"Ταξίδι σε άλλες πόλεις …" Δ 1 18 ου Δημ. Σχ. Ευόσμου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΑΚΗ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΤΡΟΥ,Β1
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Είμαστε οι μαθητές της Γ1΄ τάξης του 4ου Δημ. Σχολείου Ωραιοκάστρου.
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
Το ζώο που αγαπώ! Ο Τζάκ.
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
Τα ποτάμια της Ελλάδας Της μαθήτριας Μουχταρίδου Δήμητρας Μαρίας του τμήματος Ε1 του 17ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς. 26 διαφάνειες με σημαντικές πληροφορίες.
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Λίγα λόγια για τη Αγγλία Πρωτεύουσα νόμισμα κλπ. Εικόνες Επομένη χωρά
Τα ποτάμια και οι λίμνες στη ζωή των Ευρωπαίων
TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Οι Βαλκανικές χώρες.
Μία βόλτα στο χωριό Κοντιά: αφορμή για έρευνα
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
Ποδήλατο…η διαδρομή του μέσω της τεχνολογίας. Το πέρασμα στο χρόνο…η εξέλιξη.
ΕΥΡΩΠΗ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΗΠΕΙΡΟΣ.
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Ηλιάνα Κοντογεώργη. Τα Χριστούγεννα όλοι στολίζουν δέντρα…
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΠΟΜΠ ΚΑΠΟΤΕ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΜΠΟΜΠ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝ ΕΚΕΙ ΠΑΛΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ. ΟΜΩΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΓΡΙΕΨΕ.
ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΜΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
(Μαθητές της Ε’ Τάξης). Οι Βούλγαροι ήταν λαός ασιατικής καταγωγής. Στο χώρο της Ευρώπης εμφανίστηκαν στα τέλη του 5ου αιώνα. Αρχικά εγκαταστάθηκαν στη.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΞΑΡΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ  114 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί  έτος ίδρυσης: 1980.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρζτώκας
ΜΑΘΗΜΑ 2: H σημασία της σχετικής θέσης για τους ανθρώπους
Κεφάλαιο 26 Ο κατακόρυφος διαμελισμός της Ευρώπης.
Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Αναστασία Σπηλιοπούλου Μαρία Κοτσίρη Νεφέλη Τσαούση ΤΑΞΗ Δ2 Εργασία 4 ΤΠΕ 2016.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
1 Λευκωσία, η πρωτεύουσα της Κύπρου Από την Χρυσούλα Ευτυχίου Ειδικότητα: Εκπαιδευτικός Δημοτικής.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ-ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΟΣΚΥΛΑ PRESENTS: Επιδέξιου Κωνσταντίνα Επιδέξιου Ξένια Μάγγου Στελίνα Μαλιαχόβα Κωνσταντίνα.
5 ΠΟΤΑΜΙΑ Βασίλης Α. Ιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
10 ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ!
Κλικ εδώ! ( Πηγή εκπαιδευτικού παιχνιδιού: Games by Tsampika )
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το αγαπημένο μου ζώο Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος. Το όνομα του είναι Ρωμαίο. Είναι σκυλάκι μεσαίου μεγέθους, περίπου 10 κιλά. Είναι μόνο 3 χρονών.
5ο δημοτικό Σχολείο Καβάλας Τμήμα Δ2
Φανή Λαζάρου-Τρανού 1ο Π.Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ- ΑΠΘ Ε
Βουλγαρια.
Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες
5 ΠΟΤΑΜΙΑ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Γιάννης Βαρής
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ Δομές και υποδομές Ομάδα:1
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΕΛΛΑΔΑ Μια εργασία του μαθητή: Αλέξανδρου Παπαγεωργίου
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Τα ποτάμια και οι λίμνες στη ζωή των Ευρωπαίων
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;
Η φύση είναι το σπίτι μας
Γνωρίζω τον τόπο μου; Καλή Επιτυχία !!!
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΈΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ Η ιστορία του Ελληνισμού στον Πόντο έχει ως επίσημη αφετηρία την ίδρυση της Σινώπης στα βόρεια παράλια της Μ. Ασίας από Ίωνες ναυτικούς.
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
1.ΤΑ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ α. Ο πληθυσμός. Η ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ 1830 : ίδρυση ανεξάρτητου ελληνικού κράτους : Στερεά Ελλάδα,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

"Ταξίδι σε άλλες πόλεις …" Δ 1 18 ου Δημ. Σχ. Ευόσμου

Συγκρίνοντας την όμορφη Θεσσαλονίκη με άλλες πόλεις… Σίγουρα είναι η ομορφότερη!;

Πρώτη μας στάση :η Τούλτσα! Είναι μια μικρή πόλη και λιμάνι της νοτιοανατολικής Ρουμανίας.Ρουμανίας

ΕΥΡΩΠΗ

Η Τούλτσα ιδρύθηκε τον 6ο αιώνα π.χ. από Έλληνες αποίκους με το όνομα Αιγισσός. Είναι χτισμένη στη δεξιά όχθη του Δούναβη στο σημείο που αρχίζει το δέλτα του ποταμού.ΈλληνεςΔούναβηδέλτα

Στους δρόμους της βλέπεις πολύ πράσινο και πάρκα με μεγάλα δέντρα. Μοιάζει με ζούγκλα, γιατί όπου πας υπάρχουν δέντρα. ΥΓ: Στη Ρουμανία βρίσκεται και το Κάστρο του Δράκουλα στα Καρπάθια όρη!!!

Είναι σε μια χώρα,πιστεύω καλύτερη σε πολλά από την Ελλάδα, γιατί έχει πολλούς ποδηλατόδρομους και όποιος πετάει σκουπίδια παίρνει πρόστιμο! Υπάρχει συνεχώς μεγάλη αστυνόμευση στην πόλη για την τήρηση των νόμων… Επίσης εκεί μπορώ να ψαρεύω στις όχθες του Δούναβη και να παίζω χιονοπόλεμο, αφού οι χειμώνες είναι πολύ πιο κρύοι από εδώ!!!! Γιάννης Χ.

Δεύτερη στάση …στη Γεωργία! Είναι κράτος που βρίσκεται στον Καύκασο, βρέχεται από τον Εύξεινο Πόντο και ανήκει πλήρως στην Ευρώπη αν και έχει συνάψει σχέσεις και με την Ασία. Συνορεύει με τη Ρωσία, την Τουρκία, την Αρμενία και το Αζερμπαϊτζάν.ΚαύκασοΕύξεινο ΠόντοΕυρώπηΑσίαΡωσίαΤουρκίαΑρμενίαΑζερμπαϊτζάν Η Τιφλίδα είναι η πρωτεύουσα και η μεγαλύτερη πόλη της Γεωργίας. Την διαπερνά ο ποταμός Κούρα ο οποίος έλαβε το όνομά του από τον Πέρση βασιλιά Κύρο τον Μέγα. Κατά την κλασσική περίοδο άκμασαν στην περιοχή της σύγχρονης Γεωργίας τα πρώτα τοπικά βασίλεια της Κολχίδας και της Ιβηρίας.ΓεωργίαςΚούραΚύρο τον ΜέγαΚολχίδαςΙβηρίας Κατά την ελληνική μυθολογία, στην Κολχίδα βρισκόταν το χρυσόμαλλο δέρας που αναζήτησε ο Ιάσονας και οι Αργοναύτες. Το δέρας πιθανώς να αναφέρεται στην τοπική τεχνική χρήσης δερμάτων για τη συλλογή χρυσού από τα ποτάμια. ελληνική μυθολογία

Για να επισκεφτώ την πατρίδα των γονιών μου ταξιδεύω πολλές ώρες διασχίζοντας τη Βόρεια Τουρκία!

Η σοβιετική αισθητική των ψηλών πολυκατοικιών είναι πανταχού παρούσα, ιδιαίτερα στα προάστια της πόλης, που είναι χωρισμένη στην παλιά και τη νέα Τιφλίδα. Το παλαιότερο κομμάτι της πρωτεύουσας διακρίνεται για τα παραδοσιακά σπίτια του, που χαρακτηρίζονται από τα ξύλινα μπαλκόνια τους (επίδραση των Οθωμανών).

Προτιμώ την Ελλάδα, και την πόλη μου τη Θεσσαλονίκη, γιατί είναι πολύ πιο καθαρή πόλη και έχει περισσότερο πράσινο! Επίσης εδώ στην Ελλάδα νιώθω πιο ασφαλής και μπορώ να χαίρομαι με τους φίλους μου το παιχνίδι χωρίς να κινδυνεύω… Εκεί το κράτος δε φροντίζει για την καθαριότητα, τη συντήρηση των πάρκων και των γηπέδων όπως εδώ!!! Παναγιώτης Ελ.

Και τώρα Ελλάδα!!! Θεσσαλία…

Τρίκαλα! είναι πόλη της Θεσσαλίας, που διασχίζεται από τον ποταμό Ληθαίο, ο οποίος αποτελεί παραπόταμο του Πηνειού. Πηγή ζωής και γι΄ αυτήν την πόλη το νερό. Έχουμε λοιπόν κάτι κοινό… Το λιμάνι μας εμείς... τον Ληθαίο οι Τρικαλινοί.ΘεσσαλίαςΛηθαίοπαραπόταμοΠηνειού

ΔΑΣΙΚΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ! Πόσο θα μας άρεσε να ποδηλατούμε σε αυτόν!!!

Αλλά και η Καρδίτσα είναι μια θεσσαλική πόλη, που σήμερα είναι πρωτοπόρος πόλη σε εθνικό επίπεδο, όσον αφορά τη χρήση του ποδήλατου από τους κατοίκους της.

Τελευταία στάση του ταξιδιού μας ο Βόλος! Βρίσκω πως έχει πολλά κοινά σημεία με την πόλη μας. Πέρασα πολύ ωραία όταν τον επισκέφθηκα. Είχε πολλά καταστήματα κατά μήκος της παραλίας της και ο κόσμος περπατά κι εκεί πλάι στη θάλασσα όπως και στο δικό μας λιμάνι… Δε νομίζω πως η δική τους παραλία είναι πιο καθαρή από τη δικιά μας! Η νοοτροπία των Ελλήνων δεν αλλάζει μερικά χιλιόμετρα πιο νότια! Είδα κι εκεί σκουπίδια έξω από τους κάδους… Στέλλα

Κι εδώ η «βόλτα» μας τελειώνει… Είμαστε τυχεροί που ζούμε σε μια τόσο όμορφη πόλη! Δυστυχώς όμως στη δική μας πόλη ποδηλατόδρομος ασφαλής υπάρχει μόνο στην παραλία… αν και οι πεζοί δε σέβονται πάντα την προτεραιότητα των ποδηλατών! Ίσως θα έπρεπε να είναι πιο αυστηρή η τήρηση νόμων και κανόνων … όχι μόνο για τους ποδηλατόδρομους αλλά και για την καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων! Ελπίζουμε κάποτε να κυκλοφορούμε με τα ποδήλατά μας με ασφάλεια… και να ολοκληρωθεί το μετρό, ώστε να είμαστε επιτέλους πιο φιλικοί με το περιβάλλον της πόλης μας αλλά και η μετακίνηση μας να γίνεται γρηγορότερα και πιο άνετα… Μαθητές –Μαθήτριες της Δ ΄1