται αναλυτικά στον παρακάτω κατάλογο: df Επιλέξιμη περίοδος: Τα εγκεκριμένα σχέδια μπορούν να πραγματοποιηθούν από 1/8/2012 έως 31/7/2014.

Στόχοι Ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης μέσα από την προώθηση δραστηριοτήτων συνεργασίας μεταξύ τοπικών και περιφερειακών αρχών με ρόλο στη σχολική εκπαίδευση. Ευκαιρία για τις εκπαιδευτικές αρχές, σε συνεργασία με σχολεία και άλλους φορείς που έχουν σχέση με την εκπαίδευση να συνεργαστούν σε ένα ή περισσότερα θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος. πχ. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης – Δήμος – ΚΠΕ…

Περί τίνος πρόκειται… Κάθε σύμπραξη Comenius regio αποτελείται από 2 «περιφέρειες – εταίρους». (τουλάχιστον) έναν τοπικό εταίρο- Περιφερειακή Εκπαιδευτική Αρχή- ένα (τουλάχιστον) σχολείο

Κοινοτική Επιχορήγηση (α) Κατ’ αποκοπή ποσό για την κάλυψη των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων κινητικότητας που καθορίζεται με βάση τις ελάχιστες δραστηριότητες διακρατικής κινητικότητας που προτίθεται να πραγματοποιήσει το αιτούν ίδρυμα και την απόσταση μεταξύ των εταίρων, (β) Πρόσθετο ποσό που βασίζεται σε πραγματικό κόστος για την κάλυψη επιπλέον δαπανών ώστε να επιτραπεί στις Συμπράξεις Comenius Regio να πραγματοποιήσουν διάφορες δραστηριότητες συμπεριλαμβανομένης και της οργάνωσης συνεδρίων μεγάλης κλίμακας ή της διεξαγωγής ερευνητικών δραστηριοτήτων και μελετών ( € κατ’ ανώτατο όριο).

Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση Ποιοι έχουν δικαίωμα! Προηγούνται εκπαιδευτικοί που υπηρετούν ως Διευθυντές ή ασκούν διδακτικό έργο σε σχολεία επιλέξιμα στο πλαίσιο της δράσης Comenius Σχολικές Συμπράξεις. Αιτήσεις εκπαιδευτικών που δεν υπηρετούν σε σχολεία για οποιοδήποτε λόγο (πχ. Λόγω απόσπασης ή τοποθέτησης σε άλλο φορέα) θα κρίνονται ως μη επιλέξιμες. Σημειώνεται ότι, ο κανόνας αυτός θα πρέπει να ισχύει και κατά την περίοδο της προγραμματισμένης δραστηριότητας. Εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε εκπαιδευτική ή άλλου είδους άδεια ή έχουν εκπαιδευτικά καθήκοντα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς επίσης αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, δεν είναι επιλέξιμοι. Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να υποβάλει μία μόνον αίτηση στο πλαίσιο της παρούσας πρόσκλησης. Στην περίπτωση που υποβληθούν περισσότερες από μία αιτήσεις από τον ίδιο εκπαιδευτικό, θα κρίνονται όλες ως μη επιλέξιμες.

Πότε και πώς; Από 1/5/2012 έως 30/4/2013. Ηλεκτρονική υποβολή όσο και υποβολή της αίτησης σε έντυπη μορφή κατάλληλα υπογεγραμμένης μαζί με τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν επιμορφωτική δραστηριότητα από τη βάση δεδομένων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: αλλά και εκτός αυτής. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στη δραστηριότητα κατάρτισης είναι η καλή γνώση της γλώσσας εργασίας. Πριν την υποβολή της αίτησης προς την Εθνική Μονάδα, οι υποψήφιοι πρέπει να επικοινωνήσουν με τον οργανισμό που διοργανώνει τη δραστηριότητα κατάρτισης ή το ίδρυμα υποδοχής για να εξασφαλίσουν την προεγγραφή.

… με βήματα… Το υπόδειγμα αίτησης σε ηλεκτρονική μορφή (e- form) βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο και ακολουθούμε σαφείς οδηγίες – βήματα (1 & 2): ?action=2&uri=/gr/socrates/forms/application/com_appl. html

Καταληκτικές Ημερομηνίες η 16η Ιανουαρίου 2013 για δραστηριότητες που ξεκινούν στην περίοδο 1/5/2013 – 31/8/2013 η 30η Απριλίου 2013 για δραστηριότητες που ξεκινούν στην περίοδο 1/9/2013 – 31/12/2013 η 17η Σεπτεμβρίου 2013 για δραστηριότητες που ξεκινούν και ολοκληρώνονται στην περίοδο 1/1/2014 – 30/4/2014(υπό αίρεση…).

Αξιολόγηση Αιτήσεων Η αξιολόγηση των επιλέξιμων αιτήσεων γίνεται από την Εθνική Μονάδα βάσει του κοινού ευρωπαϊκού φύλλου αξιολόγησης εφαρμόζοντας επιπρόσθετα τα παρακάτω εθνικά κριτήρια επιλογής: Αιτήσεις εκπαιδευτικών που δεν έχουν συμμετάσχει στο ≪Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών≫ ( +4 βαθμοί ). Αιτήσεις εκπαιδευτικών που δεν έχουν χρηματοδοτηθεί στο παρελθόν στο πλαίσιο της δράσης ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση Comenius ( +4 βαθμοί ) Αιτήσεις που αφορούν σε συμμετοχή σε επιμορφωτική δραστηριότητα η οποία συμπεριλαμβάνεται στη βάση δεδομένων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ( +3 βαθμοί ) – υπό την πρϋπόθεση ότι δεν έχουν χρηματοδοτηθεί στο παρελθόν στο πλαίσιο της δράσης ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση Comenius. Αιτήσεις εκπαιδευτικών οι οποίοι διδάσκουν γνωστικό αντικείμενο διαφορετικό από αυτό της ξένης γλώσσας ( +4 βαθμοί ) – υπό την πρϋπόθεση ότι δεν έχουν χρηματοδοτηθεί στο παρελθόν στο πλαίσιο της δράσης ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση Comenius. Προκειμένου να εξασφαλιστεί η διακρατική σύνθεση του σεμιναρίου δεν θα εγκριθούν περισσότεροι από τέσσερεις υποψήφιοι για την ίδια δραστηριότητα.

Κοινοτική Επιχορήγηση Καλύπτονται οι παρακάτω κατηγορίες δαπανών δαπάνες ταξιδίου (εισιτήρια οικονομικής θέσης ) έως και 100%, δαπάνες διδάκτρων (course fees) με ανώτατο όριο τα 150 € / ημέρα δαπάνες γλωσσικής προετοιμασίας, κατ’ ανώτατο όριο 500 € σε επαρκώς αιτιολογημένες περιπτώσεις εκτός της περίπτωσης δραστηριότητας γλωσσικής κατάρτισης. δαπάνες διαβίωσης (subsistence costs) σύμφωνα με τον πίνακα δαπανών διαβίωσης ανά χώρα προορισμού που έχουν ενσωματωθεί στο υπόδειγμα αίτησης σε ηλεκτρονική μορφή (e-form) όπως ορίζονται στον παρακάτω πίνακα

Θέσεις Βοηθών Comenius ( Βοηθοί) Η περίοδος άσκησης διαρκεί από 13 έως 45 εβδομάδες. Η περίοδος μπορεί να αρχίσει το νωρίτερο 1/8/2013 και να ολοκληρωθεί το αργότερο στις 31/7/2014 (;;;)

Ποιοι έχουν το δικαίωμα; Πτυχιούχοι ή φοιτητές οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει δύο τουλάχιστον έτη σπουδών Τμημάτων Παιδαγωγικών και Καθηγητικών Σχολών Ελληνικού Πανεπιστημίου ή κάτοχοι ισότιμων τίτλων Πανεπιστημίων του εξωτερικού αναγνωρισμένων από το ΔΙΚΑΤΣΑ/ΔΟΑΤΑΠ. Πτυχιούχοι άλλων σχολών Ανώτατης Εκπαίδευσης των οποίων το δίπλωμα δεν έχει αναγνωρισμένη παιδαγωγική κατάρτιση αλλά έχουν πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ) είτε είναι εγγεγραμμένοι σε μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών με αντικείμενο τη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας ή τις επιστήμες της αγωγής είτε είναι ήδη κάτοχοι του προαναφερθέντος τίτλου.

…ως πότε; 31η Ιανουαρίου 2013

Αξιολόγηση Αιτήσεων Η αξιολόγηση των επιλέξιμων αιτήσεων γίνεται από την Εθνική Μονάδα βάσει του κοινού ευρωπαϊκού φύλλου αξιολόγησης εφαρμόζοντας επιπρόσθετα τα παρακάτω εθνικά κριτήρια επιλογής: Αιτήσεις ατόμων με ειδικές ανάγκες ή που ανήκουν σε κοινωνικά μειονεκτούσες ομάδες όπως μετανάστες, Roma κτλ. ( +5 βαθμοί ). Αιτήσεις ατόμων των οποίων επίκειται ο διορισμός τους (επιτυχόντες διαγωνισμού ΑΣΕΠ) στη δημόσια σχολική εκπαίδευση ( +10 βαθμοί )

Κοινοτική Επιχορήγηση Οι εγκεκριμένοι Βοηθοί Comenius θα κληθούν να συμπληρώσουν οικονομικό αίτημα (προϋπολογισμό). Καλύπτονται οι παρακάτω κατηγορίες δαπανών: Δαπάνες (500 € κατ’ ανώτατο όριο) για εισαγωγικές συναντήσεις, γλωσσική προετοιμασία και προετοιμασία που αφορά στην Ολοκληρωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας (CLIL). Δαπάνες ταξιδίου, προετοιμασίας και διαβίωσης σύμφωνα με τον πίνακα δαπανών διαβίωσης ανά χώρα προορισμού που όπως ορίζονται σε σχετικό πίνακα.

Βοηθοί σε Σχολεία Υποδοχής Η περίοδος άσκησης διαρκεί από 13 έως 45 εβδομάδες Η περίοδος μπορεί να αρχίσει το νωρίτερο 1/8/2013 και να ολοκληρωθεί το αργότερο στις 31/7/2014. Τα επιλέξιμα για χρηματοδότηση ιδρύματα περιγράφονται αναλυτικά στον παρακάτω κατάλογο: chool_en.html - el

Αξιολόγηση - Επιχορήγηση Η αξιολόγηση των επιλέξιμων αιτήσεων θα γίνει από την Εθνική Μονάδα βάσει του κοινού ευρωπαϊκού φύλλου αξιολόγησης. Τα σχολεία υποδοχής δεν λαμβάνουν οικονομική στήριξη καθώς θα επωφεληθούν από την παρουσία και την εργασία του βοηθού Comenius.

Ατομική Κινητικότητα Μαθητών Comenius Σχολεία που υλοποιούν ή έχουν υλοποιήσει σχολική σύμπραξη Comenius επιτρέπεται να λάβουν μέρος στη δράση ≪Ατομική Κινητικότητα Μαθητών Comenius≫. Η ανταλλαγή μαθητών μπορεί να λάβει χώρα μόνο μεταξύ σχολείων που έχουν εργαστεί από κοινού στην ίδια σχολική σύμπραξη Comenius. Το σχολείο που προτίθεται να αποστείλει μαθητές ονομάζεται ≪σχολείο προέλευσης≫. Το σχολείο που υποδέχεται μαθητές ονομάζεται ≪σχολείο υποδοχής≫. Ένα σχολείο προέλευσης μπορεί να στείλει μαθητές σε ένα ή περισσότερα σχολεία υποδοχής. Συμμετέχουν σχολεία από όλες τις συμμετέχουσες χώρες στο πρόγραμμα Δια Βίου Μάθηση με εξαίρεση τη Γερμανία, την Κύπρο, την Ιρλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Τα πρόσωπα… (1) Συντονίστρια, Regio, Κινητικότητα Μαθητών Ξαρχουλάκου Μαρία τηλ

Τα πρόσωπα… (2) Σχολικές Συμπράξεις Πηνελόπη Μουσούρη τηλ Σπύρος Χατζηπαπάς τηλ

Τα πρόσωπα… (3) Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση Εκπαιδευτικών Κωνσταντίνος Καρναβάς τηλ Σοφία Πουλιδάκη τηλ

Τα πρόσωπα… (4) B οηθοί Καθηγητές και Σχολεία Υποδοχής Σπύρος Χατζηπαπάς τηλ Ευχαριστώ!