Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συσκευές Εξόδου Συσκευές Εισόδου
Advertisements

ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Νίκος Καζαντζάκης «Χαρά στον άνθρωπο συλλογίζουμαι που αξιώθηκε, προτού πεθάνει, ν’ αρμενίσει το Αιγαίο. Πουθενά αλλού δεν μετατοπίζεσαι τόσο γαλήνια και.
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ν. Δ. Τριανταφυλλόπουλος Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2016.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο :
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
1 Σχέσεις με τους Καταναλωτές. 2 Σχέσεις με τους καταναλωτές Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ένα πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων προσανατολισμένο.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
Πετρέλαιο – Νάφθα - Πετροχημικά Χημεία Β΄ Λυκείου Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός ΜSc - Med.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 2: Βασικές έννοιες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση έργου Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής,
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
Διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με αυτισμό
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Λιμάνι Πάτρας και προοπτική
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Μπότσια Boccia.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Χημεία Γυμνασίου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Παρασκευές διαλυμάτων Μέτρηση pH
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
ΧΠΕ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο Κατανόηση του έργου ΝΕΟΛΑΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
Το υλικό του υπολογιστή
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
ΔΙΑΛΕΞΗ 7η Αναπ. Καθηγητής. Γ. Πλειός Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» Περιφερειακh Ομaδα Δρaσεων Προληψησ (Π. Ο. Δ. Π
Γ Ρ Ι Φ Ο Ι Κ Α Ι Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Ε Ι Σ Κ Τ Ι Ρ Ι Ω Ν
Το υλικό του Υπολογιστή
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βιωματικό Μέρος
Η μουσική και η καρδιά μας
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
ΣΧΕΣΙΑΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Γ2.1 Η Λειτουργική Σχέση του Υλικού και του Λογισμικού
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ Είναι ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία.
Κόπανου Μαρία Κιώρη Έλενα Τσιάντα Ελένη
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ.
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
Ποιος άλλος μένει εδώ; ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
Σπανάκη Ειρήνη PhD , Ειδική Αγωγή
Ενεργειακή κατανάλωση στη θέση αναμονής των συσκευών
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Μακροπρόθεμοι Στόχοι Συγγραφή βιβλίου που να αφορά στην ιστορία του ΕΙΠ: -Έκδοση λευκώματος Επαγγελματική οργάνωση του εκθετηρίου-μουσείου Έκδοση φυλλαδίου.
Νοητικη υστερηση/ αυτισμοσ Διδασκουσα: Ελενη Τραγουλια
Διδάσκουσα: Λήδα Αναγνωστάκη
ΗΛΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ Το πιο μεγαλειώδες θέαμα στη φύση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό

Πρώιμη παρέμβαση Η αναγνώριση του αυτισμού ολοένα και νωρίτερα στη ζωή του παιδιού οδήγησε στην ανάπτυξη μεθόδων πρώιμης παρέμβασης Η παρέμβαση θα πρέπει να ξεκινά αμέσως μετά τη διάγνωση της διαταραχής του αυτιστικού φάσματος Η πρώιμη παρέμβαση αποτελεί καθοριστικής σημασίας παράγοντα για την εξέλιξη και πρόγνωση του ατόμου με αυτισμό.

Πρώιμη παρέμβαση Όσο νωρίτερα αρχίζει και όσο πιο εντατική είναι η παρέμβαση, τόσο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα. Η πρώιμη παρέμβαση επηρεάζει θετικά την ανάπτυξη και την ένταξη σε περιβάλλον εκπαίδευσης, ανεξάρτητα από τις μεθόδους, τη φιλοσοφία και τα χαρακτηριστικά των παιδιών. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη θεραπεία, με τα ίδια αποτελέσματα για όλα τα άτομα, σε όλες τις ηλικίες

Η παρέμβαση θα πρέπει να βασίζεται σε εξατομικευμένα και εξειδικευμένα προγράμματα με επιμέρους διδακτικούς στόχους σε όλους τους τομείς της ανάπτυξης. Κατά τη σύσταση του Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι διαφορετικές ανάγκες και δυνατότητες τόσο του ίδιου του παιδιού όσο και της οικογένειάς του. Σε πολύ μικρή ηλικία η θεραπεία εστιάζεται, συνήθως, στην προώθηση της επικοινωνίας, στην εκπαίδευση του παιδιού και στην ψυχοεκπαίδευση των γονέων.

Ο σκοπός της πρώιμης παρέμβασης είναι να βελτιώσει την επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση των παιδιών, να οδηγήσει στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και στην ευελιξία της συμπεριφοράς Οι θεραπευτές, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και όσοι εμπλέκονται στην εκπαίδευση του παιδιού πρέπει να γνωρίζουν καλά τη φύση αυτής της διαταραχής Σημαντικούς παράγοντες στην αντιμετώπιση του αυτισμού, εκτός από την εξειδίκευση του θεραπευτή αποτελούν η γνώση, η εμπειρία και η ικανότητά του στην προσέγγιση του παιδιού.

Οι αρχικές στρατηγικές μπορεί περιλαμβάνουν τη διδασκαλία του παιδιού να κατανοεί το περιβάλλον του και να μπορεί να εστιάζει την προσοχή του σ’ αυτό που είναι σημαντικό Στο πρόγραμμα TEACCH η εκπαίδευση στηρίζεται στη δόμηση του φυσικού περιβάλλοντος, του καθημερινού προγράμματος, των δραστηριοτήτων και του υλικού και στη χρήση οπτικών συνθημάτων για την ενίσχυση της επικοινωνίας(Κατανοούν και επεξεργάζονται καλύτερα μέσω της οπτικής οδού) Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι εξατομικευμένο, ανάλογο του αναπτυξιακού επιπέδου και ενσωματώνει συμπεριφορικές και γνωστικές τεχνικές για την προώθηση της επικοινωνίας και της κοινωνικότητας

Επίσκεψη στο γιατρό Η υποστήριξη που χρειάζονται είναι ανάλογη με τη σοβαρότητα της κατάστασης στην οποία βρίσκονται

Επίσκεψη στο γιατρό Σχέση εμπιστοσύνης με το γιατρό Η πρώτη επίσκεψη του παιδιού στο ιατρείο πρέπει να είναι μία ευχάριστη εμπειρία, με τον κατάλληλο τρόπο προσέγγισης και εξέτασης, ώστε να νιώσει εμπιστοσύνη και να συνεργαστεί, όχι μόνο στην πρώτη επίσκεψη αλλά και στις μελλοντικές Ο χρόνος αναμονής του παιδιού στην αίθουσα να είναι όσο το δυνατόν μικρότερος – προγραμματισμένο ραντεβού

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Κατανόηση του καινούργιου περιβάλλοντος: Δωμάτιο που περιμένω το γιατρό

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Κατανόηση του καινούργιου περιβάλλοντος: κρεμάω το μπουφάν μου

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Κατανόηση του καινούργιου περιβάλλοντος: αν θέλω να πάω τουαλέτα ή να πλύνω τα χέρια μου

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Κατανόηση του καινούργιου περιβάλλοντος: που μπορώ να καθίσω – με τι μπορώ να παίξω

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Κατανόηση του καινούργιου περιβάλλοντος: που μπορώ να καθίσω – με τι μπορώ να παίξω

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Κατανόηση του καινούργιου περιβάλλοντος: το δωμάτιο εξέτασης του γιατρού

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Κατανόηση του καινούργιου περιβάλλοντος: εργαλεία εξέτασης του γιατρού

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Κατανόηση του καινούργιου περιβάλλοντος: εργαλεία εξέτασης του γιατρού

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Μερικές φορές τα παιδιά αρρωσταίνουμε. Μπορεί να πονάει το κεφάλι μας να βήχουμε να στάζει η μύτη μας Τότε πηγαίνουμε στο γιατρό Στο ιατρείο όταν έχει άλλα παιδιά καθόμαστε στο και περιμένουμε. Τότε εγώ μπορώ να ακούσω μουσική να ζωγραφίσω ή να παίξω με τα παιχνίδια μέχρι να μπούμε στο δωμάτιο εξέτασης.

Προετοιμασία για την επίσκεψη στο γιατρό Στο δωμάτιο εξέτασης ο γιατρός θα ακούσει την αναπνοή μας θα δει τα αυτιά μας το στόμα μας θα μας ζυγίσει Μπορεί ακόμα να μας ζητήσει να βγάλουμε τα ρούχα μας για να εξετάσει την κοιλιά μας Όταν τελειώσουμε την εξέταση πηγαίνουμε στο και επιστρέφουμε στο σπίτι

Μπαίνω στο ασανσέρ- πατάω το 1 ν Κάθομαι στο δωμάτιο αναμονής Ακούω μουσική Ο γιατρός ακούει την αναπνοή μου Βλέπει το στόμα μου Τελειώνω την εξέταση – λέω αντίο Πηγαίνω στην παιδική χαρά Επίσκεψη στο γιατρό

Επίσκεψη στον οδοντίατρο Τα άτομα με αυτισμό, όπως όλοι μας, μπορεί να παρουσιάσουν οδοντιατρικά προβλήματα τα οποία επηρεάζουν την εμφάνιση, τη σωματική υγεία, τη διάθεση καθώς και τη συμπεριφορά τους. Είναι πιθανό τα άτομα με αυτισμό να αδυνατούν να εκφράσουν σωματικό πόνο, να εμφανίσουν δύσκολες συμπεριφορές (όπως άγχος, εκνευρισμό, αυτοτραυματισμούς, επιθετικότητα). Η πρόληψη και η αντιμετώπιση των οδοντιατρικών προβλημάτων αποτελεί ένα ζήτημα που αφορά κυρίως την οικογένεια, αλλά και όλους όσοι εμπλέκονται στη γενική φροντίδα των ατόμων με αυτισμό

Επίσκεψη στον οδοντίατρο Τρεις κύριες περιοχές χρειάζονται προσοχή: η προετοιμασία, τα αισθητηριακά ζητήματα και η επικοινωνία.  προγραμματισμός σύντομων «χαρούμενων» συναντήσεων έτσι ώστε το παιδί να συνηθίσει το περιβάλλον του γραφείου, να δοκιμάσει την καρέκλα, να επιτρέψει στο γιατρό να ρίξει μια ματιά στο στόμα του ή να μετρήσει τα δόντια του, και να ακούσει το θόρυβο που κάνει ο τροχός. Χρήση αυτών των επισκέψεων για: Την απευαισθητοποίηση του παιδιού Ανίχνευση δυσκολιών για τις μελλοντικές επισκέψεις

Απευαισθητοποίηση Εγκαθίδρυση εμπιστοσύνης Χρήση προτύπου –η μητέρα αποτελεί το ισχυρότερο πρότυπο Πες-δείξε-κάνε Απόσπαση προσοχής με προβολή DVD αγαπημένων παιδικών ταινιών

Τα δόντια Με τα δόντια μπορούμε να τρώμε να κόβουμε και να μιλάμε Όταν τρώμε σοκολάτες και καραμέλες χαλάνε τα δόντια. Για να είναι γερά τρώμε φρούτα πίνουμε γάλα τα βουρτσίζουμε και πηγαίνουμε στον οδοντίατρο να μας πει ότι είναι εντάξει

Πρόληψη

Εκμάθηση δεξιότητας

Ατομικά τσαντάκια

Βρίσκονται στο 3 ο συρτάρι Οπτικό σύνθημα

Φωτεινά χαμόγελα Επεξήγηση Κυριολεκτική σημασία

Ευχαριστώ για την προσοχή σας