Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Advertisements

1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης.
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΡΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΕΡΑΛΑ ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΗ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Ευρώπη - Αυστραλία σε 5 ώρες Το αεροσκάφος που θα διανύει την απόσταση Ευρώπη-Αυστραλία σε λιγότερο από 5 ώρες παρουσίασαν Βρετανοί μηχανικοί.
1 Τελικός UEFA Champions League 2007 Μάιος 2007 Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Επιλογές Marketing & Logistics
Μεταφορές και Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μονογραφία Επαγγέλματος Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας
H βιομηχανία και η βιοτεχνία στην Ευρώπη
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Τι ακριβώς είναι οι Η.Υ.; Είναι μηχανές που επεξεργάζονται δεδομένα – για την ακρίβεια επεξεργάζονται σύμβολα – και παράγουν πληροφορίες. Τα δεδομένα είναι.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Κυκλοφοριακή Ροή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
Μεταφορές Παπαδοπούλου Άννα.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΥΛΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ Ο.Τ.Ε. Έχετε αναλογιστεί ποτέ τον ρόλο του Ο.Τ.Ε στην ζωή μας; Πόσο εξαρτιόμαστε από αυτόν; Σκεφτείτε αν κάποια μέρα ξυπνούσαμε.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ.  ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ 7ΕΚ. ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΘΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΠΟ 7 ΔΙΣ. ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΜΟΝΟ 40 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΘΕΙ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1 Κόστος Μεταφοράς §Ποιος είναι ο σκοπός της μεταφοράς; l Βασικά οικονομικά χαρακτηριστικά των λειτουργιών μεταφοράς §Τι είναι το κόστος μεταφοράς; §Ποιοι.
1 Κόστος λειτουργίας πλοίου 2008 Καύσιμα45-50% Μισθοί23-25% Επισκευή10-12% Λιμενικά έξοδα7-10% Ασφάλιση2% Άλλα5-6%
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος INCOTERMS (INternational COmmercial TERMS)  Σκοπός τους είναι η παροχή ενός συνόλου διεθνών κανόνων για την ερμηνεία των συνηθέστερων.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Κατερινα Σταματελάτου
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Τιμές Μεταφοράς.
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Kiosk & Retail.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 3: Κατά Παραγγελία Κοστολόγηση
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Χαρακτηριστικά Συστημάτων ΜΗ ΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
Το δίκτυο των σιδηροδρόμων
EΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Μεταφορές και Επικοινωνία
Ακτοπλοΐα και Τουρισμός
ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΦΑΡΑΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΤΑΜΑΡΕΣΗ ΟΛΤΙΑΝΑ ΜΠΑΙΡΑΜΗ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΑΡΙΝΟΥ
Η αγορά Ευρωνομισμάτων
Δρ. Φώτης Κ. Λιοτόπουλος, (SBOING)
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Ο ρόλος των Δικτύων στην εποχή των πράσινων μεταφορών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται τα προϊόντα, επηρεάζοντας το κόστος, την ταχύτητα και ακρίβεια των δραστηριοτήτων Εφοδιαστικής (παραλαβή, τακτοποίηση, συλλογή παραγγελιών, φόρτωση, έλεγχος, απογραφές, μεταφορές, κτλ.). Σημαντικότερα μέσα μονοδοποίησης φορτίου είναι η παλέτα και το εμπορευματοκιβώτιο (container) παλέτα

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Τα εμπορευματοκιβώτια, γνωστά και ως container, αποτελούν τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις μέσα μοναδοποίησης και μαζικής μεταφοράς φορτίων. Με κατάλληλη διαμόρφωση χρησιμοποιούνται σε κάθε είδους μεταφορά: για οδικές μεταφορές οι ευρέως γνωστές νταλίκες για σιδηροδρομικές μεταφορές ειδικά κατασκευασμένα βαγόνια για τις θαλάσσιες ή από αέρα μεταφορές έχουν σχεδιαστεί ειδικά πλοία και αεροπλάνα. BAΣIKOTEΡH MONAΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Η μεγάλη διάδοση τους οφείλεται κυρίως στη δυνατότητα διακίνησης μεγάλων ποσοτήτων και τη χρήση ενιαίας μονάδας μεταφοράς και αποθήκευσης, με αποτέλεσμα το σημαντικό περιορισμό του χρόνου φορτοεκφόρτωσής τους. Επίσης, βασικό τους πλεονέκτημα είναι η προστασία των προϊόντων από ζημιές, μολύνσεις, καθώς και από τις καιρικές συνθήκες.

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Εναέριες µεταφορές  Υπολογίζεται ότι διακινούνται περίπου το 1% του φορτίου των μεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο, το οποίο όμως αντιστοιχεί σε αρκετά μεγαλύτερο ποσοστό της συνολικής μεταφερόμενης αξίας.  Σήμερα πραγματοποιούνται υπερατλαντικές πτήσεις χωρίς καμία ενδιάμεση στάση και αναμένεται οι πτήσεις στο μέλλον να καλύπτουν και ακόμα μεγαλύτερες αποστάσεις.  Aύξηση του κόστους στα ασφάλιστρα μετά τα θλιβερά γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου  Η εξυπηρέτηση των αεροπορικών μεταφορών στην Ελλάδα πραγματοποιείται μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου 40 αεροδρομίων. Από τα αεροδρόμια της χώρας τα 5 μεγαλύτερα (Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Ρόδου, Κέρκυρας) εξυπηρετούν το 85% της συνολικής αεροπορικής κίνησης. Από τα υπόλοιπα 35 αεροδρόμια, παρά το γεγονός ότι εξυπηρετούν μικρό σχετικά ποσοστό της συνολικής κίνησης, τα 20 εξυπηρετούν και έκτακτη κίνηση εξωτερικού

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Μια θέση στο βιβλίο των Ρεκόρ Guinness κατέκτησε η Swissport, ένας από τους μεγαλύτερους φορείς επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών και επιβατών σε παγκόσμιο επίπεδο, φορτώνοντας και εκφορτώνοντας αυτοκίνητα σε 35 λεπτά. Εναέριες µεταφορές

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Σιδηροδρομικές µεταφορές  Ο σιδηρόδρομος, με την πάροδο του χρόνου έχει μειώσει το μειονέκτημα της ταχύτητας, αλλά όχι και της ανελαστικότητας στις αλλαγές δρομολογίων και προορισμών, αφού διατηρεί σταθερή πορεία.  Σε αυτό συμβάλλει η σταδιακή αναβάθμιση του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου, ενώ μετά το 2010 αναμένεται σημαντική άνοδος με τη δημιουργία του νέου εμπορευματικού κέντρου rail cargo στο Θριάσιο Πεδίο, έργο που επιδοτείται από την ΕΕ (πρόγραμμα Marco Polo) στο πλαίσιο μείωσης του οδικού μεταφορικού έργου.  Η Κίνα έχει ήδη αναπτύξει χλμ σιδηροδρομικού δικτύου στο εσωτερικό της χώρας και αναμένεται μέχρι το 2020 να διαθέσει 300 δισ. δολ. για την ανάπτυξη συνολικά χλμ σιδηροδρομικού δικτύου γεγονός που θα δώσει ώθηση στην οικονομία και στη τεχνολογική ανάπτυξη της χώρας.  Τα διεθνή εμπορικά τρένα διασχίζουν την Ευρώπη με μέση ταχύτητα μόλις 18 km/h. Παρά τις μικρές ταχύτητες οι σιδηροδρομικές μεταφορές παρουσιάζουν ισχυρά πλεονεκτήματα ασφάλειας και μη ρυπογόνου μέσου μεταφοράς.

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος

Θαλάσσιες µεταφορές  Σε ποσότητες, οι θαλάσσιες μεταφορές αντιστοιχούν σε τουλάχιστον 90% του συνόλου των διακινούμενων αγαθών παγκοσμίως!  Το πετρέλαιο κυριαρχεί στις μεταφορές.  Έχει υπολογιστεί ότι ημερησίως διακινούνται παραπάνω από πέντε εκατομμύρια containers ανά τον κόσμο!

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Θαλάσσιες µεταφορές Dead weight = χωρητικότητα εκτοπίσματος = μέγιστο συνολικό βάρος που μπορεί να μεταφέρει ασφαλώς το πλοίο σε φορτίο

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προβλήματα στη Διαχείριση Εμπορευματοκιβωτιών